Пасат б5-газ+бензин или дизел

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
bangobango
Мнения: 442
Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 22:59
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN

Re: Пасат б5-газ+бензин или дизел

Мнениеот bangobango » Пон 16 ное 2009 20:35


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Не искам да се заяждам, но коментирам това, което съм видял. И най-вече автора на темата иска съвет конкретен за това кое да предпочете "бензин+газ" или "дизел". Пред бензиновия двигател унищожен с газ за готвене аз препоръчвам турбо-дизела, а колегите по-горе които с ирония коментират моите думи само искам да питам правите ли разлика м/у бензин с има няма 200 Nm въртящ момент и ТДИ с по-голямо или равно на 300 Nm момент. И аз си виках на времето като разбирач трябва коне да има да се пише, но осъзнах истината.




Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: Пасат б5-газ+бензин или дизел

Мнениеот velinsl » Вто 17 ное 2009 1:12


Абе и аз не съм карал дизел, никога но честно написано ми се струва,че е по-добрия вариант. Едва ли човек притежаващ Б5 ще му е проблем финансов подръжката на дизела.

Бангобанго, не виждам да си писал някви слабости и цфрите за отстраняване :deal


Потребителски аватар
vw16v
Мнения: 568
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Пасат б5-газ+бензин или дизел

Мнениеот vw16v » Вто 17 ное 2009 10:11


AmW написа:Той е играч бе, вози се на 20 годишна кола ма ги дърпа по светофарите :!:
Не знам защо седи толкова време темата общо взето... теми с подобна тематика има доста във форума.

Колегата е много прав.Темата се изкриви и отива на никъде.Взеха да се говорят глупости за кенефи с ВР6,за въртящи моменти по 300+ Нм на разни грохнали от каране машинки и със сигурност до два три поста ,ще почнат глупости и мерене кой върви ,кой не върви и що няма дизел във Ф1,а Ауди печели Льо ман именно с ТДИ,като всъщност нито Ф1 е с 1.8 Т,нито пък Ауди в Льо ман е с нещо дори близко до скромния 1.9 ТДИ.Та в случая ако трябва да се обобщи :В5 с 1.9 ТДИ е добър вариант и компромис между цена и приятно каране,а 1.8 на газ е просто по-евтиния вариант и нищо повече.За конкретни цени на части и т.н. си има магазини ,където може да се провери и всичко е много относително/е примерно в една друга тема четох,че един дал за поддръжка на Г3 за 50 хил.км. над 7000 лв.без горивото,друг за пасат В5 пък дал 7 хил.за 3 г.данъци и застраховтки и тем подобни глупости mhihi / ,това са коли на много много километри така ,че няма как да се каже на всички им се разваля това или онова.Най-вече е кола от по-ново поколение,а там ако се счупи нещо евтина поддръжка няма,независимо от марката и модела,всичко е на много близки цени.Най-добре да имате добър познат в магазин за авточасти,да ви прави добри отстъпки и нямате ядове ,квото и да се счупи, mhihi mhihi ,а още по-добрър вариант е да получавате достатъчно доходи ,за да не мислите за подобни неща,а само за по-нови -по-добри във всяко отношение коли :beer .


Потребителски аватар
AmW
Мнения: 3550
Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пасат б5-газ+бензин или дизел

Мнениеот AmW » Вто 17 ное 2009 13:39


velinsl в една друга тема писах колко ми е струвал пасата с 1воначалното обслужване, каско, аларма и ГО.
Ще опитам да изброя ремонтите който съм правил по него (до колкото помня де) за 3 години и 100+к км.
Дебитомер Бош около 200лв.
3 или 4 носача по средно 50-60 паунда (средно около 120-130лв парчето)
Алуминиевия държач на перката на радиатора (бяха из попадали лагерчетата и виеше) около 30 паунда и едно шише уиски mhihi.
Кареда - ляво и дясно - не помня колко излезе но не беше повече от 50паунда (около 120лв.)
Смяна на задна дясна брава - 70лв
А и един кормилен накрайник но той беше заедно с носачите и нямам представа колко излезе.

Та общо взето това са ремонтите по моята колица. Та колеги, като си купувате кола гледайте и помнете, че евтиното излиза по скъпо след време.
А ако не помниш сметките от другата тема ето ги пак :

AmW написа: Давам ти пример с моята. Взех я за 12800лв. регистрация в кат и ГО около 300лв, аларма 260лв, обслужване 600лв, каско 950лв и един дебитомер 300лв, данъците няма да ги смятам. Та само с взимането са 15210лв. В момента я продавам за 8800лв като е на 17джанти с чисто нови гуми.


Потребителски аватар
bangobango
Мнения: 442
Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 22:59
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN

Re: Пасат б5-газ+бензин или дизел

Мнениеот bangobango » Вто 17 ное 2009 17:59


Слабостите на Б5 са:
1. Дясното огледало е по-малко от лявото - фабрично.
2. Фаровете са пластмасови и пожълтяват - 100% ще са вече жълти.
3. Изгорели лампички на врътките за духалките дето насочват струята.
4. Много е гадно също, че когато влизам в завой на 4-та и дам газ започва да върти предните гуми и носи към мантинелата - това е кофти вече.
5. Повече не се сещам за недостатъци.


Потребителски аватар
AmW
Мнения: 3550
Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пасат б5-газ+бензин или дизел

Мнениеот AmW » Вто 17 ное 2009 18:18


Ти в кви завой влизаш колега? На 4та?! и върти гуми?!


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: Пасат б5-газ+бензин или дизел

Мнениеот velinsl » Вто 17 ное 2009 18:20


Така е AMW, просто очаквах да се напише например слабите места, но не заводско и конструктивно, нещо от сорта на поста на AMW и още един колега преди него. Например:
дъншен ляв носач - разбира се като завиеш н пълен ляв(нещо такова, знам че това е за каре) струва примерно 80лева.

И тук е мястото да попитам как мога да разбера ч ЕГР-а не е изолиран на автомобила и състоянието на носачите?

ПС:Бангобанго, твоята с климатик ли е?

Изгорели лампички на врътките за духалките дето насочват струята.


Тук за климатика ли става дума?

Последна промяна от velinsl на Съб 05 дек 2009 20:42, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
plkochev
Мнения: 203
Регистриран на: Вто 18 ное 2008 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Re: Пасат б5-газ+бензин или дизел

Мнениеот plkochev » Сря 18 ное 2009 20:40


Не става въпрос за врътките където насочват струята към пътниците. Проблема се решава с 4 лампички от по 1 лв. максимум.


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: Пасат б5-газ+бензин или дизел

Мнениеот velinsl » Сря 18 ное 2009 22:15


Че те светят ли?


Потребителски аватар
AmW
Мнения: 3550
Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пасат б5-газ+бензин или дизел

Мнениеот AmW » Сря 18 ное 2009 23:22


Имаше тема за тия крушки. Даже и упътване как се свалят и слагат :)


nikolaiserdiuk

Re: Пасат б5-газ+бензин или дизел

Мнениеот nikolaiserdiuk » Пон 31 май 2010 10:17


Всчико зависи от състояние на колата, Б5 може е да е много зле, или да е запазена. Аз лично имам и двата Б3 и Б5.5, мога да кажа че Б5.5 изобщо не може да се сравнява, 130 ТДИ коня срещу 90 Бензин на Б3. Върви много по-добре, динамика е добра и е много стабилна при високи скорости и големи растояния. Но от гледна точка подръжка Б5.5 излиза много по-скъпо, смяна на агренажа + ролки, помпа = 600 лв, докато същата операция за Б3 е 100 лв. Извода е много прост, ако можеш да си позволиш повече разходи за подръжка, взимай Б5, по-добре след 2002 година производство, иначе остава Б3. Б4 не бих купил, по-трудно се намират ламарини и излиза по-скъпо. Друго важно нещо, не взимай пасат с дригател под 100 коня, ще е муден и ще е трудно да изпреварваш.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта