мк1- PATRIK ( )
- Caleb_meat
- Мнения: 164
- Регистриран на: Нед 19 мар 2006 0:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: патрик -мк1
Кажи му че невярва
Колега продължавай да помпаш голфа и това е 
- bbboiko2004
- Мнения: 4317
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: патрик -мк1
Колега Caleb_meat "Ангел" е онзи "лудия" с астра от плексиглас нали
Просто не се сдържах извинявам се не автора на теамта за off-a
Re: патрик -мк1
ето и генерацията ....



много съм благодарен на никито от немо кар за изработката и мерака с които се заигра по "тръбите"
колекторър е тръбен , и не е този от абф-а г3 юби, кадето го снимах преди няколко поста .от пасат абф .тук сме го овили в алумуниево фолио (намерих го в мазето и е доста дебело ... от "едно време" е ) за да не се сцепят тъбите , и от готе има топлинен щит от неръждавеика

"ПУЙКАТА"



много съм благодарен на никито от немо кар за изработката и мерака с които се заигра по "тръбите"
колекторър е тръбен , и не е този от абф-а г3 юби, кадето го снимах преди няколко поста .от пасат абф .тук сме го овили в алумуниево фолио (намерих го в мазето и е доста дебело ... от "едно време" е ) за да не се сцепят тъбите , и от готе има топлинен щит от неръждавеика

"ПУЙКАТА"

Последна промяна от mk1 на Вто 17 ное 2009 15:25, променено общо 1 път.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: патрик -мк1
Какво е това нещо, което сте му увили?
- golf_mania_jambol
- Мнения: 802
- Регистриран на: Нед 24 фев 2008 23:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Re: патрик -мк1
предполагам няква изолация да не грее много на смукателния колектор
- doc_j
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 1057
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе / София
- Контакти:
Re: патрик -мк1
mk1 написа:...тук сме го овили в алумуниево фолио (намерих го в мазето и е доста дебело ... от "едно време" е ) за да не се сцепят тъбите , и от готе има топлинен щит от неръждавеика...
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: патрик -мк1
Ужас. Термолентата, която ще отиде за тоя колектор, е адски малко! Вземете си термолента и не слагайте такива грозни неща по колата си
наистина седи ужасно дори и да е отзаде, а работата, която върши.. според мен е никаква.
- tubotipo
- Мнения: 55
- Регистриран на: Сря 21 яну 2009 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: седемте хълма
Re: патрик -мк1
ша свърши работа ама трябва едно пиле и бам в фурната 
Re: патрик -мк1
Vizor написа:Ужас. Термолентата, която ще отиде за тоя колектор, е адски малко! Вземете си термолента и не слагайте такива грозни неща по колата синаистина седи ужасно дори и да е отзаде, а работата, която върши.. според мен е никаква.
не ми казваи какво да слагам ....
колко време кава колектор с термо лента ? това никаде не го казват ..... виждал ли си сцепен колектор ... е ас сум карал с тъкъв .
така се правят топлата част на турбините .
на теотия изолация е въздуното птостранство м/у колектова и фолиото ...
което е много по "пластично" на температурните промени ,и изпълнява същата функция.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: патрик -мк1
Точно тая теория я бъркаш според мен. И да .. виждал съм доста коли с термоленти (лично моите колектори си ги карам с такава лента) и до сега не съм виждал сцепен
Не съм сцепвал и всичко останало. Ако материала е качествен, заварките също, не мисля, няма да има проблем.
Знаеш ли на практика за какво служи термолентата попринцип? И самата изолация на колектора?
Дай отговор на този въпрос да видим на кой е по-правилна логиката.
П.П. не си мисли, че се заяждам просто може и аз да бъркам
Знаеш ли на практика за какво служи термолентата попринцип? И самата изолация на колектора?
Дай отговор на този въпрос да видим на кой е по-правилна логиката.
П.П. не си мисли, че се заяждам просто може и аз да бъркам
- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: патрик -мк1
това с какво е по правилно да е увит колектора няма да го коментирам просто защото не съм достатъчно компетентен.но си мислих дали понеже останах с впечатление че колектора не е от неръждавейка няма да има проблеми с ръждата заради влагата която ще се задържа под тази изолация
- tubotipo
- Мнения: 55
- Регистриран на: Сря 21 яну 2009 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: седемте хълма
Re: патрик -мк1
то тоя оргинален стоков колектор и да го обвиеш в термо лента къде да се пукне
виж да беше изобретил един октоподен по можеже да сцепи някоя некачествена заварка иначе искам и аз малко фолио че довечера ша правя пиле 

- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: патрик -мк1
Това с фолиото наистина уби рибата. Да земеш да го махнеш да не ти се подиграват че си сгазил печено пиле и се е заглавило в мотора. Не че ще изкара много на топлината. Този колектор има прекрасен термо щит и на купето си има едни термо кичета които се слагат и забравяш за жегата.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта
