аз имам на разположение и мегаскуирт и стандартна електроника,но кое ще е по лесно за връзване.
приятелите ме убеждават да си сложа стандартната електроника която обаче искам да не е със стандартен Мап защото ми е слаб а и по нататук искам по голяма турбина
МК2 - VR6 Breather ...The END> 2015
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
- Rieger-GTO
- Мнения: 300
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 10:54
- Автомобил: bmw
- Двигател: 1983
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Re: Проект-PB-(KR,SuperSprint4-2-1,288*,МSq)-Swap-1.8T
Ако бях на твое място бих сложил стандартната,после като слагаш по-голямата турбина винаги можеш да прикачиш мегата.Поздрави за проекта.Paco е прав ако няма да е ежедневка направо мегата или нещо по-добро.
- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Проект-PB-(KR,SuperSprint4-2-1,288*,МSq)-Swap-1.8T
paco написа:За ежеднвна кола... стандартната електроника , но ако смяташ да развиваш колата Мегаскуирт или направо нещо по-добро..избор богат.
РАСО
Абсулютно съм съгласен

- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: Проект-PB-(KR,SuperSprint4-2-1,288*,МSq)-Swap-1.8T
добре колеги обедихте ме само че не съм намерил кои да ми прехвърли инсталацията
- bbboiko2004
- Мнения: 4294
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Проект-PB-(KR,SuperSprint4-2-1,288*,МSq)-Swap-1.8T
какво става колега до къде я докара 

- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Проект-PB-(KR,SuperSprint4-2-1,288*,МSq)-Swap-1.8T
Колега, инсталацията е елементарна за връзване, ако е цялата и не рязана. в София има доста хора които биха могли да ти свършат тая работа.
И аз залагам на оригиналната електроника ако ще караш мотора СТОК. Не че не може да се мапне като сложиш други чаркалаци, но ще ти струва повечко.
И аз залагам на оригиналната електроника ако ще караш мотора СТОК. Не че не може да се мапне като сложиш други чаркалаци, но ще ти струва повечко.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Проект-PB-(KR,SuperSprint4-2-1,288*,МSq)-Swap-1.8T
Я и аз да се намеся с въпросче. Предполагам за този мотор има някакви карти за MS-а. Дали няма да излезе по-лесно и по-евтино вместо оригиналната електроника и таблото с имобилаизер да се сложи MS? Говорим за стандартна карта, без допълнителна инвестиция за map-ване. Или няма такъв вариант?
- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
Re: Проект-PB-(KR,SuperSprint4-2-1,288*,МSq)-Swap-1.8T
Я пак?
Слагаш 1.8Т мотора, но вместо оригиналната му електроника, бодваш недоразумението MS?
Не му връзваш и таблото? Няма и ремап, естествено?
А целта е да се постигнат... колко коне?
Слагаш 1.8Т мотора, но вместо оригиналната му електроника, бодваш недоразумението MS?
Не му връзваш и таблото? Няма и ремап, естествено?
А целта е да се постигнат... колко коне?
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Проект-PB-(KR,SuperSprint4-2-1,288*,МSq)-Swap-1.8T
Точно такъв вариант. Не се търси някакво (първоначално) повишаване на мощността, а да успее да го докара до заводските 150 коне. Ремап - от това което съм чел за МС-а, стигнах до изводи, че им разни карти за сток двигатели. Т.е. нещо като стандартни от който се тръгва и се донагласят нещата. Не знам дали с тези карти може да се кара, но да предположим че може. Ако пък не може - един ремап не е толкова сложна и скъпа процедура.
Идеята като цяло е да се спести оригиналната електроника и табло. Както и цялата хамалогия до която ще доведе употребата им при swap-а (напасване на табла, имобилаизери).
Обмислям евентуални ценови варианти за един swap - 1.8т на голф 3
.
Идеята като цяло е да се спести оригиналната електроника и табло. Както и цялата хамалогия до която ще доведе употребата им при swap-а (напасване на табла, имобилаизери).
Обмислям евентуални ценови варианти за един swap - 1.8т на голф 3

- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: Проект-PB-(KR,SuperSprint4-2-1,288*,МSq)-Swap-1.8T
продължавайте колеги интересно ми стана тази част с готовите карти
- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
Re: Проект-PB-(KR,SuperSprint4-2-1,288*,МSq)-Swap-1.8T
Aз някак не мога да направя разликата (идеологически, не практически) между:
Особено пък, щом не се търсят някакви по-екстремални мощности.
Ако може, някой да обясни на тъпака - мен.
- - MS "с готови карти вътре";
- оригинална електроника + чип - демек, готови горивни карти вътре.
Особено пък, щом не се търсят някакви по-екстремални мощности.
Ако може, някой да обясни на тъпака - мен.

-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Проект-PB-(KR,SuperSprint4-2-1,288*,МSq)-Swap-1.8T
ChimeyJimmey написа:Aз някак не мога да направя разликата (идеологически, не практически) между:- MS "с готови карти вътре";
- оригинална електроника + чип - демек, готови горивни карти вътре.
Особено пък, щом не се търсят някакви по-екстремални мощности.
Ако може, някой да обясни на тъпака - мен.
Нали го написах по-горе - целта е да се избегне прехвърлянето на таблото и имобилайзера. С МС-а нещата ще са доста по-прости отколкото с прехвърляне на цялата електроника(комп + табло + напасване на таблото към вътрешностите). И ще подлежат на по-лесна настройка (map-ването).
- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: Проект-PB-(KR,SuperSprint4-2-1,288*,МSq)-Swap-1.8T
И аз се замислих....идеята е добра, стига найстина да има МС който се предлага с готови настройки за 1.8Т. Найстина галимацията с километражите, имобилайзери, грешки на Еарбег и АБС няма да я има....
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Проект-PB-(KR,SuperSprint4-2-1,288*,МSq)-Swap-1.8T
Колеги що говорите глупости. Карали ли сте някога Суап-нат 1.8т та говотите. В момента на 1-ката съм с оригиналната електроника, табло от МК3 и имобилайзера е премахнат чрез емулатор. Работата е много елементарна и се връзва за нула време. Така че си оставате с вашето табло и ключ. Доколкото стандартната електроника и МС-а......... няма да спорим кое е по-адекватно за употреба за стоков мотор, дори и за тунингован с хубав мап на стандартната електроника ще се постигне по-добър и надежден резултат. Пред тази дилема бях преди 1 година и не съжелявам че оставих стоковото управление.
Единствената грашка която ми дава сега е за АйрБаг-а, което хич не бърка работата на мотора и най-малкото мен.
Така че се замислете дали сте достатачно кадърни да имплантирате МС-а на 1.8т без да го счупите, което е много вероятно.
Единствената грашка която ми дава сега е за АйрБаг-а, което хич не бърка работата на мотора и най-малкото мен.

Така че се замислете дали сте достатачно кадърни да имплантирате МС-а на 1.8т без да го счупите, което е много вероятно.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 87 госта