Спешно белези на пасат Б3 разглобен
Спешно белези на пасат Б3 разглобен
Колата е пасат Б3 1.8 моно Свалих ангренажа и не мога не знам къде на делкото да гледам за белези и къде трябва да сочи иначе направих на разпределителния вал да сочи на ламаринката до капака на клапаните обаче на маховика отзад за 2 белега и не знам точно кой да на единия май пишеше 7 а другия 0.
- DimitarBT
- Мнения: 744
- Регистриран на: Съб 23 фев 2008 8:38
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: 2E
- Местоположение: Ловеч
- Контакти:
Re: Спешно белези на пасат Б3 разглобен
колега,белезите са на коляновия вал,разпределителния вал го правиш на 4-ти цилиндър на работа а палеца на делкото да сочи кабела на 4-ти цилиндър.дано си ме разбрал.
по принцип белег на делкото фабрично няма.слага се една "пета" която застопорява делкото
по принцип белег на делкото фабрично няма.слага се една "пета" която застопорява делкото
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Съб 21 мар 2009 16:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sf
- Контакти:
Re: Спешно белези на пасат Б3 разглобен
http://noface.snimka.bg/experiment/snim ... 197262.big
-------------------\
Това е от аутодата- дано да помогне.
-------------------\
Това е от аутодата- дано да помогне.
- DimitarBT
- Мнения: 744
- Регистриран на: Съб 23 фев 2008 8:38
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: 2E
- Местоположение: Ловеч
- Контакти:
Re: Спешно белези на пасат Б3 разглобен
имаш белег на зъбното колело и на блока.трябва да са един с/у друг
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Спешно белези на пасат Б3 разглобен
DimitarBT написа:колега,белезите са на коляновия вал,разпределителния вал го правиш на 4-ти цилиндър на работа а палеца на делкото да сочи кабела на 4-ти цилиндър.дано си ме разбрал.
по принцип белег на делкото фабрично няма.слага се една "пета" която застопорява делкото
глупости.
разпределителния вал има белег-О.Т.(Oben Tot) или ГМТ (горна мъртва точка) и не пали от 4ти, а от 1ви.
делкото е това:

а коляновия се гледа на 0 градуса ако има белег САМО на маховика, защото ремъчна шайба превърта, ако е демпферна и става мазило. ако няма белег-първи цилиндър с отвертка се установява през свеща ГМТ и се зацепва.
- DimitarBT
- Мнения: 744
- Регистриран на: Съб 23 фев 2008 8:38
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: 2E
- Местоположение: Ловеч
- Контакти:
Re: Спешно белези на пасат Б3 разглобен
еми глупости са.на моя пасат има белег на разпределителния вал.подведох колегата за което съжалявам.добре че Васко се обади.За това е хубаво да се изчаква няколко мнения.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Спешно белези на пасат Б3 разглобен
Wr450f написа:не знам точно кой да на единия май пишеше 7 а другия 0.
Поправка

На единия наистина пише 0, но на другия не е 7, а чертичка т.е- I
На '0' е горна мъртва точка.
На I се настройва момента на подаване на искрата със стробоскоп (поне фабрично е така - при мен не е

Re: Спешно белези на пасат Б3 разглобен
Колеги писнами да се занимавам днеска направо какво съм правил изпочихме си ръцете.Сменях семерингите на коляновиа вал и на този дето върти делкото оба4е не можахме да бележиме защото долу на коляновиа вал не можахме да развием шаибите в такъв смисъл едната се държи със шестораги не можахме да ги развием развихме направо големиа болд испаднаха двете. От тама ш*баното колело за ремъка на вала дето върти делкото едвам го измъкахме.И цялата центровка объркахме. И след това едвам сложихме и долу шайбите на вала, и нямам думи избеснел съм.А отностно центровката на разпредетелния вал я направихме обаче ми писна и оставих за утре сега буталото е горе и отзад на маховика на кой белег да го сложа този който е 0 или на този който пише "I" на мен ми се видя като 7 но може и I да е.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Спешно белези на пасат Б3 разглобен
На 0.
Там е горна мъртва точка.
I е 6* преди нея
Там е горна мъртва точка.
I е 6* преди нея

Re: Спешно белези на пасат Б3 разглобен
1 .слагай първи цилиндър да е в ГМТ
2. монтирай шайбите така че тази която не си могъл да развиеш ,нейния белег да сочи този на пластмасовия капак/стрелката/
3. настройваш чрез междинния вал палеца да сочи срещу резката на делкото /виж снимката на колегата/
4. отваряш капака на клапаните и като ги гледаш чрез завъртане на разпр. вал нагласяш ексцентриците на 1цил да са нагоре /да сочат нагоре симетрично / и тогава си виж белега на шайбата откъм тях /клапаните / да сочи към ръба/горния/ на ламарината.
5. внимателно зацепваш ремъка ,опъваш ,правиш 2-3 оборота без свещи и проверяваш зацепването
6. ако белезите са на място слагаш свещите и палиш от раз
успех! и без нерви! 
2. монтирай шайбите така че тази която не си могъл да развиеш ,нейния белег да сочи този на пластмасовия капак/стрелката/
3. настройваш чрез междинния вал палеца да сочи срещу резката на делкото /виж снимката на колегата/
4. отваряш капака на клапаните и като ги гледаш чрез завъртане на разпр. вал нагласяш ексцентриците на 1цил да са нагоре /да сочат нагоре симетрично / и тогава си виж белега на шайбата откъм тях /клапаните / да сочи към ръба/горния/ на ламарината.
5. внимателно зацепваш ремъка ,опъваш ,правиш 2-3 оборота без свещи и проверяваш зацепването
6. ако белезите са на място слагаш свещите и палиш от раз


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта