Здравейте.
Искам да Ви благодаря отново, много неща ми се изясниха, благодарение на вас. Остана само едно нещо, което не мога да разбера, колата ми е с AEF мотор. Mоже ли да се монтира твърд маховик за мотори BBU,BJH ,AFN,ASV,AGR,ALH ATD,AHR ,BMT -знам че повечето са нови мотори ,но все пак дали има шанс?
Мерси много



Силни вибрации при запалване
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Силни вибрации при запалване
здравейте.искам да ползвам темата и да попитам нещо.преди време мой приятел си взе голф4-AHF.от едно известно време се оплаква че сутрин като пали колата се разтриса мнооого яко придружено с гаден тракащ звук.казва че все едно че се троши двигатела
когато го направи той я загасял и после пак я запалва и всичко е нормално.преди явлението се появявало от дъжд на вятар а вече е зачестило и почти всяка сутрин го прави.колата е обслужена от А до Я преди 10-тина х.км.

- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Силни вибрации при запалване
Maховик. Да задържа молко повече стартера за да не прави така, а иначе - нов.
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Силни вибрации при запалване
Andonov написа:Maховик. Да задържа молко повече стартера за да не прави така, а иначе - нов.
мерси за отговора.и аз така си мислех но...няма никакви притрисания и при потегляне и при спиране.оборотите му стоят на 1000-1100 при загрял мотор.ifidik излезе прав като ми каза че оборотите са бутнати умишлено с цел прикриване на разбит маховик.страаашни са тия джамбази

- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Силни вибрации при запалване
Точна така правят джамбазите за да се прикрият някой неща.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Сря 12 мар 2008 21:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Силни вибрации при запалване
маховика които си показл не става , трябва да е демпферен , познати маистори ми казаха че мойе да се слойи от троика но не занм от коя .второ проблема с ремаците почети винаги идва от стоиката която държи климатика , алтернатра , водната помпа ,хидравликата -ролката на обтегача се държи на едно г образно желязо/лост на обтегача/ което минава през стоиката като се захваща за самия обтегач .Та точно този лост при работата си разбива вапросната стоика ,започва да се изкривява от силата на самия ремак ,отам следва че самата ролка почва да се криви и не води правилно ремака.Самия лост почва да издава едни страхотни звуци и вибрации но при малко по големи обороти тракането каточели изчезва но не е точно така .Освен проблема с неприатните звуци се пявява и проблема с зкъсаните и скасани ремаци .Решението е нова стоика ,или стоика втора употреба но трябва да се види да не е разбита и тя,лоста обикновено се разбива също,както и обтегача,стоиката e една и сащта при 1.9д 1.9sdi 1.7sdi.размера на ремака пи допълнително монтирани климатици е от 1520 до 1515 като най чвсто срещани са 5каналните , друг проблем е че компресора на климатика при допълнителен монтаж е много ниско и при наште птища често се удря при което се чупят ущите на компресора и тои променя правилното си положение и почва да криви ремака които впоследствие се къса, но няма неприатните шумове и вибрации .
Тов е слабо място на тези двигатели,и е полезни да се знае.зашото се дават много пари по маистори които не знаят за какво става въпрос.Е това е от мене ндявам се че сам бил полезен П.П сятам да пупликувам и снимки на разбити стоики и компресори но това по натам .
Тов е слабо място на тези двигатели,и е полезни да се знае.зашото се дават много пари по маистори които не знаят за какво става въпрос.Е това е от мене ндявам се че сам бил полезен П.П сятам да пупликувам и снимки на разбити стоики и компресори но това по натам .
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта