



Почистване на дроселна клапа !
- sashobas
- Щастлив голфаджия
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Почистване на дроселна клапа !
Днес и аз почистих дросела на Полото на жена ми.Резултата е на лице полото си вдигна оборотите до около 1500,откачих клемата за резет но пак останаха така,ако след 200-300км не ги смъкне че го закачим за изтриване на грешката в дроселната клапа.Факт е че колата не гасне.Адски полезна тема.Благодаря на автора. 

-
- Мнения: 314
- Регистриран на: Вто 24 ное 2009 17:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Почистване на дроселна клапа !
Аз пък нямам никакъв проблем. Въпросът ми е следният. Да си оставя колата така, или да и направя едно почистване за профилактика??? Поло 1.4 16В 1998. Мерси предварително!!!
- nosex
- Вечен БАН
- Мнения: 2416
- Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София (Волуяк/Бояна)
Re: Почистване на дроселна клапа !
Alexandar_yordanov написа:Аз пък нямам никакъв проблем. Въпросът ми е следният. Да си оставя колата така, или да и направя едно почистване за профилактика??? Поло 1.4 16В 1998. Мерси предварително!!!


- stelio_009
- Мнения: 238
- Регистриран на: Нед 07 юни 2009 17:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Stara Zagora
Re: Почистване на дроселна клапа !
И на мен ми се иска да я изчистя, колата е поло 1,6 аее 75коня, както е написано малко се поуплаших (Ако и след това се случват някакви аномалии на празен ход (високи или ниски обороти) тогава вече отивайте на компютърна диагностика където ще ви настроят дросела (това последното се случва най-вече при двигатели АЕЕ 1.6 75коня)
за настройване колко се плаща ако някой е отишъл нека да сподели 


- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Почистване на дроселна клапа !
Зависи къде ще отидеш за адаптация. В оторизиран Бош сервиз обикновено е от 30 до 50 лв. Ако намериш обаче квартално сервизче в което имат Бош ЕсиТроник ще минеш по-тънко.
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пон 30 ное 2009 23:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Почистване на дроселна клапа !
Колеги и аз имам проблем с тия пусти обороти почистих клапата както е обяснил колегата покарах колата няколко дена ама не става нищо, когато я запаля студена гасне веднага ако я държа да поработи подавайки и газ след като загрее оборотите значително се подобряват дори в повечето случай се нормализрат и колата не гасне някакви идеи от какво може да е, ходил съм на диагностика няма записани грешки, а майсотите все гадаят и взе да ми писва, мерси преварително
- Nik_Polo
- Мнения: 58
- Регистриран на: Вто 16 юни 2009 13:09
- Автомобил: Vw Polo 6N
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: Пирдоп
Re: Почистване на дроселна клапа !
Здравеите колеги , днес си почистих и моята дроселова клапа. Имаше доста нагар и налепи по ръбовере ( Поло 1.4i AEX мотор )получи се добре ... И понеже снощи четох тази тема , знаех какво следва ... Зглобих всичко и запалих за момент беше на 2000 оборота след което 1500 и в продължение на 5 мин. паднаха до 1000. Разкачих акумолатора за 15-20 мин. , но нямаше ефект ... сега съм го разкачил за цялата нощ и утре ще видя ефекта
но мисля че няма да е по различен ...
Ако е същото положението мисля да я водя на "доктор"
...
Ако имате някакви идеи или мнения ще се радвам да ги чуя ...


Ако е същото положението мисля да я водя на "доктор"

Ако имате някакви идеи или мнения ще се радвам да ги чуя ...


- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Почистване на дроселна клапа !
Като закачиш акуто покарай 200-300км. и ще се оправи. Ако не се оправи тогава на доктор.
Re: Почистване на дроселна клапа !
за високите обороти просто мръднете делкото с милиметар два за около половин месец закъснение и после на местото, кви диагностики кви 5 лв мушмороци такива



-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Сря 10 фев 2010 2:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пл
Re: Почистване на дроселна клапа !
пичове не изчетох цялата тема, но схванах идеята на повечето коментари! тази самодиагностика я забравете!!! това с клемите на акумулатора става на по-старите коли!! или пък мернах някъде, че колегата е махал плюсовата (+) клема, направо как не я е заварил за купето се чудя...
а да питам за базова настройка на дроселна клапа да сте чували?!?!
след всяко чистене задължително трябва да се настрои чрез компютър, който я кара да мине през 4 положения, двете крайни и две междинни, за да си ги запомни!!!
моторчето, за което говорите се нарича устройство празен ход, което също има чистене, но ако не се оправи с почистване значи трябва ново...
личен съвет, не се подигравайте с колите си!!! като си спестите 20 лв. днес, утре може да ви излезат 200!!! а да не говорим, че дроселна клапа за Поло '99 е 600 лв.!!
живи и здрави!
а да питам за базова настройка на дроселна клапа да сте чували?!?!
след всяко чистене задължително трябва да се настрои чрез компютър, който я кара да мине през 4 положения, двете крайни и две междинни, за да си ги запомни!!!
моторчето, за което говорите се нарича устройство празен ход, което също има чистене, но ако не се оправи с почистване значи трябва ново...
личен съвет, не се подигравайте с колите си!!! като си спестите 20 лв. днес, утре може да ви излезат 200!!! а да не говорим, че дроселна клапа за Поло '99 е 600 лв.!!
живи и здрави!
- ostavime
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 27 апр 2007 19:40
- Автомобил: Мазда
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Почистване на дроселна клапа !
blagovest yankov написа:пичове не изчетох цялата тема, но схванах идеята на повечето коментари! тази самодиагностика я забравете!!! това с клемите на акумулатора става на по-старите коли!! или пък мернах някъде, че колегата е махал плюсовата (+) клема, направо как не я е заварил за купето се чудя...
а да питам за базова настройка на дроселна клапа да сте чували?!?!
след всяко чистене задължително трябва да се настрои чрез компютър, който я кара да мине през 4 положения, двете крайни и две междинни, за да си ги запомни!!!
моторчето, за което говорите се нарича устройство празен ход, което също има чистене, но ако не се оправи с почистване значи трябва ново...
личен съвет, не се подигравайте с колите си!!! като си спестите 20 лв. днес, утре може да ви излезат 200!!! а да не говорим, че дроселна клапа за Поло '99 е 600 лв.!!
живи и здрави!
Не съм съгласен с написаното. На около 6 месеца чистя дросела на моето Поло, защото започват да ми падат леко оборотите при включен климатик и други ел. консумативи. След почистването, което правя с парцалче без никакви течности и т.н. , а просто свалям филтъра и бъркам вътре, колата си заспива. Първите няколко дни, да кажем 1-2 седмици са малко високи (не повече от 1000), но абсолютно стабилни. След това всичко си идва на мястото и заспиват на 800. Колата мърка. Правя го вече за 3-ти или 4-ти път. Никакви проблеми не съм имал за сега. Дано и за напред да е така.
- Bobi_S13
- Der Polizist
- Мнения: 6844
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 13:44
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София(Обеля)
Re: Почистване на дроселна клапа !
blagovest yankov написа:пичове не изчетох цялата тема, но схванах идеята на повечето коментари! тази самодиагностика я забравете!!! това с клемите на акумулатора става на по-старите коли!! или пък мернах някъде, че колегата е махал плюсовата (+) клема, направо как не я е заварил за купето се чудя...
а да питам за базова настройка на дроселна клапа да сте чували?!?!
след всяко чистене задължително трябва да се настрои чрез компютър, който я кара да мине през 4 положения, двете крайни и две междинни, за да си ги запомни!!!
моторчето, за което говорите се нарича устройство празен ход, което също има чистене, но ако не се оправи с почистване значи трябва ново...
личен съвет, не се подигравайте с колите си!!! като си спестите 20 лв. днес, утре може да ви излезат 200!!! а да не говорим, че дроселна клапа за Поло '99 е 600 лв.!!
живи и здрави!






благодаря ти колега, че ме просветли





- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Почистване на дроселна клапа !
Bobi_S13 написа:blagovest yankov написа:пичове не изчетох цялата тема, но схванах идеята на повечето коментари! тази самодиагностика я забравете!!! това с клемите на акумулатора става на по-старите коли!! или пък мернах някъде, че колегата е махал плюсовата (+) клема, направо как не я е заварил за купето се чудя...
а да питам за базова настройка на дроселна клапа да сте чували?!?!
след всяко чистене задължително трябва да се настрои чрез компютър, който я кара да мине през 4 положения, двете крайни и две междинни, за да си ги запомни!!!
моторчето, за което говорите се нарича устройство празен ход, което също има чистене, но ако не се оправи с почистване значи трябва ново...
личен съвет, не се подигравайте с колите си!!! като си спестите 20 лв. днес, утре може да ви излезат 200!!! а да не говорим, че дроселна клапа за Поло '99 е 600 лв.!!
живи и здрави!
![]()
![]()
а стига бе
![]()
![]()
![]()
благодаря ти колега, че ме просветлиза това се се чудя защо не мога да си оправя оборотите от половин година
![]()
![]()
![]()
За АЕЕ е прав, щото сте с Магнет-Марели, ама аз съм с Бош и за мен не е прав.

-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Сря 10 фев 2010 2:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пл
Re: Почистване на дроселна клапа !
ostavime написа:Не съм съгласен с написаното. На около 6 месеца чистя дросела на моето Поло, защото започват да ми падат леко оборотите при включен климатик и други ел. консумативи. След почистването, което правя с парцалче без никакви течности и т.н. , а просто свалям филтъра и бъркам вътре, колата си заспива. Първите няколко дни, да кажем 1-2 седмици са малко високи (не повече от 1000), но абсолютно стабилни. След това всичко си идва на мястото и заспиват на 800. Колата мърка. Правя го вече за 3-ти или 4-ти път. Никакви проблеми не съм имал за сега. Дано и за напред да е така.
какво означава леко да ти падат оборотите? всяка кола като я натовариш с консуматори от типа на климатик и светлини кляка!!! не се залъгвай, че с почистване на клапа и набузен климатик няма да ти трябва повечко газ... пък и предполагам мотора ти е 1.4/1.6 ... те големите двигатели се шашкат с климатик...
другото, не е задължително да клати обороти от дроселна клапа! почисти ли се клапата се прави базова настойка задължително! а вие си мислете, че се оправя като се откачи акумулатор! като се откачи акумулатор се рестартират адаптации!!! а именно по адаптации може да ви е проблема, и като ги рестартирате да си мислете, че си оправяте дроселна клапа...
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта