Здравейте!
Значи имам следният проблем,щом си включя фаровете и оборотите ми падат от 950 на около 800.Понеже това ме дразнеше много ги дигнах на 1100 и така при включени светлини се нормализираха.Но ефекта трая само седмица и пак същото.Пак повторих и потретих процедурата и ефект само за 5-6 дена.Явно нещо ЕКУ-то си ги регулира как му е удобно.Та въпросът ми е,проблемът някъде в алтернатора ли е (ремъкат е опънат)-четки, лагери или?Другото което съм забелязал е, че като въртя волана на място от натоварването на хидравликата пак падат,а до колкото знам нещо трябва да дава сигнал на ЕКУ,че двигателят се товари (от хидравлика или климатик) и да дигне малко оборотите.Та кое е това нещо,защото явно то не работи и може от там да идва проблемът.
Мерси предварително!
В3-2Е-оборотите падат при включени фарове?Решено!!!
- suba
- Мнения: 522
- Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:56
- Автомобил: AUDI А6
- Двигател: APS
- Местоположение: София
В3-2Е-оборотите падат при включени фарове?Решено!!!
Последна промяна от suba на Сря 13 яну 2010 22:18, променено общо 2 пъти.
- kristianatanasov
- Мнения: 1280
- Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София][Passat B3,ABS
Re: В3-2Е-оборотите падат при включени фарове?
Акумулатора как е?Зареждането му как е?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: В3-2Е-оборотите падат при включени фарове?
Контролера трябва да си следи оборотите (по Хол-датчика) и да си ги регулира сам на колкото си трябва там 
Въпреки, че на няколко пъти във форума срещам твърдението за датчик за хидравликата- такъв сигнал към входовете на контролера няма описан!
За климатик вече си има вход
При Пассат 2Е- пин 37

Въпреки, че на няколко пъти във форума срещам твърдението за датчик за хидравликата- такъв сигнал към входовете на контролера няма описан!
За климатик вече си има вход

При Пассат 2Е- пин 37

- suba
- Мнения: 522
- Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:56
- Автомобил: AUDI А6
- Двигател: APS
- Местоположение: София
Re: В3-2Е-оборотите падат при включени фарове?
Акумулаторат е на 2 месеца 64Ah.Иначе при включени фарове и вентилатор на парното на мах-13,5 волта.
Възможно ли е датчика на оня пич Хол да дава недостоверна информация и да бъзика нещата?
Предполагам,че сигнала към ЕКУ на климатика идва направо от блока за управление на климатика.
Възможно ли е датчика на оня пич Хол да дава недостоверна информация и да бъзика нещата?
За климатик вече си има вход
При Пассат 2Е- пин 37
Предполагам,че сигнала към ЕКУ на климатика идва направо от блока за управление на климатика.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: В3-2Е-оборотите падат при включени фарове?
suba написа:Възможно ли е датчика на оня пич Хол да дава недостоверна информация и да бъзика нещата?
Цъ! Ако се гъбаркаше той- щеше да имаш проблеми постоянно. Това е нещото, което казва дали и кога да цъкне искрата, както и да впръснат дюзите.
suba написа:Предполагам,че сигнала към ЕКУ на климатика идва направо от блока за управление на климатика.
Аха!

От реленцата там

zfa най-точно ще може да ти го обясни

- suba
- Мнения: 522
- Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:56
- Автомобил: AUDI А6
- Двигател: APS
- Местоположение: София
Re: В3-2Е-оборотите падат при включени фарове?
Остава да разбера защо ЕКУ не вдига оборотите при натоварване на двигателя.Щом не е от датчика на Хол,какво може да го бъзика така?
- suba
- Мнения: 522
- Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:56
- Автомобил: AUDI А6
- Двигател: APS
- Местоположение: София
Re: В3-2Е-оборотите падат при включени фарове?Решено!!!
Здравейте колеги!
Реших си проблемът и реших да завършя темата.
Та проблемът въобще не е в алтернатора както си мислех в начялото.Оказа се:
-ТПС подава от 4.5 до 4.1 волта
-температурният датчик за антифриза не работи в някои темп. диапазони
-полупрекъснат кабел на клапана за празен ход
След смяна на датчика,запояване на кабела и почистване на датчика проблемът изчезна.
Въртях се 1-2 месеца и накрая за 20 мин. с един мултицет открих всичко.
Реших си проблемът и реших да завършя темата.
Та проблемът въобще не е в алтернатора както си мислех в начялото.Оказа се:
-ТПС подава от 4.5 до 4.1 волта
-температурният датчик за антифриза не работи в някои темп. диапазони
-полупрекъснат кабел на клапана за празен ход
След смяна на датчика,запояване на кабела и почистване на датчика проблемът изчезна.
Въртях се 1-2 месеца и накрая за 20 мин. с един мултицет открих всичко.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта