


венто тд ааз мотор на студено тресе
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: Нед 28 юни 2009 20:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
венто тд ааз мотор на студено тресе
Колеги, сутрин като паля вентото 19 тд ааз мотор има едно силно тресене, което е на интервали от една секунда сякаш не му работи някоя дюза.
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: венто тд ааз мотор на студенто тресе
Или изгоряла свещ. 

-
- Мнения: 587
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: венто тд ааз мотор на студенто тресе
Колега имах подобен проблем на голфа също с АAZ мотор.
При мен прекъсваше на тихи обороти.На загрял мотор почти не се усещаше, но на студен мотор направо ми изпускаше такт.Прекъсването беше съпроводено със бял пушек от ауспуха.
Като дръпнех авансатора или леко натиснех педала на газта да се вдигнат оборотите прекъсването изчезваше.
След като свалих дюзите и ги проверих се оказа че две не пръскаха както трябва и центровката беше с половината от нужното предварение.
След като сложих други дюзи и направих центровката колкото трябва да бъде(0,8 мм) нещата заспаха.
Незнам точно от кое беше прекъсването, но може би е било комплексно и от двете.
Иначе колата вървеше без проблеми, но при по-студено време не палеше както трябва, а изгорели свещи нямаше.
Съвета ми е да идеш при някой дизелджия и да ти провери дюзите и центровката, а и междувременно да погледне свещите.
При мен прекъсваше на тихи обороти.На загрял мотор почти не се усещаше, но на студен мотор направо ми изпускаше такт.Прекъсването беше съпроводено със бял пушек от ауспуха.
Като дръпнех авансатора или леко натиснех педала на газта да се вдигнат оборотите прекъсването изчезваше.
След като свалих дюзите и ги проверих се оказа че две не пръскаха както трябва и центровката беше с половината от нужното предварение.
След като сложих други дюзи и направих центровката колкото трябва да бъде(0,8 мм) нещата заспаха.
Незнам точно от кое беше прекъсването, но може би е било комплексно и от двете.
Иначе колата вървеше без проблеми, но при по-студено време не палеше както трябва, а изгорели свещи нямаше.
Съвета ми е да идеш при някой дизелджия и да ти провери дюзите и центровката, а и междувременно да погледне свещите.
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: Нед 28 юни 2009 20:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: венто тд ааз мотор на студенто тресе
колеги мерси за инфото и аз се самнявам в дюзите сащата работа е и при мен искарва бял пушек за малко и спира
иначе варви доста довре


Re: венто тд ааз мотор на студенто тресе
Здрасти пичове
Проблем.Венто 1,9 ТД тропа чука трака хлабав ангренажен ремък. Май даде фира. Къде са белезите за зацепване на ангренажа? Как се прави това? А може би е срещнал клапан .... Моля дайте мнение по въпроса.
Проблем.Венто 1,9 ТД тропа чука трака хлабав ангренажен ремък. Май даде фира. Къде са белезите за зацепване на ангренажа? Как се прави това? А може би е срещнал клапан .... Моля дайте мнение по въпроса.

- martin4o_mom4e
- Мнения: 376
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 12:56
- Автомобил: VW Golf II
- Двигател: PF 1988
- Местоположение: Пазарджик
Re: венто тд ааз мотор на студенто тресе
Ако си срещнал клапан честито.За ремъка как хлабав къде сте гледали и как сте затягали оптяжната ролка?
За центровката сваляш капака на клапаните и на разпределителния вал от дясната страна (не тази коята е зъното колело,а от другата) има канал в който се мушка планка.Този канал трябва да застане хоризонтално на главата и се застопорява с тази планка.
За коляновия вал имаш прорез (разрез в самия маховик) преди него и след него има зъб,неможе да не го видиш
За помпата най просто-от всичките дупки на зъбното колело най-малката трябва да съвпадне с дупката на самия корпус.Като погледнеш под помпата има една дупка.През дупката на помпата и дупката в корпуса се мушка шпилка или болт или някакво кръгло целязо с точния размер на дупката и се застопорява помпата.
И след това се слага ремъка.
Дано си ме разбрал и успех!

За центровката сваляш капака на клапаните и на разпределителния вал от дясната страна (не тази коята е зъното колело,а от другата) има канал в който се мушка планка.Този канал трябва да застане хоризонтално на главата и се застопорява с тази планка.
За коляновия вал имаш прорез (разрез в самия маховик) преди него и след него има зъб,неможе да не го видиш
За помпата най просто-от всичките дупки на зъбното колело най-малката трябва да съвпадне с дупката на самия корпус.Като погледнеш под помпата има една дупка.През дупката на помпата и дупката в корпуса се мушка шпилка или болт или някакво кръгло целязо с точния размер на дупката и се застопорява помпата.
И след това се слага ремъка.
Дано си ме разбрал и успех!
Re: венто тд ааз мотор на студенто тресе
Благодаря ти приятел. Разбрах всичко. Даже си намерих и схеми от АУТОДАТА. А иначе нищо не сме затягали и правили по колата. Просто един комшия се ожали че вечерта се прибрал от работа и всичко било ОК. Тръгва сутринта, пали и - бум тряс трака трак и угаснала
Пробвал пак да върти и трес трак трес. Повече не е пробвал да върти. Общо взето това е историята. Тепърва ще се бориме. 


Re: венто тд ааз мотор на студено тресе
Колеги, от днес сутринта имам проблем с подобно тресене. Целия двигател играе, усеща се вътре в купето и най вече на волана. Като слушам как работи двигателя, все едно е на 3 цилиндъра, обаче се оказа че всички работят. През ауспуха се чува странно боботене...не мога да разбера откъде е проблема. Колата е Vento 1.8 mi. Иначе си се форсира нормално, върви но при тихи обороти тресе. Поддържа си 900 оборота, може да се кара но явно има проблем. Ако някой знае откъде може да е, нека каже. Благодаря предварително. 

Re: венто тд ааз мотор на студено тресе
Същия проблем е и при мен, самоче моята машинка е по-стара. Голф 2 1.6d Като запали тресе така че таблото имам чувството ще се откачи. Изкарва бял пушек и след минута 2 всичко си е ок. Обаче има и друг проблем. Нещо вдигна разхода на последък. Възможно ли е от запушен горивен филтър колата да пали по-трудно и да гори повече? Защото понякога на ниски обороти придърпва.
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: венто тд ааз мотор на студено тресе
Възможно е и от филтъра да ти прави такива мизерии, иначе и моя Голф 1.6Д беше същия.Сутрин като запаля и можеш да си разбиеш кисело мляко на таблото и след 2-3 мин се оправя.
Re: венто тд ааз мотор на студено тресе
При мен се оправи от само себе си. Ядосах се, понатиснах я малко и се оправи. Издухах всичко що имаше вътре (до към 6500 оборота на втора и трета) и вече нямам проблем.
Между другото при бензинови двигатели (като моя) ми казаха първо да проверя свещите - можело да има зацапана свещ. Обаче като знам че не ми гори масло, а и през ауспуха излизат единствено газове и конденз...просто нямаше какво да ми цапа свещите. Реших да направя една - две отсечки почти на максимум и... оправи се.
Иначе благодаря на отзовалите се 



- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: венто тд ааз мотор на студено тресе
Kovach написа:При мен се оправи от само себе си. Ядосах се, понатиснах я малко и се оправи. Издухах всичко що имаше вътре (до към 6500 оборота на втора и трета) и вече нямам проблем.Между другото при бензинови двигатели (като моя) ми казаха първо да проверя свещите - можело да има зацапана свещ. Обаче като знам че не ми гори масло, а и през ауспуха излизат единствено газове и конденз...просто нямаше какво да ми цапа свещите. Реших да направя една - две отсечки почти на максимум и... оправи се.
Иначе благодаря на отзовалите се
Само че тука става въпрос за дизел
