



За или против вулканизацията
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 13:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
За или против вулканизацията
Колеги мисля че тук е подходящото място за тази тема ако не нека я преместят. Та всеки нека изкаже своето мнение, за или против вулканизацията. Моето е че по-добре си купи нова гума отколкото да страдате като мен сега. На кратко вулканиацията се е отлепила, гумата е издишнала и в един момент се е отлепила от джантата и сега съм в бокса да ми изправят ламарините. 

Re: За или против вулканизацията
Какъв по-точно ти е въпроса ? Дали да си оправяш колата или дали да си лепим гумите ? За вулканизацията много ясно , само дето не при първия срещнат "майстор" ...
А относно колата ... нито щети си споменал , нито каква сума ти искат
А относно колата ... нито щети си споменал , нито каква сума ти искат

-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 13:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: За или против вулканизацията
Колега целта на темата ми е всеки да каже отзивите за вулканиирана гума. За моите щети просто спомнах какво е станало след отлепяне на вулканиацията. И каде може в София може да направят качествена вулканиация и дали си заслужава за гума която струва 100лв (пример) да се вулканизира.
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: За или против вулканизацията
Лепил съм нови спукани гуми и са изкарвали дълго време...лепя когато спукването е от пирон или подобна малка дупчица и слагам отзад 

Последна промяна от chefito на Сря 18 ное 2009 8:57, променено общо 1 път.
- vankatajawa
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 15 май 2009 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гара Елин Пелин
Re: За или против вулканизацията
Против За
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 13:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: За или против вулканизацията
Да за лепене на малки дупчици и аз съм съгласен.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13548
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: За или против вулканизацията
Колегата не се е уточнил нещо .
Как от вулканизация се е стигнало:" до да ми изправят ламарините".
Вулканизира се с вътрешна лепенка при по-голям пробив .При пробив от пирон се слага фитил без да има вулканизация.
Ако не се е усетил , че му е спаднала гумата и е карал дълго с висока скорост - да започвеа да се разпада гумата и да блъзка по ламарините. Ама преди да се започне разпадането има повишен шум , топуркане , леко увличане в посока на гумата.. Нещо не е наред в поста на колегата. При 180 км/ч ми е спадала задна лява гума и без увличане съм спирал .Започна да се чува силно шумене и трополене, но за да спра и се преместя в дяснмата лента ми трябваше пробег и време / изпреварвах няколко коли/.
Нека колегата да се уточни за какво става въпрос.
Съвсем друг е въпроса, ако гумата е регенерат и се е започнало разпадане.
Как от вулканизация се е стигнало:" до да ми изправят ламарините".
Вулканизира се с вътрешна лепенка при по-голям пробив .При пробив от пирон се слага фитил без да има вулканизация.
Ако не се е усетил , че му е спаднала гумата и е карал дълго с висока скорост - да започвеа да се разпада гумата и да блъзка по ламарините. Ама преди да се започне разпадането има повишен шум , топуркане , леко увличане в посока на гумата.. Нещо не е наред в поста на колегата. При 180 км/ч ми е спадала задна лява гума и без увличане съм спирал .Започна да се чува силно шумене и трополене, но за да спра и се преместя в дяснмата лента ми трябваше пробег и време / изпреварвах няколко коли/.
Нека колегата да се уточни за какво става въпрос.
Съвсем друг е въпроса, ако гумата е регенерат и се е започнало разпадане.
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 13:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: За или против вулканизацията
Колега знам какво е фитил знам и какво е вулканизация. Вулканизацията на моята гума беше отстрани на гумата (вулканизацията на гумата беше на 2 месеца) незнам защо се е олепила. Ламарините не са ми се смачкали от летящи парчета гумам а при завъртането се ударих в друга кола. Колегата "лило и стич" видя за какво става въпрос и съм на 100 процента сигурен, че след отлепянето на гумата се завъртях.
Re: За или против вулканизацията
Наистина при срязване на борда,си е най добре с нова гума,отколкото да се рискува с лепене.При нормално спукване няма проблем да се залепи без вредни последствия.Иначе има случаи,когато изпуска почти изведнъж.На мен ми се е късал винтил на предна дясна гума вследствие от некадърен монтаж и изпадна почти веднага,добре ,че карах с около 80-90 иначе щеше се правя мармалад.След смяната на гумата вътре се бяха накъсали телове,всичко беше леш и я изхвърлих зимна гума на един сезон.
- hooligans
- Мнения: 18733
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
- Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
- Двигател: 1.6 AEE
- Местоположение: София
Re: За или против вулканизацията
според зависи....
а грешката е твоя , че не си я сложил отзад....
имам една гума с фитил и гледам да е винаги отзад
а грешката е твоя , че не си я сложил отзад....
имам една гума с фитил и гледам да е винаги отзад
- icoico
- Мнения: 3795
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: За или против вулканизацията
Че кой вулканизира борд на гума за лека кола-не съм виждал гумаджия който да каже че може да го направи качествено,а съм обиколил доста
Относно фитилите-те са само временно решение и по-добре не се лъжете с тях-не уплътняват добре и между платовете на гумата може да проникне въздух след което или помпаш редовно или хвърляш...

- hooligans
- Мнения: 18733
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
- Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
- Двигател: 1.6 AEE
- Местоположение: София
Re: За или против вулканизацията
icoico написа:Че кой вулканизира борд на гума за лека кола-не съм виждал гумаджия който да каже че може да го направи качествено,а съм обиколил достаОтносно фитилите-те са само временно решение и по-добре не се лъжете с тях-не уплътняват добре и между платовете на гумата може да проникне въздух след което или помпаш редовно или хвърляш...
абе временно временно , колко да е временно ...
на мен 4 години не ми е мръднал фитила от дупката

- digo_pl
- Мнения: 1109
- Регистриран на: Съб 18 юли 2009 10:17
- Автомобил: omega V6
- Двигател:
- Местоположение: Варна/Плевен
- Контакти:
Re: За или против вулканизацията
А Гога, помня го тоя фитил, на кръстовището на излизане от Добрич хихихи.
И аз имам проблем с вулканизаторите. Слагам зимните гуми и ония уж прави баланса, но точно след като свали калника на машината и я пусне, веднага го вдига. Ама не ми направи голямо впечетление, докато не излязох извън града и ми се е*а майката на ръцете 300 км. Дай пак на вулканизатор и онзи ми вика, че не са въобще балансирани тия гуми, нямат тежести и т.н. Оказа се трик!!! Пускаш машината, вдихаш калника и компютъра ти показва 0.00. ЗАЩО?!?! Каква е целта, аз като не съм доволен няма да се върна повече...!!!
Преди това с летните... едно младо момче, слага гумите, уж всичко точно, излизам извън града и познайте - тресеее, ама яко. Дай в Попово на първия вулканизатор. Тежестите изпопадали!!! Думи нямам. И лошото е, че не е само 2 пъти така, много, пъти съм имал проблем с вулканизаторите.
Къде във Варна да отида на свесен майстор!?!?!
И аз имам проблем с вулканизаторите. Слагам зимните гуми и ония уж прави баланса, но точно след като свали калника на машината и я пусне, веднага го вдига. Ама не ми направи голямо впечетление, докато не излязох извън града и ми се е*а майката на ръцете 300 км. Дай пак на вулканизатор и онзи ми вика, че не са въобще балансирани тия гуми, нямат тежести и т.н. Оказа се трик!!! Пускаш машината, вдихаш калника и компютъра ти показва 0.00. ЗАЩО?!?! Каква е целта, аз като не съм доволен няма да се върна повече...!!!
Преди това с летните... едно младо момче, слага гумите, уж всичко точно, излизам извън града и познайте - тресеее, ама яко. Дай в Попово на първия вулканизатор. Тежестите изпопадали!!! Думи нямам. И лошото е, че не е само 2 пъти така, много, пъти съм имал проблем с вулканизаторите.
Къде във Варна да отида на свесен майстор!?!?!
- hooligans
- Мнения: 18733
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
- Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
- Двигател: 1.6 AEE
- Местоположение: София
Re: За или против вулканизацията
дам , точно , за колегите които незнаят , 40-50 см арматурно желязо , влезна в гумата, целото 

- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13548
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: За или против вулканизацията
icoico написа:Че кой вулканизира борд на гума за лека кола-не съм виждал гумаджия който да каже че може да го направи качествено,а съм обиколил достаОтносно фитилите-те са само временно решение и по-добре не се лъжете с тях-не уплътняват добре и между платовете на гумата може да проникне въздух след което или помпаш редовно или хвърляш...
Точно така е . Ако е малка дупка по страничен борд - само вътрешна гума и задължително поставяне отзад.
Най- добре е в кофата.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта