За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
zloby3400
Мнения: 811
Регистриран на: Сря 19 ное 2008 9:38
Автомобил: Golf III
Двигател: AEK 1996
Местоположение: София/Ямбол
Контакти:

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот zloby3400 » Чет 26 ное 2009 22:24


Аз като си прецаках дебитомера лятото, един месец карах без него докато пристигне новия от Англия/ бях му дръпнал буксата/ и нямаше никаква разлика.




Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот kamus11 » Пет 27 ное 2009 7:31


ако мие откачен дебитомера не мога да запаля. :idea: не знам вие как карате без дебитомер


Потребителски аватар
zloby3400
Мнения: 811
Регистриран на: Сря 19 ное 2008 9:38
Автомобил: Golf III
Двигател: AEK 1996
Местоположение: София/Ямбол
Контакти:

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот zloby3400 » Пет 27 ное 2009 21:01


Ами виж какво ще стане като запалиш и тогава му откачи кабелчето... При мен като палех без дебитомера - няма проблем, закачам буксата докато работи двигателя и почва да прекъсва и да пуши яко с бял дим.


Потребителски аватар
Wish_Master
Мнения: 948
Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот Wish_Master » Пет 27 ное 2009 22:12


Колеги, някой да има идея на какво може да се дължи повечето бял пушек от аспуха в студено време? На моята кола е осезаемо повече от на всички други коли около мен по светофарите. Иначе си върви нормално. Разхода е средно 10.5 градско, двигателят е АФТ. Някакви идеи? Богата смес?


Потребителски аватар
overapac
Мнения: 712
Регистриран на: Сря 03 дек 2008 23:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот overapac » Пет 27 ное 2009 22:28


......всички други коли около мен ............. heavy metal zork


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот andro_ » Пет 27 ное 2009 22:40


Wish_Master написа:Колеги, някой да има идея на какво може да се дължи повечето бял пушек от аспуха в студено време? На моята кола е осезаемо повече от на всички други коли около мен по светофарите. Иначе си върви нормално. Разхода е средно 10.5 градско, двигателят е АФТ. Някакви идеи? Богата смес?

Мойто също е G3 AFT GT.И аз съм с много бял пушек, когато времето е студено.
Относно разхода - похапва си,без да отдава особено много въртящ момент...гори пък не върви.Няма да се плашиш.Ако можеш закачи колата на VAG-Com и виж дали има грешки по двигател - нещо ламбда сонда, някой темп.датчик и т.н.Това са възможни причини за по-виск разход.
Аз един път бях забравил да си щракна буксата на дебитомера.Малко вдигна разхода и мощността mhihi .На AFT-то дебитомерът е с нагреваема жичка, на AEK е с клапа.


leoparda
Мнения: 181
Регистриран на: Пон 02 фев 2009 12:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот leoparda » Пет 27 ное 2009 22:58


Здравейте колеги,нека хората с AFT мотор да кажат какви им са таблата,на мен на пасата ми е до 220 и до 5000 об/мин и нямам прекъсвач...имам съмнения да не е сменяно таблото.Благодаря на отзовалите се 8)


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот andro_ » Пет 27 ное 2009 23:20


На моя Гуфъл оборотите май бяха до 7 хиляди.Иначе се развърта до 6200-6300 оборота, в зависимост от горивото.След това ЕКУ-то спира горивото.


br1lata88
Мнения: 235
Регистриран на: Вто 31 мар 2009 18:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: blagoevgrad

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот br1lata88 » Пет 27 ное 2009 23:29


leoparda написа:Здравейте колеги,нека хората с AFT мотор да кажат какви им са таблата,на мен на пасата ми е до 220 и до 5000 об/мин и нямам прекъсвач...имам съмнения да не е сменяно таблото.Благодаря на отзовалите се 8)

това твоито е от DIZEL Требва да е 7 000 на 6 500 прекъсфача


Потребителски аватар
Wish_Master
Мнения: 948
Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот Wish_Master » Пет 27 ное 2009 23:51


Пушекът е от почти 2 години, В началото не му обръщах особено внимание, предната зима си го имаше, но сега сутрин в студените дни ми се струва повече от преди. Като спра на светофар и отзад ясно се забелязва повечето бял пушек спрямо другите автомобили. Не съм забелязал като я паля сътрин да плюе нещо от аспуха и не мирише на бензин. Гледана е няколко пъти на ВАГ-а и нямаше грешки. Уж всичко е наред с изключение на "мудната" ламбда, което казват за почти всички афт-та. Андро, ти май беше с ГИ? Както и да е, значи 10.5 среден разход градско ти се вижда много? Някакви други идеи колеги?


Потребителски аватар
overapac
Мнения: 712
Регистриран на: Сря 03 дек 2008 23:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот overapac » Пет 27 ное 2009 23:53


не е много,все пак не е петров ден!?!?! heavy metal zork heavy metal zork heavy metal zork


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот andro_ » Пет 27 ное 2009 23:55


Да, аз съм с ГИ.Принципно на газ трябва да има още повече конденз, но при мен си го има и на бензин и на газ.Е,може би конденза на бензин е от това,че изпарява събраната вода в гърнетата, заради газта. Но какво от това, нали върви.


leoparda
Мнения: 181
Регистриран на: Пон 02 фев 2009 12:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот leoparda » Съб 28 ное 2009 9:17


br1lata88 написа:
leoparda написа:Здравейте колеги,нека хората с AFT мотор да кажат какви им са таблата,на мен на пасата ми е до 220 и до 5000 об/мин и нямам прекъсвач...имам съмнения да не е сменяно таблото.Благодаря на отзовалите се 8)

това твоито е от DIZEL Требва да е 7 000 на 6 500 прекъсфача

Добре де колега,тогава остава въпроса къде ми е прекъсвача :Mr Green Fun


blinder
Мнения: 2758
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 12:54
Автомобил:
Двигател:

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот blinder » Съб 28 ное 2009 10:32


leoparda написа:Добре де колега,тогава остава въпроса къде ми е прекъсвача :Mr Green Fun

На газ ли се кара колата ?


leoparda
Мнения: 181
Регистриран на: Пон 02 фев 2009 12:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот leoparda » Съб 28 ное 2009 11:02


blinder написа:
leoparda написа:Добре де колега,тогава остава въпроса къде ми е прекъсвача :Mr Green Fun

На газ ли се кара колата ?

Да,колата се кара на газ.Но съм наясно,че на газ прекъсвач няма...на бензин ще превърти обортомера но няма прекъсвач.Бях питал един колега той ми каза,че АФТ моторите били с такива табла... :?: 8)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 110 госта