Здравейте колеги !
Днес докато си седях в колата при запален двигател, изведнъж започна да излиза пара от изходите за парното и падна налягането в маркучите на охладителната система. На какво може да се дължи това и какви за щетите според вас ?
Благодаря за вниманието !
сменен радиатор. не духа топло !
сменен радиатор. не духа топло !
Последна промяна от vinetu на Съб 28 ное 2009 8:20, променено общо 2 пъти.
- bobcho
- Мнения: 2230
- Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Монтана
Re: Проблем с ПАсат Б3, може би радиатор на парното ?
Радиаторчето е за смяна .... има много, много изписано как става тази процедура ....
Re: Проблем с ПАсат Б3, може би радиатор на парното ?
не мирише на антифриз, само пара излезе ! И ако е радиаторчето, дали няма да се запуши пукнатината с добавка за течове ?
- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
Re: Проблем с ПАсат Б3, може би радиатор на парното ?
vinetu написа:.... дали няма да се запуши пукнатината с добавка за течове ?
Колега - в началото на зимата ще се вкараш в невероятен филм!
по-добре прежали тези 100-130 лв за труд и радиатор и си смени радиатора - хем ще ти е топло, хем няма за трепериш всяка сутрин дали като се стопли колата няма да имаш локва в краката.
Отделно тези добавки запушват където трябва (понякога) и където НЕ трябва (твърде често)....
Знам че звучи примамливо - сипваш и забравяш за теча, но е много вероятно да забравиш и за част от радиатора или охлаждането на главата, където вече има налепи и е стеснено - това дозапълва нещата и напролет като се стопли времето почваш да грееш и да псуваш термостата и колата и т.н., без те да са ти виновни.
Ти избираш - но по-добре - оправи си нещата с нови или читави употребявани части - не се залъгвай с добавки, освен ако не искаш да продаваш колата и да закърпиш положението пред балъка (джамбазки номера)....
Re: Проблем с ПАсат Б3, може би радиатор на парното ?
колеги, ходих в един сервиз във Варна и ми казаха, че за труд ми искат 70 лв, а частта се купува отделно. Как ви се струва като цена, добре ли е 70 лв за труд ?
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Проблем с ПАсат Б3, може би радиатор на парното ?
vinetu написа:колеги, ходих в един сервиз във Варна и ми казаха, че за труд ми искат 70 лв, а частта се купува отделно. Как ви се струва като цена, добре ли е 70 лв за труд ?
Според мен е добре

Желателно е като го сменят да погледнат и клапите на парното, че може дунапрена да го няма.
Re: Проблем с ПАсат Б3, радиатор на парното ! Цена за ремонт ?
Даже много добре. Оправяй и не се притеснявай, не знам от къде си обаче тук преди ми искаха над 150лв труд само едни кожодери.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с ПАсат Б3, радиатор на парното ! Цена за ремонт ?
Цената за труда много зависи от това дали колата има климатик или няма,дали ще се ремонтират клапите или не,дали ще се прави профилактика на климатика и ще се сваля и неговата част от системата или ще се чупят онези две щипки отзад и ще се сваля само частта с клапите и т.н.
Варианти за ценообразуване има колкото искате...така че не е никак лошо като ви кажат една цена да попитате за какво точно ще си дадете парите...макар че са си ваши и си е ваша работа принципно
Иначе цената,която са казали на колегата е съвсем нормална.
С разни добавки и т.н. може да се залепи..ама докога не е ясно.И навън като е -20 градуса и роди...тогава ще е интересно
Варианти за ценообразуване има колкото искате...така че не е никак лошо като ви кажат една цена да попитате за какво точно ще си дадете парите...макар че са си ваши и си е ваша работа принципно

Иначе цената,която са казали на колегата е съвсем нормална.
С разни добавки и т.н. може да се залепи..ама докога не е ясно.И навън като е -20 градуса и роди...тогава ще е интересно

- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с ПАсат Б3, радиатор на парното ! Цена за ремонт ?
В същност не всички чупим щипките.
А и да ги няма тези щипки не виждам какъв е проблема в крайна сметка.
Вадил съм кожуси само на 2 щипки - горе и долу и не е имало никакъв зор с парното.
А и да ги няма тези щипки не виждам какъв е проблема в крайна сметка.
Вадил съм кожуси само на 2 щипки - горе и долу и не е имало никакъв зор с парното.
Re: Проблем с ПАсат Б3, радиатор на парното ! Цена за ремонт ?
Радиатора е сменен !
Всичко ми излезе 114 лв- радиатор, труд и антифриз ! Вече и аз ще изпитам удоволствието от това да ми е топло през зимата
Всичко ми излезе 114 лв- радиатор, труд и антифриз ! Вече и аз ще изпитам удоволствието от това да ми е топло през зимата

- vankoni
- Мнения: 362
- Регистриран на: Пет 02 май 2008 16:46
- Автомобил: VW passat B3 B5.5
- Двигател: PF1991 ALT2003
- Местоположение: Хисар London
- Контакти:
Re: Проблем с ПАсат Б3, радиатор на парното ! Цена за ремонт ?
Дано да сте го измили новото радиаторче, защото ще ти понамирисва 1-2 месеца (има някаква смазка по него и докато нагори се получава този доста неприятен проблем)
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с ПАсат Б3, радиатор на парното ! Цена за ремонт ?
°niksi° написа:В същност не всички чупим щипките.
А и да ги няма тези щипки не виждам какъв е проблема в крайна сметка.
Вадил съм кожуси само на 2 щипки - горе и долу и не е имало никакъв зор с парното.
Моя вече няма нито една даже

Не им пречи и да ги няма.Преди да остана без нито една кожуха се крепеше само на горната и долната понеже задните две си ги счупих аз преди години за да си сменя радиаторчето а предните две си бяха счупени.При поредните 3-4 разглобявания за какво ли не заминаха и последние две здрави щипки.Сега няма нито една и пак работи идеално.
Въпрос на метод и възможност.По-важното е ако има възможност при подобни ремонти да се почиства добре изпарителя...което без сваляне на климатичната част няма как да стане...понеже много хора или нямат или незнаят,че имат филтри за купето и не ги сменят с години и се късат и боклуците се изливат в питата на изпарителя....това е по-съществения проблем.Също така от клапата за вътрешна циркулация се рони дунапрен с течение на времето,който попада при изпарителя и задръства отвора за оттичане на конденза...тогава климатика започа да смърди на влага и гадно а изпарителя да гние заради задържащата се влага и рано или късно се пробива...
Re: снемен радиатор. не духа топло !
Колеги, вчера ми смениха радиатора на парното и се зарадвах, че сега ще топли още повече от преди, но уви. В момента се усеща съвсем слаба топлина в купето
. На какво може да се дължи това? Да не би да не се е обезвъздушила още добре системата или антифриза да не е достатъчно, въпреки, че наляхме 1,5 литра след ремонта ?

- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: снемен радиатор. не духа топло !
vinetu написа:....вчера "ми смениха" радиатора на парното.....
По тази ключова фраза съдя че мероприятието се е случило в сервиз. И съм 99% сигурен че са сменили само радиаторчето и не са докоснали клапите

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта