Трансплантация 3F -> AFH

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Tintinmin
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 12:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Трансплантация 3F -> AFH

Мнениеот Tintinmin » Съб 14 ное 2009 14:02


Здравейте, колеги,
Искам да попитам какво е необходимо, за да се извърши следната трансплантация:
Изображение
Намерих новото сърце, но е без ел. инсталацията за него и се чудя окачването на мотора същото ли е. Ако не е, какво окачване трябва да използвам? Мога ли да ползвам инсталацията от стария мотор?
Общо взето ми се иска да изкоментираме всичко необходимо за извършването на една такава трансплантация.

P.S. Търсих из форума и намерих една единствена тема, която обаче не е довършена. Искам да помоля, ако може без спам, за да се получи една ползотворна тема.




Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Re: Трансплантация 3F -> AFH

Мнениеот doc_j » Съб 14 ное 2009 18:39


Инсталацията и компа ще ти трябват. Даже ако искаш да си улесниш живота и оригиналния ключ за запалването ще ти трябва, щото в него е "ключа" за имобилайзера. Хубавото е, че поне може да ползваш твоята скоростна кутия :D

Малко време ми трябва да намеря темата, в Поло3, където пича е поисал как става. Според неговото обяснение, се ползва стандартната лапа от 3Ф-мотора, която е плуг-енд-плей на АФХ-то.

П.П. Ако ще продаваш стария мотор 3Ф драсни едно Л.С. :twisted:

Оп, ето я и темата:

http://z8.invisionfree.com/POLO3/index.php?showtopic=5358


Потребителски аватар
Volkov
Мнения: 1704
Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
Автомобил: Golf 3 20 Jahre
Двигател: 2.0 16V ABF
Местоположение: София

Re: Трансплантация 3F -> AFH

Мнениеот Volkov » Съб 14 ное 2009 20:52


Общо взето ти трябва всичко от 16волтовото , цялата инсталация и тн., тампоните не са същите като на твоя сиреч тряя да играе флекса! mhihi
Като пари веднага ти казвам щото знам че ще питаш - грубо - 2000 лева
Като те уверявам, че ако си мислиш че ще е трудно - казвам ти 5 пъти по-трудно ще е отколкото си мислиш!
А като вървеж няма да коментирам, има 1 мотор на тия полото, който предизвиква усмивка на лицето ти! mhihi


Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Re: Трансплантация 3F -> AFH

Мнениеот doc_j » Съб 14 ное 2009 22:42


Volkov написа:Общо взето ти трябва всичко от 16волтовото , цялата инсталация и тн., тампоните не са същите като на твоя сиреч тряя да играе флекса! mhihi
Като пари веднага ти казвам щото знам че ще питаш - грубо - 2000 лева
Като те уверявам, че ако си мислиш че ще е трудно - казвам ти 5 пъти по-трудно ще е отколкото си мислиш!
А като вървеж няма да коментирам, има 1 мотор на тия полото, който предизвиква усмивка на лицето ти! mhihi


Чакай малко, скорости, полуоски и т.н. няма да му трябват. И са общо 3 тампона, 2 от които са на скоростите, един е на двигателя и той явно е "болт-он". А вървежа... да, Г40 върви повече от 16-ката, ама с 16-ка ще върви повече отколкотo с 3F-a. ;)

Koлега, погледни за всеки случай блока на 16-ката дали има места за 3-те болта с които се захваща тази лапа за него:

Изображение


Потребителски аватар
Volkov
Мнения: 1704
Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
Автомобил: Golf 3 20 Jahre
Двигател: 2.0 16V ABF
Местоположение: София

Re: Трансплантация 3F -> AFH

Мнениеот Volkov » Нед 15 ное 2009 10:46


Тампона десния от към пасажера се преправя, планката , другите май съвпадаха!
на 16втолтовото тоя тампон идва по-високо май, но на снимките от темата на колегата дочи се вижда как е приспособено!
ААаа нека дочи да каже на 16в скоростната ква е, тая на 3ф ще издържи ли?
Тъй като знаеме всеизвестния мит че 16в чупи скорости!

Малко извън темата - цял джам на поло 2ф, от плексиглас но все пак цял! :mrgreen:

http://www.polog40.co.uk/forum/index.ph ... 294.0.html

Обсъждахме 1 ден с колегата дочи, дали стъкло от голф 2 цял джам не би могло да влезе ...
Евентуално възможно ли е рязане на стъклото?!


Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Re: Трансплантация 3F -> AFH

Мнениеот doc_j » Нед 15 ное 2009 12:15


Volkov написа:Тампона десния от към пасажера се преправя, планката , другите май съвпадаха!
на 16втолтовото тоя тампон идва по-високо май, но на снимките от темата на колегата дочи се вижда как е приспособено!
ААаа нека дочи да каже на 16в скоростната ква е, тая на 3ф ще издържи ли?
Тъй като знаеме всеизвестния мит че 16в чупи скорости!

Малко извън темата - цял джам на поло 2ф, от плексиглас но все пак цял! :mrgreen:

http://www.polog40.co.uk/forum/index.ph ... 294.0.html

Обсъждахме 1 ден с колегата дочи, дали стъкло от голф 2 цял джам не би могло да влезе ...
Евентуално възможно ли е рязане на стъклото?!


Както виждаш, използва се лапата от 3F-мотора и не се налага да се преправя тампона. Тая от AFH-то въобще се изхвърля. А за скоростите - знаеш, ама си траеш. На 3F и PY слагат скорости, чиито диф. е с болтове, а не с нитове и за това тези кутии са предпочитани когато ще бъде прилаган голям терор на тези колички. 16-ката чупи скорости, не щото е двг. с кой знае какъв въртящ момент, просто кутиите са им кекави. Тази от ГТ-то ще пасне перфе. А и с един чип за перкъсвач на 7800 rpm ще цепи мрака heavy metal zork

За прозореца - не е тук мястото за обсъждане на това. :beat_butt2


Потребителски аватар
Volkov
Мнения: 1704
Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
Автомобил: Golf 3 20 Jahre
Двигател: 2.0 16V ABF
Местоположение: София

Re: Трансплантация 3F -> AFH

Мнениеот Volkov » Нед 15 ное 2009 12:37


mhihi
За мен би било интересно ако може тази трансплантация да се се направи и с клиамтика към 16ката,
инече смисъл като вървеж не виждам (сравнявам AFH и PY, ама съм пристрастен)!
То сигурно климатик да сложиш на 6н 16в си е трудно, пък какво остава за 2ф! mhihi

Инече като цяло конверсията не е лоша!
Колегата дочи Ви даде насоките! :012:


Потребителски аватар
Tintinmin
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 12:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Трансплантация 3F -> AFH

Мнениеот Tintinmin » Нед 15 ное 2009 19:37


Volkov написа:с един чип за перкъсвач на 7800 rpm ще цепи мрака

Ще остиска ли двг. на такива обороти ?



Благодаря за инфото но имам още няколко въпроса

1. Мога ли да исползвам оригиналното окабеляване на мотора (без компа, за него разбрах) и да помоля за схема (на двата двг.) ако на някой му се намира .

2. Каква скоростна кутия бихте ми препоръчали (колата щте се исползва за къси растояния няма да стъпва на магистралата)


Потребителски аватар
Volkov
Мнения: 1704
Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
Автомобил: Golf 3 20 Jahre
Двигател: 2.0 16V ABF
Местоположение: София

Re: Трансплантация 3F -> AFH

Мнениеот Volkov » Нед 15 ное 2009 20:23


Ако сложиш г40 двг - PY сиреч - инсталация до бушонното табло ти върши идялна работа, навътре включително тази за помпите бензиновите и тн.! Трябва ти само частта по мотора която е много лесна за навързване тъй като няма как да се сбърка там!
Всqка букса си има определено място и форма! Елементарно е!

Що се отнася до инсталация от 3Ф дали можеш да ползваш за 16в AFH - нема да стане! Требе си негоава инсталация!
А даже не съм сигурен дали не ти трябва и тази навътре! С една дума цялата от 16ката!

Tintinmin написа:2. Каква скоростна кутия бихте ми препоръчали (колата щте се исползва за къси растояния няма да стъпва на магистралата)


Твойте си скорости от 3F!


Потребителски аватар
Garchev
Мнения: 284
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 10:37
Автомобил:
Двигател:

Re: Трансплантация 3F -> AFH

Мнениеот Garchev » Нед 15 ное 2009 21:28


Tintinmin написа:
Volkov написа:с един чип за перкъсвач на 7800 rpm ще цепи мрака

Ще остиска ли двг. на такива обороти ?



Благодаря за инфото но имам още няколко въпроса

1. Мога ли да исползвам оригиналното окабеляване на мотора (без компа, за него разбрах) и да помоля за схема (на двата двг.) ако на някой му се намира .

2. Каква скоростна кутия бихте ми препоръчали (колата щте се исползва за къси растояния няма да стъпва на магистралата)


Оригинално на този двигател прекъсвача му е на 7200 rpm... сам реши дали 500-600 оборота ще са му проблем... Неприятно е обаче когато си във такива обороти на някоя предавка и включищ следващата и си оригинални скорости за 16V :beat_butt2 Защо ли ?! :twisted:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Трансплантация 3F -> AFH

Мнениеот Vizor » Пон 16 ное 2009 9:24


600 оборота са МНОГО! Замислете се за тея прекъсвачи!


Потребителски аватар
Volkov
Мнения: 1704
Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
Автомобил: Golf 3 20 Jahre
Двигател: 2.0 16V ABF
Местоположение: София

Re: Трансплантация 3F -> AFH

Мнениеот Volkov » Пет 20 ное 2009 11:36


И аз гледам скептично към тия чипове....
....но май май това е поредната тема която ще си остане в добрите пожелания само и няма да има реализация, жалко! :|


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Трансплантация 3F -> AFH

Мнениеот Vizor » Пет 20 ное 2009 12:45


Не е до скептично. Ровиш във файла с някаква програмка. Намираш прекъсвача. Смяташ го във хекс примерно. Слагаш го вътре и айде колата върви повече. Слагаш я на дино стенда и гледаш как след 6200 оборота графиката започва драстично да умира защото таблицата ти е била до толкова обороти, а нагоре никой "низнай ко стаа". Ами сега?
Правете неща, които имате представа какво би/ще стане.


Потребителски аватар
Zerga3GT
Мнения: 1276
Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
Автомобил: Golf A3
Двигател: ABU 94
Местоположение: ВТ
Контакти:

Re: Трансплантация 3F -> AFH

Мнениеот Zerga3GT » Вто 04 окт 2011 10:45


Колега докъде стигна с трансплантацията на мотора
питам понеже търся разпределителен вал от 3ф
ако ти е останал и ти е за продан пиши



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта