Търся си Пасат 4-ка комби 2.0I 115p.s., но откакто разбрах, че има три разновидности на този двигател съм доста объркан.
Каква е основнта разлика между AGG, ADY и 2Е? Има ли "лош" двигател от тях?
Passat B4 , AGG, ADY, или 2E, какво е най-доброто?
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Пон 16 ное 2009 17:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B4 , AGG, ADY, или 2E, какво е най-доброто?
Точно от изброените модификации на двигатели няма нито един лош!
Освен, ако не решиш да го газифицираш, де, защото с обикновена газова не е далаверка!
Искат си ГИ
И трите вида двигатели са с мултиточков инжекцион.
Разликите м/у 2Е и останалите 2 е, че 2Е-то е псевдо-мултиточков. Това ще рече, че 4-те дюзи са вързани на едно и 'плюят' едновременно
(или както Tyan беше написал - жива моноинжекция, страдаща от разчетворение на личността
)
Въпреки това - не отстъпва по качества на останалите два, по-нови като разработка.
AGG-то е с малки конструктивни промени сравнено с ADY и 2Е-то.
Едно от съществените му предимства са по-леките бутала, което сваля пика на въртящия момент по-ниско - т.е. развърта по-бързо.
Това много изкефи vaskoto1
Лично според мен това му предимство би било лек недостатък при изкачване на баир, но едва ли е съществен.
Единственото, което мога да направя е да те поздравя за ориентацията към автомобил и двигател! Това е перфектния семеен автомобил
Като съвет - търси по-запазения!

Освен, ако не решиш да го газифицираш, де, защото с обикновена газова не е далаверка!

Искат си ГИ
И трите вида двигатели са с мултиточков инжекцион.
Разликите м/у 2Е и останалите 2 е, че 2Е-то е псевдо-мултиточков. Това ще рече, че 4-те дюзи са вързани на едно и 'плюят' едновременно
(или както Tyan беше написал - жива моноинжекция, страдаща от разчетворение на личността

Въпреки това - не отстъпва по качества на останалите два, по-нови като разработка.
AGG-то е с малки конструктивни промени сравнено с ADY и 2Е-то.
Едно от съществените му предимства са по-леките бутала, което сваля пика на въртящия момент по-ниско - т.е. развърта по-бързо.
Това много изкефи vaskoto1

Лично според мен това му предимство би било лек недостатък при изкачване на баир, но едва ли е съществен.
Единственото, което мога да направя е да те поздравя за ориентацията към автомобил и двигател! Това е перфектния семеен автомобил

Като съвет - търси по-запазения!

- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3093
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Passat B4 , AGG, ADY, или 2E, какво е най-доброто?
Александар Марков написа:Търся си Пасат 4-ка комби 2.0I 115p.s., но откакто разбрах, че има три разновидности на този двигател съм доста объркан.
Каква е основнта разлика между AGG, ADY и 2Е? Има ли "лош" двигател от тях?
Един глас от мен за AGG, от половин година съм монитрал на бус Каравел такъв и съм много доволен, много добър двигател чийто макс. въртящ момент започва още от 2600 об/м.Карам го юнашката, и до сега никаква забележка за него

- proximo1
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пет 06 ное 2009 23:12
- Автомобил: pasat B3
- Двигател: 2E 1990
- Местоположение: Varna
Re: Passat B4 , AGG, ADY, или 2E, какво е най-доброто?
то се знае, с digifant система...
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Пон 16 ное 2009 17:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Passat B4 , AGG, ADY, или 2E, какво е най-доброто?
Аз със съгурност ще му слагам газов инжекцион, защото "джиткам" много и левчетата ми са ограничени.
Имали някой наблюдение от трите двигателя AGG, ADY и ADD, кой е най-податлив към АГУ или кой прави проблеми на газ.
Отговорът на "radotom" и цитатът на "Tyan"за 2E-то "жива моноинжекция, страдаща от разчетворение на личността", ме навежда на мисълта: дали разхода на газ няма да е по висок при 2E-то???
Имали някой наблюдение от трите двигателя AGG, ADY и ADD, кой е най-податлив към АГУ или кой прави проблеми на газ.
Отговорът на "radotom" и цитатът на "Tyan"за 2E-то "жива моноинжекция, страдаща от разчетворение на личността", ме навежда на мисълта: дали разхода на газ няма да е по висок при 2E-то???
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3093
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Passat B4 , AGG, ADY, или 2E, какво е най-доброто?
proximo1 написа:то се знае, с digifant система...
AGG е със Simos.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B4 , AGG, ADY, или 2E, какво е най-доброто?
Александар Марков написа:Отговорът на "radotom" и цитатът на "Tyan"за 2E-то "жива моноинжекция, страдаща от разчетворение на личността", ме навежда на мисълта: дали разхода на газ няма да е по висок при 2E-то???
Точно на този въпрос отговора можеш да получиш на ЛС от vaskoto1

Преди 2-3 седмици си смени 2Е-то с АГГ и има газов инжекцион

Само дето отговора му няма да е меродавен!
Това АГГ все още не е разбрало, че може да се върти с над 3к оборота!


-
- Мнения: 735
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Re: Passat B4 , AGG, ADY, или 2E, какво е най-доброто?
PACH написа:
Един глас от мен за AGG, от половин година съм монитрал на бус Каравел такъв и съм много доволен, много добър двигател чийто макс. въртящ момент започва още от 2600 об/м.Карам го юнашката, и до сега никаква забележка за него
И от мен един глас за AGG. За 4 години и 90 хил. км. мога само да го похваля. От които 80 хил. на газ. Мотора е доста икономичен по моите разбирания. Все пак е 2 литра.
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3093
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Passat B4 , AGG, ADY, или 2E, какво е най-доброто?
Ivo_ написа:PACH написа:
Един глас от мен за AGG, от половин година съм монитрал на бус Каравел такъв и съм много доволен, много добър двигател чийто макс. въртящ момент започва още от 2600 об/м.Карам го юнашката, и до сега никаква забележка за него
И от мен един глас за AGG. За 4 години и 90 хил. км. мога само да го похваля. От които 80 хил. на газ. Мотора е доста икономичен по моите разбирания. Все пак е 2 литра.
Инжекцион или нормално газово ? Среден разход на газ ?
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Пон 16 ное 2009 17:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Passat B4 , AGG, ADY, или 2E, какво е най-доброто?
Ходих при едни газаджии, които явно пипат добре, защото имат много работа и от доста места ме пращат там. Те ми предлагат български инжекцион. Твърдят че бил много стабилен и не отстъпвал въобще на италианските, освен че е по-евтин.
Имали някаква уловка или просто са си добри.
Имали някаква уловка или просто са си добри.
- zdrash
- Мнения: 681
- Регистриран на: Сря 12 апр 2006 12:16
- Автомобил: Touareg 7P
- Двигател: CVWA
- Местоположение: RED village
Re: Passat B4 , AGG, ADY, или 2E, какво е най-доброто?
има и четвърта разновидност на 2литровия мотор - ABF -45 коня отгоре за същите пари, а на всичкото отгоре е и по икономичен от другите 3. Единствен недостатък - по висок данък(180лв).
Успех
П.С.
от 4 години го карам и продължавам да се усмихвам като пипне 4200об/мин. - все едно му се включва турбото и така до 7200об./мин
Успех
П.С.
от 4 години го карам и продължавам да се усмихвам като пипне 4200об/мин. - все едно му се включва турбото и така до 7200об./мин
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B4 , AGG, ADY, или 2E, какво е най-доброто?
2E може да се "пипка". малко предваренийце, малко ала-бала...
докато другите не се мушат. че иначе лошу.
но 2Е е по лаком...
с ГИ резултата на 2Ето е:
в града-11-18 газ (зависи колко те излъжат на газстанцията и колко моточаса ще направиш по светофарите по софия)
в селото (
) 10 твърдо. с 90, със 150=10/100. вари го печи го...
за АГГ:
град-11 газ
село-8.3 , като наблягам на 8.3, защото е като часовник за последните 1800км. с 2ма, с 3ма, с 90, със 110=8.3
както отбеляза бат'радко-още не е скачал над 3к оборота, но съдейки по 2Е-не вярвам да се промени особено много...
значително по тих, по рафиниран ход. пика на въртящия момент в 2600 е осезаем. 2Е се развърта в 3200 и усещането е по спортистко, защото ти дава пик на средата на оборотомера, което те прави да усещаш че няма насищане на обороти, докато АГГ (подозирам) ще почва да "тъпче" към 4.5к, въпреки че макс коне са и на 2та в 5400.
ще видим.
засега е това.
симоса е много класи над диджифанта...
докато другите не се мушат. че иначе лошу.
но 2Е е по лаком...
с ГИ резултата на 2Ето е:
в града-11-18 газ (зависи колко те излъжат на газстанцията и колко моточаса ще направиш по светофарите по софия)
в селото (

за АГГ:
град-11 газ
село-8.3 , като наблягам на 8.3, защото е като часовник за последните 1800км. с 2ма, с 3ма, с 90, със 110=8.3
както отбеляза бат'радко-още не е скачал над 3к оборота, но съдейки по 2Е-не вярвам да се промени особено много...
значително по тих, по рафиниран ход. пика на въртящия момент в 2600 е осезаем. 2Е се развърта в 3200 и усещането е по спортистко, защото ти дава пик на средата на оборотомера, което те прави да усещаш че няма насищане на обороти, докато АГГ (подозирам) ще почва да "тъпче" към 4.5к, въпреки че макс коне са и на 2та в 5400.
ще видим.
засега е това.
симоса е много класи над диджифанта...

- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13548
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Passat B4 , AGG, ADY, или 2E, какво е най-доброто?
Александар Марков написа:Ходих при едни газаджии, които явно пипат добре, защото имат много работа и от доста места ме пращат там. Те ми предлагат български инжекцион. Твърдят че бил много стабилен и не отстъпвал въобще на италианските, освен че е по-евтин.
Имали някаква уловка или просто са си добри.
Иди при тия под "Новия Хлебозавод" 1 AGG червено комби Б 4 В на дава 10л градско и пак 10 извънградско при скорост 160-180 км/ч.
Много е трудна мисията с намиране на читав 2л AGG комби, че и с климат.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B4 , AGG, ADY, или 2E, какво е най-доброто?
аз затва си направих...




Re: Passat B4 , AGG, ADY, или 2E, какво е най-доброто?
с 2Е мотор съм,обикновена газова засичал съм я много пъти понеже работя на 60км от мястото където живея и пътувам всяка сутрин и всяка вечер и съм доволен,най-малък разход който съм засичал е 7,4 най-голям 9,3