


Проблем 2.5 TDI V6
- passat4o
- Мнения: 121
- Регистриран на: Пет 22 фев 2008 22:00
- Автомобил: VW PASSAT BlueTDI 143 кс
- Двигател: CBAC
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Проблем 2.5 TDI V6
До колегите които наистина разбират от тези мотори. Днес ми се случи случка с мотора. Както си карам и изведнъж ми светват датчиците на ESP i ABS.Само за информация,преди като ми блокира мотора,точно те светиха. Та те си светат след като вдигна над 2000 оборота и колата губи мощност. Не че я губи,ами просто не позволява повече да се движи. Та след като мина под 2000 оборота и си изгасят датчиците,но от двигателя се чува огромно тракане на метал. Този двигател е като нов,със сменени сегменти,бутала,клапани,кобилици,хидро-повдигачи и валове. Та сега колата е в движение,като изключим огромното тракане и загубата на мощност. Та някой да е имал подобен проблем. Аз лично се съмнявам за някоя дюза,но знам ли,понеделник чак ще я карам на сервиз,защото утре никой не работи. Благодаря предварително!
- passat4o
- Мнения: 121
- Регистриран на: Пет 22 фев 2008 22:00
- Автомобил: VW PASSAT BlueTDI 143 кс
- Двигател: CBAC
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем 2.5 TDI V6
Забравих да спомена ,че моторът е 150к.с. AKN
Re: Проблем 2.5 TDI V6
Щом са светнали със сигурност има записана грешка в контролния модул на АБС-ите. Закачи я на VAG-COM.
- passat4o
- Мнения: 121
- Регистриран на: Пет 22 фев 2008 22:00
- Автомобил: VW PASSAT BlueTDI 143 кс
- Двигател: CBAC
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем 2.5 TDI V6
Да попитам,възможно ли е при "заминала" дюза да се чува тракане от мотора!
- KORANDE
- Мнения: 120
- Регистриран на: Сря 07 окт 2009 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Проблем 2.5 TDI V6
Според мен тракането на мотора е от износени церупки на колиановиа вал!Това говори це колата е минимум на 300000.км 

- passat4o
- Мнения: 121
- Регистриран на: Пет 22 фев 2008 22:00
- Автомобил: VW PASSAT BlueTDI 143 кс
- Двигател: CBAC
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем 2.5 TDI V6
Абе пич,със сигурност не е това и колата си е на реални км:) Вече 250 000,но нали ти казвам че тракането не е оттам:) а идва от самата глава,лявата.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Проблем 2.5 TDI V6
Сигурен ли си че са ти напраили както трябва ремонта и преди колко време беше?От дюза няма как да праи така ,а и на дюзите ан тоя мотор не виждам кво може да им се случи.
- passat4o
- Мнения: 121
- Регистриран на: Пет 22 фев 2008 22:00
- Автомобил: VW PASSAT BlueTDI 143 кс
- Двигател: CBAC
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем 2.5 TDI V6
Да,RAbbit,прав си. Сега се връщам от сервиза.Момчетата още не знаяк какво и е,но разглобяват си там.Ето нещата досега каквито са намерили. Полускъсан ремък( останали са му около 4-5мм,инъче обтегнат),едната глава е отворена и вътре няма никакви поражения,нито кобилици,нито клапани,но има счупен зъб на единият вал. Това как се е получило,ебахти,явно от фалшиви части,вече че съм ги взимал като оригинални е друга тема. Но тракане щом има значи е заминала някоя кобилица. До вечерта ще знам със сигурност като я разглобят нацяло. Искрено се надявам да няма изкривени клапани,за да не се налага да се свалят главите.Майсторите в BOSCH се съмняват,че целият проблем е дошъл от водната помпа(която уж е оригинална и подменена наскоро),но както казах,нищо не се знае.Чудно е как съм минал 120км на собстен ход в сервизен режим:) Та така е,стискам палци да се размина по-леко,поне този път,че хилядарките привършват покрай този скапан мотор!
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Проблем 2.5 TDI V6
Дано да е нещо леко
Пиши да знаем от каков да се пазим.Ако не е таина колко ти струваше подмяната на разпределителния с кобилиците и кученцата?Защо смени сегменти и бутала?

- passat4o
- Мнения: 121
- Регистриран на: Пет 22 фев 2008 22:00
- Автомобил: VW PASSAT BlueTDI 143 кс
- Двигател: CBAC
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем 2.5 TDI V6
защото и буталата бяха заминали при затягането на двигателя,а сегментите,така и така го бяхме отворили и бях решен да го правя и да го карам,та затова. Иначе всичко ми излезна 8 000 лв грубо казано. С пътните помощи и всичките други разходи.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Проблем 2.5 TDI V6
Смо валовете ква цифра бяха ?
- passat4o
- Мнения: 121
- Регистриран на: Пет 22 фев 2008 22:00
- Автомобил: VW PASSAT BlueTDI 143 кс
- Двигател: CBAC
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем 2.5 TDI V6
500лв:) единият:)
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- passat4o
- Мнения: 121
- Регистриран на: Пет 22 фев 2008 22:00
- Автомобил: VW PASSAT BlueTDI 143 кс
- Двигател: CBAC
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем 2.5 TDI V6
Проблем разрешен. Майсторите на BOSCH казаха ,че за прът път им се случва такова нещо....всъщност се оказа,че проблемът е във водната помпа,счупело се колелото,оттам превъртял ремъка и т.н. Та това което им се случва за пръв път е да няма никакви проблеми по самият мотор,тракането е идвало от центровката(не знам как става това,но така ми казаха).Та се разминах само с водна помпа и ангренажен ремък.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ssssl и 43 госта