Passat B4 , AGG, ADY, или 2E, какво е най-доброто?

Техническа и сервизна информация за Passat
Александар Марков
Мнения: 20
Регистриран на: Пон 16 ное 2009 17:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Passat B4 , AGG, ADY, или 2E, какво е най-доброто?

Мнениеот Александар Марков » Пон 16 ное 2009 18:21


Търся си Пасат 4-ка комби 2.0I 115p.s., но откакто разбрах, че има три разновидности на този двигател съм доста объркан.
Каква е основнта разлика между AGG, ADY и 2Е? Има ли "лош" двигател от тях?




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B4 , AGG, ADY, или 2E, какво е най-доброто?

Мнениеот radotom » Пон 16 ное 2009 22:43


Точно от изброените модификации на двигатели няма нито един лош! :да:
Освен, ако не решиш да го газифицираш, де, защото с обикновена газова не е далаверка! :No
Искат си ГИ
И трите вида двигатели са с мултиточков инжекцион.
Разликите м/у 2Е и останалите 2 е, че 2Е-то е псевдо-мултиточков. Това ще рече, че 4-те дюзи са вързани на едно и 'плюят' едновременно
(или както Tyan беше написал - жива моноинжекция, страдаща от разчетворение на личността mhihi )
Въпреки това - не отстъпва по качества на останалите два, по-нови като разработка.
AGG-то е с малки конструктивни промени сравнено с ADY и 2Е-то.
Едно от съществените му предимства са по-леките бутала, което сваля пика на въртящия момент по-ниско - т.е. развърта по-бързо.
Това много изкефи vaskoto1 mhihi
Лично според мен това му предимство би било лек недостатък при изкачване на баир, но едва ли е съществен.
Единственото, което мога да направя е да те поздравя за ориентацията към автомобил и двигател! Това е перфектния семеен автомобил :да:
Като съвет - търси по-запазения! ;)


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Passat B4 , AGG, ADY, или 2E, какво е най-доброто?

Мнениеот PACH » Пон 16 ное 2009 22:49


Александар Марков написа:Търся си Пасат 4-ка комби 2.0I 115p.s., но откакто разбрах, че има три разновидности на този двигател съм доста объркан.
Каква е основнта разлика между AGG, ADY и 2Е? Има ли "лош" двигател от тях?


Един глас от мен за AGG, от половин година съм монитрал на бус Каравел такъв и съм много доволен, много добър двигател чийто макс. въртящ момент започва още от 2600 об/м.Карам го юнашката, и до сега никаква забележка за него :)


Потребителски аватар
proximo1
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 06 ное 2009 23:12
Автомобил: pasat B3
Двигател: 2E 1990
Местоположение: Varna

Re: Passat B4 , AGG, ADY, или 2E, какво е най-доброто?

Мнениеот proximo1 » Вто 17 ное 2009 1:18


то се знае, с digifant система...


Александар Марков
Мнения: 20
Регистриран на: Пон 16 ное 2009 17:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Passat B4 , AGG, ADY, или 2E, какво е най-доброто?

Мнениеот Александар Марков » Вто 17 ное 2009 10:37


Аз със съгурност ще му слагам газов инжекцион, защото "джиткам" много и левчетата ми са ограничени.

Имали някой наблюдение от трите двигателя AGG, ADY и ADD, кой е най-податлив към АГУ или кой прави проблеми на газ.

Отговорът на "radotom" и цитатът на "Tyan"за 2E-то "жива моноинжекция, страдаща от разчетворение на личността", ме навежда на мисълта: дали разхода на газ няма да е по висок при 2E-то???


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Passat B4 , AGG, ADY, или 2E, какво е най-доброто?

Мнениеот PACH » Вто 17 ное 2009 11:01


proximo1 написа:то се знае, с digifant система...


AGG е със Simos.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B4 , AGG, ADY, или 2E, какво е най-доброто?

Мнениеот radotom » Вто 17 ное 2009 13:38


Александар Марков написа:Отговорът на "radotom" и цитатът на "Tyan"за 2E-то "жива моноинжекция, страдаща от разчетворение на личността", ме навежда на мисълта: дали разхода на газ няма да е по висок при 2E-то???

Точно на този въпрос отговора можеш да получиш на ЛС от vaskoto1 ;)
Преди 2-3 седмици си смени 2Е-то с АГГ и има газов инжекцион ;)
Само дето отговора му няма да е меродавен!
Това АГГ все още не е разбрало, че може да се върти с над 3к оборота! mhihi mhihi


Ivo_
Мнения: 735
Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
Двигател:

Re: Passat B4 , AGG, ADY, или 2E, какво е най-доброто?

Мнениеот Ivo_ » Вто 17 ное 2009 19:34


PACH написа:
Един глас от мен за AGG, от половин година съм монитрал на бус Каравел такъв и съм много доволен, много добър двигател чийто макс. въртящ момент започва още от 2600 об/м.Карам го юнашката, и до сега никаква забележка за него :)


И от мен един глас за AGG. За 4 години и 90 хил. км. мога само да го похваля. От които 80 хил. на газ. Мотора е доста икономичен по моите разбирания. Все пак е 2 литра.


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Passat B4 , AGG, ADY, или 2E, какво е най-доброто?

Мнениеот PACH » Вто 17 ное 2009 19:47


Ivo_ написа:
PACH написа:
Един глас от мен за AGG, от половин година съм монитрал на бус Каравел такъв и съм много доволен, много добър двигател чийто макс. въртящ момент започва още от 2600 об/м.Карам го юнашката, и до сега никаква забележка за него :)


И от мен един глас за AGG. За 4 години и 90 хил. км. мога само да го похваля. От които 80 хил. на газ. Мотора е доста икономичен по моите разбирания. Все пак е 2 литра.


Инжекцион или нормално газово ? Среден разход на газ ?


Александар Марков
Мнения: 20
Регистриран на: Пон 16 ное 2009 17:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Passat B4 , AGG, ADY, или 2E, какво е най-доброто?

Мнениеот Александар Марков » Сря 18 ное 2009 10:09


Ходих при едни газаджии, които явно пипат добре, защото имат много работа и от доста места ме пращат там. Те ми предлагат български инжекцион. Твърдят че бил много стабилен и не отстъпвал въобще на италианските, освен че е по-евтин.
Имали някаква уловка или просто са си добри.


Потребителски аватар
zdrash
Мнения: 681
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 12:16
Автомобил: Touareg 7P
Двигател: CVWA
Местоположение: RED village

Re: Passat B4 , AGG, ADY, или 2E, какво е най-доброто?

Мнениеот zdrash » Сря 18 ное 2009 11:00


има и четвърта разновидност на 2литровия мотор - ABF -45 коня отгоре за същите пари, а на всичкото отгоре е и по икономичен от другите 3. Единствен недостатък - по висок данък(180лв).
Успех
П.С.
от 4 години го карам и продължавам да се усмихвам като пипне 4200об/мин. - все едно му се включва турбото и така до 7200об./мин


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B4 , AGG, ADY, или 2E, какво е най-доброто?

Мнениеот vaskoto1 » Сря 18 ное 2009 19:55


2E може да се "пипка". малко предваренийце, малко ала-бала...
докато другите не се мушат. че иначе лошу.
но 2Е е по лаком...
с ГИ резултата на 2Ето е:
в града-11-18 газ (зависи колко те излъжат на газстанцията и колко моточаса ще направиш по светофарите по софия)
в селото ( mhihi ) 10 твърдо. с 90, със 150=10/100. вари го печи го...

за АГГ:
град-11 газ
село-8.3 , като наблягам на 8.3, защото е като часовник за последните 1800км. с 2ма, с 3ма, с 90, със 110=8.3
както отбеляза бат'радко-още не е скачал над 3к оборота, но съдейки по 2Е-не вярвам да се промени особено много...
значително по тих, по рафиниран ход. пика на въртящия момент в 2600 е осезаем. 2Е се развърта в 3200 и усещането е по спортистко, защото ти дава пик на средата на оборотомера, което те прави да усещаш че няма насищане на обороти, докато АГГ (подозирам) ще почва да "тъпче" към 4.5к, въпреки че макс коне са и на 2та в 5400.
ще видим.
засега е това.
симоса е много класи над диджифанта... :bowdown


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Passat B4 , AGG, ADY, или 2E, какво е най-доброто?

Мнениеот kris11 » Сря 18 ное 2009 20:59


Александар Марков написа:Ходих при едни газаджии, които явно пипат добре, защото имат много работа и от доста места ме пращат там. Те ми предлагат български инжекцион. Твърдят че бил много стабилен и не отстъпвал въобще на италианските, освен че е по-евтин.
Имали някаква уловка или просто са си добри.

Иди при тия под "Новия Хлебозавод" 1 AGG червено комби Б 4 В на дава 10л градско и пак 10 извънградско при скорост 160-180 км/ч.
Много е трудна мисията с намиране на читав 2л AGG комби, че и с климат.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B4 , AGG, ADY, или 2E, какво е най-доброто?

Мнениеот vaskoto1 » Сря 18 ное 2009 23:52


аз затва си направих... mhihi mhihi mhihi


fil71
Мнения: 9
Регистриран на: Нед 11 яну 2009 10:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кърджали

Re: Passat B4 , AGG, ADY, или 2E, какво е най-доброто?

Мнениеот fil71 » Чет 19 ное 2009 10:22


с 2Е мотор съм,обикновена газова засичал съм я много пъти понеже работя на 60км от мястото където живея и пътувам всяка сутрин и всяка вечер и съм доволен,най-малък разход който съм засичал е 7,4 най-голям 9,3



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Spiccer, Димитър75 и 51 госта