Изчетох темата за покупка на дизел, обаче едно нещо не ми става ясно:
Как да се провери изправността на климатроника след като колата се пали на 5 и по-ниски градуси на околната среда(примерно)?
След като тогава се включват защити и компресора се изключва. Компресора не може да се усети кой знае колко, да ни пиша изобщо и според мен остава и шанса да е с нас, за да се окаже на пролет че сме закупили дизелов автомобил и изкправен климатик(климатроник).
Парното може да си работи, но компресора може да е сдал тотално багажа.
Как да разбера дали климатроника работи при темп под 5 гр?
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Доуточнение при покупка на дизел
Климатроника има едно копче за "отпотяване" на предното стъкло. При мен без значение от външната температура, ако го цъкна и се усеща как компресора пали. И за 20 секунди предния прозорец е сух.
Нали има и вариант за самодиагностика на климатика. Защо не пробваш с него - задържаха се два бутона, но не помня кои точно. Потърси из форума.
Нали има и вариант за самодиагностика на климатика. Защо не пробваш с него - задържаха се два бутона, но не помня кои точно. Потърси из форума.
- KORANDE
- Мнения: 120
- Регистриран на: Сря 07 окт 2009 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Доуточнение при покупка на дизел
Здравей колега,за да си сигурен че клим.работи, натискаш и задържаш двете копчета ECON +циркулация в купето. Така се пуска климатроника на самодиагностика.Ако работи и е в ред, ще ти покаже на дисплея 444.
Ако покаже друго-има нещо нередно
Дано съм ти бил полезен. 



- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Как да разбера дали климатика работи при темп под 5 градуса?
Темата е полезна, няма да се заключва на този етап. Местя в правилния раздел.
Има и друг начин да се установи това - дават се на късо определените за стартиране жички на компресора, така ще разбереш дали компресора работи, т.е. дали е здрав.
Отделно, ако отидеш на проверка в сервиз за климатици, ще ти кажат дали има загуба на налягане.
Има и друг начин да се установи това - дават се на късо определените за стартиране жички на компресора, така ще разбереш дали компресора работи, т.е. дали е здрав.
Отделно, ако отидеш на проверка в сервиз за климатици, ще ти кажат дали има загуба на налягане.
- Милослав
- Мнения: 3648
- Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Как да разбера дали климатроника работи при темп под 5 гр?
Според мене най-сигурно е да отидеш да видиш колата през деня.
Все още не е толкова студено, ако говориш за България.
През деня със сигурност компресора трябва да заработи.
Все още не е толкова студено, ако говориш за България.
През деня със сигурност компресора трябва да заработи.
- groznika
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
- Автомобил: Bora 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Re: Как да разбера дали климатроника работи при темп под 5 гр?
Ще ползвам темата да задам един въпрос до компетентните:
След като опитах теста с натискането на екон и циркулация на дисплея на климатроника се изписа това 44FA 00.
Рових в аутодатата, питах този онзи... така и не разбрах какво означава този код. Някой може ли да ме светне по въпроса?
Колата е Г4 1999г. AGU мотор.
След като опитах теста с натискането на екон и циркулация на дисплея на климатроника се изписа това 44FA 00.
Рових в аутодатата, питах този онзи... така и не разбрах какво означава този код. Някой може ли да ме светне по въпроса?
Колата е Г4 1999г. AGU мотор.
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Как да разбера дали климатроника работи при темп под 5 гр?
groznika написа:Ще ползвам темата да задам един въпрос до компетентните:
След като опитах теста с натискането на екон и циркулация на дисплея на климатроника се изписа това 44FA 00.
Рових в аутодатата, питах този онзи... така и не разбрах какво означава този код. Някой може ли да ме светне по въпроса?
Колата е Г4 1999г. AGU мотор.
viewtopic.php?f=17&t=7269
- groznika
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
- Автомобил: Bora 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Re: Как да разбера дали климатроника работи при темп под 5 гр?
Майне швайне найне ама благодаря все пак 

Re: Как да разбера дали климатроника работи при темп под 5 гр?
И аз да задам 1 въпрос.Като работи компресора и по едно време започва да свири много дразнещо в купето.Някой знае ли от какво може да е това?
Re: Как да разбера дали климатроника работи при темп под 5 гр?
започва да свири много дразнещо в купето
при мен като изключа и включа клтр отново се оправя. Ако не лагер на вентилатора.
- Mega
- Мнения: 444
- Регистриран на: Чет 01 юли 2004 17:11
- Автомобил: VW Bora 1.8 - 4Motion
- Двигател: AGN - 125
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Как да разбера дали климатроника работи при темп под 5 гр?
Днес пробвах моя. дава 4F7 00, не знам какво значи, но не съм забелязал да не работи!
- golf2949
- Мнения: 206
- Регистриран на: Нед 04 фев 2007 16:45
- Автомобил: Хюндай Туксон 4х4
- Двигател: 2000 CRDI 2005г
- Местоположение: Търговище
Re: Как да разбера дали климатроника работи при темп под 5 гр?
колеги имам въпрос,а той е какво означават цифрите 214 00 появили се в резултат на горепосочения тест.колата е пасат 5,5
- StanTheMan
- Мнения: 211
- Регистриран на: Пет 02 ное 2007 22:09
- Автомобил:
- Двигател: AFT
- Местоположение: Смолян; София
- Контакти:
Re: Как да разбера дали климатроника работи при темп под 5 гр?
Много полезна тема
В момента както температурите не се качват над 0, няма как да стане това.
Аз до снощи си мислех, че моя компресор се е прецакал след като скочих в такава дупка, че ми се откачи панела на касетофона и изкривих джанта! (дупката беше под надлез "Надежда", преди около седмица я запълниха, че потроши много коли!) Снощи като сменях маслото, майсторите ми казаха това за над 5-те градуса, аз не им повярвах и те хванаха и награяха темп. датчик, така че на климатроника изписа темп. на околната среда 10 градуса и... О, чудо
компресора се включи.
Така, че идеята ми е, че може и с манипулиране (нагряване) на датчика да провериш дали работи компресора.

Милослав написа:Според мене най-сигурно е да отидеш да видиш колата през деня.
Все още не е толкова студено, ако говориш за България.
През деня със сигурност компресора трябва да заработи.
В момента както температурите не се качват над 0, няма как да стане това.
Аз до снощи си мислех, че моя компресор се е прецакал след като скочих в такава дупка, че ми се откачи панела на касетофона и изкривих джанта! (дупката беше под надлез "Надежда", преди около седмица я запълниха, че потроши много коли!) Снощи като сменях маслото, майсторите ми казаха това за над 5-те градуса, аз не им повярвах и те хванаха и награяха темп. датчик, така че на климатроника изписа темп. на околната среда 10 градуса и... О, чудо

Така, че идеята ми е, че може и с манипулиране (нагряване) на датчика да провериш дали работи компресора.

- maxpayne
- Мнения: 2808
- Регистриран на: Нед 28 сеп 2008 12:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Как да разбера дали климатроника работи при темп под 5 гр?
Отиваш в мола на стамболийски на най-долния етаж, в дъното и оставяш колата 20-тина минути. Там е доста над 5 градуса. За съжаление моя климатик продължава да не иска да работи след проверено какво ли не 

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта