Здравеите карам Голф 3 и имам лек проблем с електрическите стъкла.
Когато я купех стъклата се сваляха бързо,а сега доста бавно, мисля че трябва да ги почистя, но незнам как да разглобя вратата, моля ви за съвет.
Електрически стъкла
- Ivan kolev Ivanov
- Мнения: 50
- Регистриран на: Пет 23 май 2008 20:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нова Загора
- mania
- Мнения: 1749
- Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Електрически стъкла
Ич не ги барай. Барнеш ли ги автоматично ще оставиш 80 лв на някой майстор да ги оправи. Предполагам, че моторчетта са ти отслабнали или системата не е смазана ок. Обаче не съм виждал да се смазват. Ако искаш иди за съвет при майстор, но сам не се забърквай, много са калпави и най-вероятно ако не им разбираш ще ги влошиш. Моето правило за елстъкла на Г3 - докъто не спрат не се ходи при майстор. Успех!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Електрически стъкла
Понятие като "отслабнал електромотор" в електротехниката не съществува.Или се касае за по-слабо въртящ ел.мотор,което може да е от претоварване или недостиг на напрежение и т.н.
Съответно първо трябва да кажеш дали стъклата са насаждани или са оригиналните.
Ако са оригиналните може да започнеш с проверка на предпазителя им - да не се е поразтопил,дали прави добър контакт,дали всички кабелни връзки по стъклата са ОК.Ако всичко е в ред тогава продължаваш към втория вариант - перфектно смазване на системата и напояване с някаква смазка на оплътненията на вратата,където се движи стъклото (силиконов спрей например..попива идеално в оплътненията).Правил съм го на 3-4 голф-а в сервиза и няма нищо сложно - разглобяваш си кората,сваляш си найлона,яко грес (ако имаш на спрей по-добре....ама никакво WD-40!!! ) и си ти
Успех!
Съответно първо трябва да кажеш дали стъклата са насаждани или са оригиналните.
Ако са оригиналните може да започнеш с проверка на предпазителя им - да не се е поразтопил,дали прави добър контакт,дали всички кабелни връзки по стъклата са ОК.Ако всичко е в ред тогава продължаваш към втория вариант - перфектно смазване на системата и напояване с някаква смазка на оплътненията на вратата,където се движи стъклото (силиконов спрей например..попива идеално в оплътненията).Правил съм го на 3-4 голф-а в сервиза и няма нищо сложно - разглобяваш си кората,сваляш си найлона,яко грес (ако имаш на спрей по-добре....ама никакво WD-40!!! ) и си ти

Успех!
- Ivan kolev Ivanov
- Мнения: 50
- Регистриран на: Пет 23 май 2008 20:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нова Загора
Re: Електрически стъкла
Как се разглобява врата ?
- Ivailo
- Мнения: 9497
- Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: AAZ
- Местоположение: София/Видин
- Контакти:
Re: Електрически стъкла
Дръжката на вратата от вътре, дето дърпаш, за да я затвориш, се разглабя - държи се на щипки.
С една права отверка я отваряш, вътре трябва да има 2 болта за кръстата отверка. На тях общо взето се държи цялата кора. Отвиваш ги и с правата отверка от страни лека полека мушкаш между ламарината и кората.
Казвам лека полека, защото кората е хваната за ламарините с едни доста калпави щипки.
Като я свалиш отдолу може да имаш един мръсен найлон, (така и не разбрах за кво е, ама
) залепен за ламарината най-вероятно..
При мен беше скъсан и залепен с едно жълто-зелено тиксо после
Не знам дали това е правилния начин спрямо тоя найлон, ама все едно, трябва да го разкараш, за да си свалиш машинката.
Ама както ти казаха колегите МНОГО ВНИМАТЕЛНО, щото тия машинки са по-калпави и от опел от 82-ра в голяма локва
Мен за това задните прозорци са ми на трупчета

С една права отверка я отваряш, вътре трябва да има 2 болта за кръстата отверка. На тях общо взето се държи цялата кора. Отвиваш ги и с правата отверка от страни лека полека мушкаш между ламарината и кората.
Казвам лека полека, защото кората е хваната за ламарините с едни доста калпави щипки.
Като я свалиш отдолу може да имаш един мръсен найлон, (така и не разбрах за кво е, ама

При мен беше скъсан и залепен с едно жълто-зелено тиксо после


Не знам дали това е правилния начин спрямо тоя найлон, ама все едно, трябва да го разкараш, за да си свалиш машинката.
Ама както ти казаха колегите МНОГО ВНИМАТЕЛНО, щото тия машинки са по-калпави и от опел от 82-ра в голяма локва



Мен за това задните прозорци са ми на трупчета



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 49 госта