МК2 - VR6 Breather ...The END> 2015

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: Проект-PB-(KR,SuperSprint4-2-1,288*,МSq)-Swap-1.8T

Мнениеот Adrian-AAA » Вто 21 юли 2009 9:27


аз имам на разположение и мегаскуирт и стандартна електроника,но кое ще е по лесно за връзване.
приятелите ме убеждават да си сложа стандартната електроника която обаче искам да не е със стандартен Мап защото ми е слаб а и по нататук искам по голяма турбина




Потребителски аватар
Rieger-GTO
Мнения: 300
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 10:54
Автомобил: bmw
Двигател: 1983
Местоположение: Usa
Контакти:

Re: Проект-PB-(KR,SuperSprint4-2-1,288*,МSq)-Swap-1.8T

Мнениеот Rieger-GTO » Чет 23 юли 2009 7:33


Ако бях на твое място бих сложил стандартната,после като слагаш по-голямата турбина винаги можеш да прикачиш мегата.Поздрави за проекта.Paco е прав ако няма да е ежедневка направо мегата или нещо по-добро.


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Проект-PB-(KR,SuperSprint4-2-1,288*,МSq)-Swap-1.8T

Мнениеот madcap » Чет 23 юли 2009 23:05


paco написа:За ежеднвна кола... стандартната електроника , но ако смяташ да развиваш колата Мегаскуирт или направо нещо по-добро..избор богат.

РАСО


Абсулютно съм съгласен :Mr Green Fun


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: Проект-PB-(KR,SuperSprint4-2-1,288*,МSq)-Swap-1.8T

Мнениеот Adrian-AAA » Пет 24 юли 2009 14:02


добре колеги обедихте ме само че не съм намерил кои да ми прехвърли инсталацията


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4294
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Проект-PB-(KR,SuperSprint4-2-1,288*,МSq)-Swap-1.8T

Мнениеот bbboiko2004 » Пет 14 авг 2009 12:48


какво става колега до къде я докара :beer


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: Проект-PB-(KR,SuperSprint4-2-1,288*,МSq)-Swap-1.8T

Мнениеот Adrian-AAA » Пон 16 ное 2009 14:46


Bild108.jpg


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Проект-PB-(KR,SuperSprint4-2-1,288*,МSq)-Swap-1.8T

Мнениеот leonardo_vd » Пон 16 ное 2009 17:33


Колега, инсталацията е елементарна за връзване, ако е цялата и не рязана. в София има доста хора които биха могли да ти свършат тая работа.
И аз залагам на оригиналната електроника ако ще караш мотора СТОК. Не че не може да се мапне като сложиш други чаркалаци, но ще ти струва повечко.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Проект-PB-(KR,SuperSprint4-2-1,288*,МSq)-Swap-1.8T

Мнениеот brum » Чет 19 ное 2009 8:15


Я и аз да се намеся с въпросче. Предполагам за този мотор има някакви карти за MS-а. Дали няма да излезе по-лесно и по-евтино вместо оригиналната електроника и таблото с имобилаизер да се сложи MS? Говорим за стандартна карта, без допълнителна инвестиция за map-ване. Или няма такъв вариант?


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Re: Проект-PB-(KR,SuperSprint4-2-1,288*,МSq)-Swap-1.8T

Мнениеот ChimeyJimmey » Чет 19 ное 2009 10:20


Я пак?
Слагаш 1.8Т мотора, но вместо оригиналната му електроника, бодваш недоразумението MS?
Не му връзваш и таблото? Няма и ремап, естествено?
А целта е да се постигнат... колко коне?


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Проект-PB-(KR,SuperSprint4-2-1,288*,МSq)-Swap-1.8T

Мнениеот brum » Чет 19 ное 2009 11:50


Точно такъв вариант. Не се търси някакво (първоначално) повишаване на мощността, а да успее да го докара до заводските 150 коне. Ремап - от това което съм чел за МС-а, стигнах до изводи, че им разни карти за сток двигатели. Т.е. нещо като стандартни от който се тръгва и се донагласят нещата. Не знам дали с тези карти може да се кара, но да предположим че може. Ако пък не може - един ремап не е толкова сложна и скъпа процедура.

Идеята като цяло е да се спести оригиналната електроника и табло. Както и цялата хамалогия до която ще доведе употребата им при swap-а (напасване на табла, имобилаизери).

Обмислям евентуални ценови варианти за един swap - 1.8т на голф 3 :) .


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: Проект-PB-(KR,SuperSprint4-2-1,288*,МSq)-Swap-1.8T

Мнениеот Adrian-AAA » Чет 19 ное 2009 13:25


продължавайте колеги интересно ми стана тази част с готовите карти


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Re: Проект-PB-(KR,SuperSprint4-2-1,288*,МSq)-Swap-1.8T

Мнениеот ChimeyJimmey » Чет 19 ное 2009 14:39


Aз някак не мога да направя разликата (идеологически, не практически) между:

    - MS "с готови карти вътре";
    - оригинална електроника + чип - демек, готови горивни карти вътре.

Особено пък, щом не се търсят някакви по-екстремални мощности.
Ако може, някой да обясни на тъпака - мен. mhihi


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Проект-PB-(KR,SuperSprint4-2-1,288*,МSq)-Swap-1.8T

Мнениеот brum » Чет 19 ное 2009 14:48


ChimeyJimmey написа:Aз някак не мога да направя разликата (идеологически, не практически) между:

    - MS "с готови карти вътре";
    - оригинална електроника + чип - демек, готови горивни карти вътре.

Особено пък, щом не се търсят някакви по-екстремални мощности.
Ако може, някой да обясни на тъпака - мен. mhihi



Нали го написах по-горе - целта е да се избегне прехвърлянето на таблото и имобилайзера. С МС-а нещата ще са доста по-прости отколкото с прехвърляне на цялата електроника(комп + табло + напасване на таблото към вътрешностите). И ще подлежат на по-лесна настройка (map-ването).


Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Re: Проект-PB-(KR,SuperSprint4-2-1,288*,МSq)-Swap-1.8T

Мнениеот 6669 » Чет 19 ное 2009 15:02


И аз се замислих....идеята е добра, стига найстина да има МС който се предлага с готови настройки за 1.8Т. Найстина галимацията с километражите, имобилайзери, грешки на Еарбег и АБС няма да я има....


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Проект-PB-(KR,SuperSprint4-2-1,288*,МSq)-Swap-1.8T

Мнениеот leonardo_vd » Чет 19 ное 2009 17:45


Колеги що говорите глупости. Карали ли сте някога Суап-нат 1.8т та говотите. В момента на 1-ката съм с оригиналната електроника, табло от МК3 и имобилайзера е премахнат чрез емулатор. Работата е много елементарна и се връзва за нула време. Така че си оставате с вашето табло и ключ. Доколкото стандартната електроника и МС-а......... няма да спорим кое е по-адекватно за употреба за стоков мотор, дори и за тунингован с хубав мап на стандартната електроника ще се постигне по-добър и надежден резултат. Пред тази дилема бях преди 1 година и не съжелявам че оставих стоковото управление.
Единствената грашка която ми дава сега е за АйрБаг-а, което хич не бърка работата на мотора и най-малкото мен. :applause:
Така че се замислете дали сте достатачно кадърни да имплантирате МС-а на 1.8т без да го счупите, което е много вероятно.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 87 госта