Колеги знам, че форума е VWclub и не само това и аз съм бесен фен съм на марката итн...
Но изпадна ми една оферта за Опел кадет 1.3i за много ниска цена искам да направя нещо като подарък на баща ми и работна кола!
Искам да ми кажете който каквото знае нещо за този модел на опел здрав ли е, частите евтини ли са итн..
Моля ви знам, че опел е измислил ръждата но нека сега да не говорим по-този въпрос!
Към екипа на сайта: колеги моля ви не трийте темата веднага, искам само да събера малко мнения и после аз лично ще ви помоля за триене на темата!!!!!



Въпрос за един модел на Опел!
- plamen-roni
- Мнения: 682
- Регистриран на: Чет 22 окт 2009 20:19
- Автомобил: SEAT EXEO TDI
- Двигател: CAGC-2010
- Местоположение: Варна
Re: Въпрос за един модел на Опел!
По въпроса ти колега те съветвам!Първо огледайте обстойно навсякъде, където се сетиш за ръжда.Или по-точно калници,подкалници,прагове,вежди,около капачката на резервоара,легена, в който е резервната гума и т.н.!Иначе ако е читаво опелчето,няма да имаш проблем.Имам опит с кадет само че 1.6 mi и да ти кажа бях предоволен
.

- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13548
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Въпрос за един модел на Опел!
Добро моторче , не е като сегашните екотраци. Седан ли е Кадета или Хеч.. Карал съм седан с 1,3i преди доста време, нямаше изгнило за учудване , но все излизаше жито при всяко чистене на купето. Бях го взел от източен шваба и беше добре гледано, докато го продам само масло , филтри и бензин, задните амортисьори бяха с пълнене - в багажника имаше 2 щуцера.
Сега вече такъв модел трябва да е на доста пробег - огледай добре двигателя за теч на масло, горене на масло. За ръждите е писал колегата.
Сега вече такъв модел трябва да е на доста пробег - огледай добре двигателя за теч на масло, горене на масло. За ръждите е писал колегата.
- Lion_Heart
- Мнения: 119
- Регистриран на: Съб 29 дек 2007 23:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Въпрос за един модел на Опел!
Какво да ти кажа колега-такъв котар трябва да ти дават пари за да го купиш.Имах кадет 1.4 моноинжекция,то не бяха съединители,стартери,пружини отзад,гнилоч колкото щеш,гърнета...Спирачките се палеха когато си поискаха-това им е болка на кадетите...Моя беше 91-а година с ел стъкла ел.шибидах,централно,плюшен салон-абе най-доброто като за кадет с една дума.Изглеждаше доста добре като го взех,купих го за 300 лв от приятел....Никога не бих взел такава кола отново...Даже и подарък...
Re: Въпрос за един модел на Опел!
Много гние, но като двигател и пари за ремонти е нещо подобно на Лада - супер здраво и евтино.
- Dead man
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 9978
- Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
- Автомобил: Hyundai Sonata 2007
- Двигател: 2.0 16V 145HP
- Местоположение: София,Дружба 1
- Контакти:
Re: Въпрос за един модел на Опел!
За колко пари ?
Коя година ?
Ако е под 1000 лева-взимай смело-адски здрав и непретенциозен автомобил...
Малко ГНИЕ...
Коя година ?
Ако е под 1000 лева-взимай смело-адски здрав и непретенциозен автомобил...

Малко ГНИЕ...

- doaiena
- Мнения: 1500
- Регистриран на: Чет 05 фев 2009 17:51
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: София, Зоната на здрача
- Контакти:
Re: Въпрос за един модел на Опел!
За 300лв!!!!!
Опела е седан с газова уредба!
Има ръжда само на прага от шофьорската страна!
Годината не я знам!
1.3i значи ли, че инжекция!
Опела е седан с газова уредба!
Има ръжда само на прага от шофьорската страна!
Годината не я знам!
1.3i значи ли, че инжекция!
- produxan
- Мнения: 765
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Въпрос за един модел на Опел!
doaiena написа:За 300лв!!!!!
Опела е седан с газова уредба!
Има ръжда само на прага от шофьорската страна!
Годината не я знам!
1.3i значи ли, че инжекция!
Огледай мотора за течове. Виж го дали има вътък, дали гори масло .. и ако ти е на сърце го вземай

- golf2_forever
- Мнения: 197
- Регистриран на: Пет 17 окт 2008 18:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Въпрос за един модел на Опел!
За тези пари, колега, не се замисляй - грабвай го, щом не е изгнил много. За 300 лева е перфектен - само газовата ти е 100-150 лева.
Re: Въпрос за един модел на Опел!
golf2_forever написа:за тези пари колега не се замисляй грабваи го щом не е изгнил много за 300 лева е перфектен само газовата ти е 100 - 150 лева

Щом е Опел провери от мотора какво тече - имам предвид гарнитура на главата и на капака - виждала съм много, на които тече, нз дали и с Кадетите е така... А за ръждите колегите вече ти казаха



П.С. И другите гарнитури са зле - наскоро на една Корса сменяхме на картера, но да не те смущава това

- hooligans
- Мнения: 18733
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
- Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
- Двигател: 1.6 AEE
- Местоположение: София
Re: Въпрос за един модел на Опел!
взимай без да се замисляш.
цената е повече от добра
цената е повече от добра
- santo_trafficante
- Мнения: 7159
- Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос за един модел на Опел!
doaiena написа:За 300лв!!!!!
Опела е седан с газова уредба!
Има ръжда само на прага от шофьорската страна!
Годината не я знам!
1.3i значи ли, че инжекция!
безплатна за подръжка и дурако устойчива

само от ръждата няма спасение

но за 300лв какво можеш да желаеш повече
- doaiena
- Мнения: 1500
- Регистриран на: Чет 05 фев 2009 17:51
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: София, Зоната на здрача
- Контакти:
Re: Въпрос за един модел на Опел!
Колеги а дали е пълна инжекция понеже пише 1.3i!
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
Re: Въпрос за един модел на Опел!
карал съм такъв и то почти нов.
+ здраво окачване
икономичен
непретенциозен
-хапе го ръждата
поради слабо мазане слагат по яки маслени помпи и избиват гарнитури
най-голямото дърво съм ял с комутатора.
най-малкия страничен проблем по токовете го умъртвява.
най-лошото е, че е скъп.
+ здраво окачване
икономичен
непретенциозен
-хапе го ръждата
поради слабо мазане слагат по яки маслени помпи и избиват гарнитури
най-голямото дърво съм ял с комутатора.
най-малкия страничен проблем по токовете го умъртвява.
най-лошото е, че е скъп.
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Въпрос за един модел на Опел!
За 300 кинта си ти човека,слабите места колегите са ти ги казали ръжда,течове на масло и комутатор
частите са стотинки и ги има навсякъде.Преди няколко месеца продадох моя Г4 tdi и си взех една Астра 1.6mi за 2000лв.Само бензин и наливам и карам не ми дреме за нея,даже ангренажа не съм и сменял още
Виж я дали не прекъсва или не поема да върви като и подадеш и ако няма много ръжда я отнасяй.Маслото по-мотора да не те праши аз доливам с каквото има,всичките им кошници на Опел са така
Успех !!!
p.s.Комутатора и аз го смених че много прекъсваше,цената е 54лв.
частите са стотинки и ги има навсякъде.Преди няколко месеца продадох моя Г4 tdi и си взех една Астра 1.6mi за 2000лв.Само бензин и наливам и карам не ми дреме за нея,даже ангренажа не съм и сменял още

Виж я дали не прекъсва или не поема да върви като и подадеш и ако няма много ръжда я отнасяй.Маслото по-мотора да не те праши аз доливам с каквото има,всичките им кошници на Опел са така


Успех !!!
p.s.Комутатора и аз го смених че много прекъсваше,цената е 54лв.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 29 госта