Само да кажа, че такова животно като "готова карта" или както по-точно би било msq файл за 1,8Т или за който и да е друг мотор просто няма. Може да запалите мотора с такъв файл но това ще се случи само ако сетъпа/подбора на датчици/сигнали е 100% идентичен , което на практика е невъзможно при МС. Винаги ама винаги се налага индивидуален подход при ползването на тази електроника.
РАСО
МК2 - VR6 Breather ...The END> 2015
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: Проект-PB-(KR,SuperSprint4-2-1,288*,МSq)-Swap-1.8T


- petroffbg
- Мнения: 162
- Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: Проект-PB-(KR,SuperSprint4-2-1,288*,МSq)-Swap-1.8T
Прав е расо,МС може да ти съкрати живота,но може и да го направи много хубав!Неща като готова горивна карта,не съществуват,може да запалиш,но оттам-нататък се процедира строго индивидуално.При мен САМО ДВА ПЪТИ се прецакаха крайните транзистори,и резултата бе масло за 160лв+2-3литра бензин в картера!?Страшно кофти,обаче като тръгне няма аналог!Препоръчвам ти да ползвеш EDIS на FORD,вярно е малко трудно за изпълнение но е перфектното запалване(Щом и аз се навих с триста зора,много мразя FORD,като москвич осмак е),но от време на време имат някои проблясаци и паленето едно от тях.Нямаш грижи до 10000 оборота,просто ти трябва шаиба на мотора с 36-1 зъб
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: Проект-PB-(KR,SuperSprint4-2-1,288*,МSq)-Swap-1.8T
madcap написа:Честито ти
мерси


- Pironski
- Мнения: 2210
- Регистриран на: Чет 22 юни 2006 17:59
- Автомобил: VW Golf II GTI 8V
- Двигател: PB
- Местоположение: EU
- Контакти:
Re: Проект-PB-(KR,SuperSprint4-2-1,288*,МSq)-Swap-1.8T
Честито със здраве да го возиш 

- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
- alpine
- wheels dealer
- Мнения: 3020
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
- Автомобил: L-Es
- Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проект-PB-(KR,SuperSprint4-2-1,288*,МSq)-Swap-1.8T
Окачването е чук честито да ти е , достаа подобаващо си обърнал веждата
уцелил си точната настройка




Re: Проект-PB-(KR,SuperSprint4-2-1,288*,МSq)-Swap-1.8T
даите да намерим един едис-4 ... наистина е добра електроника и доста надежна
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: Проект-PB-(KR,SuperSprint4-2-1,288*,МSq)-Swap-1.8T
mk1 написа:даите да намерим един едис-4 ... наистина е добра електроника и доста надежна
нито съм чувал нито съм виждал,но това не означава,че не бих го пробвал
Re: Проект-PB-(KR,SuperSprint4-2-1,288*,МSq)-Swap-1.8T
Едис-а е нищо повече от делко с повишено самочувствие.
Управлява само запалването с датчик на коляновия вал и зъбно колело.
http://www.megamanual.com/ms2/EDIS.htm
Управлява само запалването с датчик на коляновия вал и зъбно колело.
http://www.megamanual.com/ms2/EDIS.htm
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: Проект-PB-(KR,SuperSprint4-2-1,288*,МSq)-Swap-1.8T
tweemys написа:Едис-а е нищо повече от делко с повишено самочувствие.
Управлява само запалването с датчик на коляновия вал и зъбно колело.
http://www.megamanual.com/ms2/EDIS.htm
хубаво ,но защо си мисля че има голяма разлика за МС като е с такова запалване защото това съм го засичал на е Е30 с МС и работела много добре с него
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проект-PB-(KR,SuperSprint4-2-1,288*,МSq)-Swap-1.8T
EDIS се ползва в допълнение с Megasquirt
Основни предимства е отпадането на делко и това, че мегата се държи доста по-адекватно отколкото сама да клати запалването.
РАСО

РАСО
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: Проект-PB-(KR,SuperSprint4-2-1,288*,МSq)-Swap-1.8T
понеже аз съм с МС как да си го направя като имаме в предвид че съм с шайба от 2е(примерно) на коляовия вал
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта