Постояно гасне
- VARVARA
- Мнения: 10
- Регистриран на: Сря 21 яну 2009 10:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ВАРВАРА ПАЗАРДЖИК
Постояно гасне
Колата ми е голф 2-1.3. Проблема е следния: На ниски обороти гасне постояно .Без значение топла стодена И немога от никаде да вдигна оборотите. Карборатора е пиербург 2e2 вартял сам навсякаде и не става
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Постояно гасне
VARVARA написа:Колата ми е голф 2-1.3. Проблема е следния: На ниски обороти гасне постояно .Без значение топла стодена И немога от никаде да вдигна оборотите. Карборатора е пиербург 2e2 вартял сам навсякаде и не става



Моторче за празен ход? Катализатор?
- VARVARA
- Мнения: 10
- Регистриран на: Сря 21 яну 2009 10:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ВАРВАРА ПАЗАРДЖИК
Re: Постояно гасне
голф 2 1.3 84 година
- nazgyl
- Мнения: 59
- Регистриран на: Съб 03 окт 2009 10:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Постояно гасне
болтчето за оборотите е на много кофти място зад карбуратора откьм купето няма да го откриеш виж някой вакуум да нее изваден и по добре иди на майстор 

- martin4o_mom4e
- Мнения: 376
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 12:56
- Автомобил: VW Golf II
- Двигател: PF 1988
- Местоположение: Пазарджик
Re: Постояно гасне
Само в тихите ли ти прави магерии да гасне.В средни и във високи как се държи ? Прекъсвабе , глъхнене ? ..... Горивния и въздушния филтър поглеждал ли си ги?
- VARVARA
- Мнения: 10
- Регистриран на: Сря 21 яну 2009 10:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ВАРВАРА ПАЗАРДЖИК
Re: Постояно гасне
филтри чисто нови/върви като луда/ нови вакум мъркучи Като навивам винта от зат на карборатора.вдигне ги за малко и пак изчезват Просто ме попиля 

- nazgyl
- Мнения: 59
- Регистриран на: Съб 03 окт 2009 10:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Постояно гасне
явно дьрпа вьздух отнякьде мойта каляска почна така да гасне и се оказа че скобата която дьржи филтьра кьм карбуратора е паднала
- келеш
- Мнения: 180
- Регистриран на: Сря 21 окт 2009 21:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Стамболийски
Re: Постояно гасне
nazgyl написа:явно дьрпа вьздух отнякьде мойта каляска почна така да гасне и се оказа че скобата която дьржи филтьра кьм карбуратора е паднала
И мен ме навява мисълта,че е възможно от вакуумите.По-добре нека да погледне човек който разбира,колкото повече въртиш и човъркаш,толкова по-зле.
Преди 4-5 год.,когато ми поставиха газовата,келешите прищипали някакъв кабел,с тампона на карбуратора.След монтирането на газовата,изкара 10 дни и карбуратора започнал да взима въздух от там.Като се започна едно гаснене,едно игране на оборотите,абе мани.Подобен проблем възникна и от едно клапанче на вакуума,на което се бе счупило пластмасовата тръбичка,в която влизаше едно от вакуум маркучетата.Такова намерих в магазин на Мерцедес,на VW нямаше.
- alex_zazy
- Мнения: 1045
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!
Re: Постояно гасне
Виж трабата до сервото клапана на нея да не се е спукал и уплатнителя на самото серво!
- Golf3 GTI
- Мнения: 263
- Регистриран на: Съб 06 юни 2009 9:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Re: Постояно гасне
VARVARA написа:Колата ми е голф 2-1.3. Проблема е следния: На ниски обороти гасне постояно .Без значение топла стодена И немога от никаде да вдигна оборотите. Карборатора е пиербург 2e2 вартял сам навсякаде и не става
Под ваздушниа филтар в десния калник има някаква бутилка за вакум проследи маркучите да не са пречупени или пукнати

- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Re: Постояно гасне
Щом е 1.3 карбуратора трябва да е пиербург 2Е3.погледни на корпуса на самия карбуратор изодзаде и намери електромагнитния клапан за П.Х.
даваш на контакт и замерваш напрежението на кабелчето което влиза в клапана.Там треа ти изкочат едни +12V.Ako ги няма лошо,но ако ги има още по-лошо защотото ти е гръмнал електромагнитния клапан за П.Х.
Виртуално толкова мога да помогна.
даваш на контакт и замерваш напрежението на кабелчето което влиза в клапана.Там треа ти изкочат едни +12V.Ako ги няма лошо,но ако ги има още по-лошо защотото ти е гръмнал електромагнитния клапан за П.Х.

Виртуално толкова мога да помогна.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Верен и 173 госта