Колеги имам следния проблем: когато включа парното да духа на 4-та степен и започва да грее и да топи пластмасата?Нека някой ако има идея защо се получава и как може да се оправи да пише.Благодаря предварително на отзовалите се!
Става дума за Голф 3.
Нагаря буксата на парното???
- golfar81
- Мнения: 44
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 14:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: nesebar
Re: Нагаря буксата на парното???
само ножо те опражя има там една пластинка която явно не прави добар контакт и затова грее. И ас преди имах са6тия проблем нагласих ламаринката и стана временно. ама само временно .Сега в момента от нагряване ми са е деформирало коп4ето и ве4е неработи хи4 все едно е заварено не-марда

- MyTpaTa
- Мнения: 144
- Регистриран на: Нед 30 сеп 2007 23:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Нагаря буксата на парното???
Колега golfar81 смених го с ново и пак нагаря.
Колега hp7909 как да го направя с релета?
Колега hp7909 как да го направя с релета?
- golfar81
- Мнения: 44
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 14:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: nesebar
Re: Нагаря буксата на парното???
а сега де
зна4и ще 4акам да видя и ас си4ки мнения да знам как да го направя.
Да небързам да сменям тогава
Да небързам да сменям тогава
- vaikata_milen
- Мнения: 263
- Регистриран на: Нед 19 окт 2008 21:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Харманли
Re: Нагаря буксата на парното???
hp7909 написа:Аз имах същия проблем и го направих с релета
това е правилният начин слагаш реле и нещата заспиват- MyTpaTa
- Мнения: 144
- Регистриран на: Нед 30 сеп 2007 23:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Нагаря буксата на парното???
Някой ако знае схемата как да сложа реле да пише.
- GTspecial
- Мнения: 563
- Регистриран на: Съб 02 авг 2008 11:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Нагаря буксата на парното???
MyTpaTa написа:Някой ако знае схемата как да сложа реле да пише.
Като включиш 4-та степен, кабело който върви към ел.перката, се прекъсва, връзваш релето (масата на релето трябва да е към шасито, а не към ел.перката), след което от акумолатора(може и от таблото с бушоните) се взема ток през релето -- до ел. мотора. По този начин "силния" ток не минава през бутона за степените, а директно през релето до перката. Така съм си вързал перката за охлаждането. Ако не ти е ясно как става, виж в "Направи си сам" има тема за релета на фаровете. Свързването на релето е през същите букси. Ако и тогава не ти се избистри пиши, за да ти начертая една схемишка....

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта