Питам - има ли такова животно, и колко струва ? майстора вика 165лв

Моля който знае да вземе отношение, че е спешно.
* едитнах заглавието
датчик за ГМТ и броя на оборотите на двигателя. В SIMOS се използва датчик работещ на принципа на Хол. Той е нечувствителен към колебанията в температурите и радиалното биене на венеца на маховика. Генерира сигнал с достатъчна сила дори при ниски обороти. По честотата на променливото напрежение БУ изчислява броя на оборотите на коляновия вал. По белег /празнина/ във венеца на маховика, съответстващ на 80 градуса преди ГМТ, се определя достигането на буталата в 1-ви и 4-ти цилиндри крайно горно положение. За разделното антидетонационно регулиране БУ трябва да различава 1-ви от 4-ти цилиндър. 1-ви цилиндър се разпознава по сигнала от датчика на Хол по прореза в палеца на делкото. При отпадане на сигнала за броя на оборотите на двигателя, инжекционната помпа автоматично се изключва, при което двигателя спира да работи. В режим на самодиагностика се разпознава отсъствието на сигнала от датчика за броя на оборотите на двигателя. За компенсиране разликата в температурите и механичното износване, микросхемата се комплектова с 2 датчика на Хол /работещи на принципа на сравнението/. В микросхемата сигналите от двата датчика се обработват, усилват и се подават на БУ във вид на променливо напрежение.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта