Въпрос относно вакума на голф 2 1.6
- DIABLO 666
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
- Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
- Двигател:
- Местоположение: София
Въпрос относно вакума на голф 2 1.6
отдавна несъм писал но наскоро си взех едно голфче 2 1.6 75 к.с и днес установих че като изключа един от вакумите който влизат в кутията на въздушния филтър ми се дигат оборотите иначе като го включа падат, та питането ми е дали се е запушило дюзичката\поне на такава ми прилича\ дето е в кутията на въздушния филтър или има друга причина.ако може някой да ми каже причина че смятам утре да я сваля и почистя да видя поне дали ще се оправят оборотите че ми даржи ниски.колата се пали на бензин когато е студено но дави яко иначе само на газ се кара.
-
- Мнения: 1877
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Въпрос относно вакума на голф 2 1.6
колега и при мен като откача вакуумчето се вдигат оборотите,бакумчето мисля че е за клапата отпред,а давенето на бензин и при мен го има от плочката е понеже намаля отворите за въздух като е карам колата на бензин не върви като махна плочката самолет,ако ти държи ниски обороти на газ вдигни ги от изпарителя
- basis4eto
- Мнения: 166
- Регистриран на: Нед 29 апр 2007 12:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Въпрос относно вакума на голф 2 1.6
относително е дали ще си настрои добре оборотите и сместа на газ , имайки предвид как задава въпроса за вакуума . остави всички маркучи както са си били , понеже губейки вакуум , при този иначе толкова "прекрасен" карбуратор , се бърка вече и разход и т.н. за газовото се обърни към компетентно лице , за да нямаш проблеми с палене разход обороти и т.н. също бих запитал как ти са прекарани маркучите за водата до газовото , защото съм виждал интересни решения по този въпрос .... 

- DIABLO 666
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
- Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос относно вакума на голф 2 1.6
basis4eto написа:относително е дали ще си настрои добре оборотите и сместа на газ , имайки предвид как задава въпроса за вакуума . остави всички маркучи както са си били , понеже губейки вакуум , при този иначе толкова "прекрасен" карбуратор , се бърка вече и разход и т.н. за газовото се обърни към компетентно лице , за да нямаш проблеми с палене разход обороти и т.н. също бих запитал как ти са прекарани маркучите за водата до газовото , защото съм виждал интересни решения по този въпрос ....
колега та по въпроса с вакума, значи в неделя свалих внимателно вапросната "дюзичка" и я почистих а вътре в нея беше хванало доста мръсно,след почистването мога да кажа че оборотите се качиха на 900\преди намесата бяха около 600-700.сега ще ходя до газаджия да метне едно око и да ми смени филтарчето на клапана за газта че предполагам не е сменяно от доста време.
- spartak
- Мнения: 24
- Регистриран на: Пон 28 юли 2008 13:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Въпрос относно вакума на голф 2 1.6
Значи колега това маркучле от карба влиза в кутията на възд. филтър в едно клапанче с биметална пластина от другия край на клапана друго маркучле отива отпред в клапана за подаване на топъл - студен въздух.КОГАТО Е палиш сутрин на стъдено биметалното клапанче отваря и вакума от карба се подава на големия клапан отпред той затваря и се подава топъл въздух от изх. колектори, като позагрее вакума се прекъсва и си се подава въздух от вън.Сега тоя биметален клапан е пълен ташак и не работи правилно (можело е даго измислят по добре).Аа сам го махнал топло судено неми работи (ПО БАВНО ЗАГРЯВА)но не ми са паднали оборотите
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: levskarq77 и 72 госта