Смяна на карб 2е2 с Кейхин - 1 или 2 ?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Lud
Мнения: 139
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Смяна на карб 2е2 с Кейхин - 1 или 2 ?

Мнениеот Lud » Съб 14 ное 2009 20:06


Кой от двата модела ще стане на колектора на 2е2 ?
или и за двата ще трябва колектор от ауди?




cronos
Мнения: 15
Регистриран на: Пон 20 юли 2009 7:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Смяна на карб 2е2 с Кейхин - 1 или 2 ?

Мнениеот cronos » Нед 15 ное 2009 10:07


Правилният отговор е Keihin 1.Сменява се само тампона.


Потребителски аватар
Lud
Мнения: 139
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Смяна на карб 2е2 с Кейхин - 1 или 2 ?

Мнениеот Lud » Нед 15 ное 2009 17:38


със сигурност ли ?
до колкото чух май е кейхин 2


Потребителски аватар
m&m16v
Мнения: 269
Регистриран на: Вто 23 яну 2007 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,с Герман
Контакти:

Re: Смяна на карб 2е2 с Кейхин - 1 или 2 ?

Мнениеот m&m16v » Нед 15 ное 2009 19:45


Когато се монтира карбуратор Кейхин-2 е необходима и смяна на колектора, при Кейхин-1 не е необходима.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19334
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Смяна на карб 2е2 с Кейхин - 1 или 2 ?

Мнениеот stefan4o » Нед 15 ное 2009 21:55


Като стана дума за колектори да попитам просто от любопитство. На 1.3 мотор от Мк2 има ли успешно присаден такъв карб? Изобщо става ли за "малките" колектори или си трябват от 1.6 и 1.8 моторите на Мк2?


Потребителски аватар
alex_zazy
Мнения: 1045
Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!

Re: Смяна на карб 2е2 с Кейхин - 1 или 2 ?

Мнениеот alex_zazy » Нед 15 ное 2009 22:07


С преходен фланец трябва да стане!


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Смяна на карб 2е2 с Кейхин - 1 или 2 ?

Мнениеот rudoni » Нед 15 ное 2009 23:17


ного интересно!на слива круша да присаждат?


cronos
Мнения: 15
Регистриран на: Пон 20 юли 2009 7:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Смяна на карб 2е2 с Кейхин - 1 или 2 ?

Мнениеот cronos » Вто 17 ное 2009 10:05


Lud написа:със сигурност ли ?
до колкото чух май е кейхин 2

Какво си чул за това не знам, знам само, че на мойта каруца смяната на 2Е2 с кейхин 1 стана само със смяна на тампона.


Потребителски аватар
pesho_bg
Мнения: 131
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 12:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Смяна на карб 2е2 с Кейхин - 1 или 2 ?

Мнениеот pesho_bg » Вто 17 ное 2009 17:38


cronos написа:
Lud написа:със сигурност ли ?
до колкото чух май е кейхин 2

Какво си чул за това не знам, знам само, че на мойта каруца смяната на 2Е2 с кейхин 1 стана само със смяна на тампона.


И сега доволен ли си от този карб


cronos
Мнения: 15
Регистриран на: Пон 20 юли 2009 7:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Смяна на карб 2е2 с Кейхин - 1 или 2 ?

Мнениеот cronos » Вто 17 ное 2009 17:59


pesho_bg написа:И сега доволен ли си от този карб

Да, разликата в работата на двигателя е голяма, с кейхина работи много по-добре.Колата става забележимо по-пъргава, разхода леко пада надолу.При мене със стария 2Е2 нямаше мощност под 1500 оборота, сега такъв проблем няма, 1000 - 1100 об са напълно достатъчни да тръгна от място без двигателя да се чуди дали да загасне (става дума за нормално потегляне, не за летящ старт).



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Верен и 173 госта