Интересни идеи, за които благодаря!!
Не ми се иска да ползвам нормално реле (за 220), дори технически да е възможно, тъй като е много голямо и друбо...
Търся нещо елегантно - т.е. наистина нещо като директен преходник от консуматора към буксата.
Това на Conrad е точно това, което търся като функция, ама пусто пак е отделен уред...
А добре - на Шкодата, която също карам, предишния собственик, заедно с изкарването на допълнителна букса под жабката (за навигация), е направил и двете букси да са активни само при контакт и запален двигател...
Това по принцип намирам по-скоро за неудобно, тъй като често оставям я телефон, я навигация да се дозарежда през нощта, но сега вече бих предпочел обратното...
Трудно ли става това? Т.е. от къде и как трябва да се свърже? Трябва ли да се разглабя целия "бар" за целта (конкретно на Г4)? Иначе идеята да е с ключе е много практична, ама не искам да поставям допълнителни бутони по колата - предпочитам оригиналния изчистен вид
