
Голф 3 1.8 90к.с. или Голф 3 2.0 115к.с.?
- digenchev
- Мнения: 188
- Регистриран на: Пет 27 фев 2009 19:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Голф 3 1.8 90к.с. или Голф 3 2.0 115к.с.?
Аз също съм със 2.0GTI-AGG с газова за 500 кинта и сам предоволен проблеми никакви 13/градско,8/навън.Па както каза колегата по горе ГТИ-ти има повечко екстри.А и сега се продават доста читави троики и то на доста сносни цени. 

- mania
- Мнения: 1749
- Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 3 1.8 90к.с. или Голф 3 2.0 115к.с.?
Колега, въпросът ти е изключително уместен! Може би една от най-добрите теми за избор на мотор, която съм виждал. Поздравления?
Моето миждане по въпроса - 1.8 е може би най-добрият мотор за Г3, защото съчетава здравина, достатъчна мощност, качествена изработка и добро оборудване на колите с този мотор. До колкото знам се газифицира добре.
Аз имам 2.0 AGG. До колкото знам този е най-добрият от трите, защото мощността му идва в по-ниските обороти 2600, за разлика от другите два, при които е май при 3100. Търпи корегция от разбиращите. С този мотор ще си първи на пътя, винаги ще можеш да се измъккнеш от ситуация и ще се наслаждаваш на сигорно шофиране. До колкото знам разликата в разхода на двата мотора не е голяма, но за ГТИ задължително газов инжекцион. И пак до колкото знам не епрепоръчително да се газифицира. Преди 2 години операцията беше около 1000 лв, сега може да е по-малко, все пак остаряха.
Общо мнение - 1.8 е за всеситуации, а ГТИ е за удоволствие. Един приятел има 1.8 без почти никакви екстри, мисля че има АБС и елстъкла, и колата си върви добре. ГТИ ще има най-вероятно всичко, и това ще ти пави проблеми - най-вече климатика и елстъклата. Иначе чувството е невероятно, издърпвал съм каде по-класни и нови машини.
Изборът си е твой, но ако ще слагаш газ по-добре 1.8. Успех!
Моето миждане по въпроса - 1.8 е може би най-добрият мотор за Г3, защото съчетава здравина, достатъчна мощност, качествена изработка и добро оборудване на колите с този мотор. До колкото знам се газифицира добре.
Аз имам 2.0 AGG. До колкото знам този е най-добрият от трите, защото мощността му идва в по-ниските обороти 2600, за разлика от другите два, при които е май при 3100. Търпи корегция от разбиращите. С този мотор ще си първи на пътя, винаги ще можеш да се измъккнеш от ситуация и ще се наслаждаваш на сигорно шофиране. До колкото знам разликата в разхода на двата мотора не е голяма, но за ГТИ задължително газов инжекцион. И пак до колкото знам не епрепоръчително да се газифицира. Преди 2 години операцията беше около 1000 лв, сега може да е по-малко, все пак остаряха.
Общо мнение - 1.8 е за всеситуации, а ГТИ е за удоволствие. Един приятел има 1.8 без почти никакви екстри, мисля че има АБС и елстъкла, и колата си върви добре. ГТИ ще има най-вероятно всичко, и това ще ти пави проблеми - най-вече климатика и елстъклата. Иначе чувството е невероятно, издърпвал съм каде по-класни и нови машини.
Изборът си е твой, но ако ще слагаш газ по-добре 1.8. Успех!
- dragnev
- Мнения: 308
- Регистриран на: Сря 15 апр 2009 16:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pomorie
Re: Голф 3 1.8 90к.с. или Голф 3 2.0 115к.с.?
Колега както вси4ки те съветват - в крайна сметка изборът си е изцяло твои
всеки може да ти даде съвет, въпроса какво ти ще предпочитеш
Ина4е моето мнение е 1,8 90 кончета за6тото ще минаваш на газ
иначе ако си съзтезател на пътя и ти се кара малко по-бързо се качваи на по-големия мотор.
Успех с новата покупка.
всеки може да ти даде съвет, въпроса какво ти ще предпочитеш
Ина4е моето мнение е 1,8 90 кончета за6тото ще минаваш на газ
иначе ако си съзтезател на пътя и ти се кара малко по-бързо се качваи на по-големия мотор.
Успех с новата покупка.
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 22:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив - Сливен
Re: Голф 3 1.8 90к.с. или Голф 3 2.0 115к.с.?
Колега вместо да се чудиш давай направо да ти продавам моето голфче 3 АДУ 115 с обикновенна газова 95 година и всияки екстри много запазен и пъргав мотор така че ако имаш интерес пиши ми на ЛС може да ти пратя снимки
- Ugeorge
- Мнения: 325
- Регистриран на: Нед 27 ное 2005 9:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 3 1.8 90к.с. или Голф 3 2.0 115к.с.?
Според мен ако ще караш с обикновена газова 1.8 е по-добрия вариянт, ако не ти трябва климатик по-добре си карай 2ката, разликата с 3ката не е никак голяма. Освен че 3ката е по-тромава друга осезаема разлика няма.
- ChronoS
- Мнения: 963
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 20:52
- Автомобил: VW Golf 2 Rallye и VW Golf
- Двигател: 2_9 Syncro
- Местоположение: мадан/Пловдив
- Контакти:
Re: Голф 3 1.8 90к.с. или Голф 3 2.0 115к.с.?
Колега аз преди няколко дни се качих на 3-ка.За разлика между 2 и 3 немога да кажа дали има ,но от Поло 2 до Голф 3 е огромна.Двигателя е 1.6 101 коня с обикновенна газова върви добре,работи добре.Разход не съм го засекъл.Данък,застраховки всичко му е по-евтино от на 1.8 или 2.0 (и аз съм ученик
).Аз държах да има и екстри 


- mania
- Мнения: 1749
- Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 3 1.8 90к.с. или Голф 3 2.0 115к.с.?
Ugeorge написа:Според мен ако ще караш с обикновена газова 1.8 е по-добрия вариянт, ако не ти трябва климатик по-добре си карай 2ката, разликата с 3ката не е никак голяма. Освен че 3ката е по-тромава друга осезаема разлика няма.
Здравейте и наздраве!
Колега, извинявай, но току-що наплю 15 години история на марката. 3-ката е по-широка и следователно по-стабилна, за визията отвътре, а и отвън мисля, че няма смисъл да говоря, има сума ти нововъведения през практически всяка година на производството. Според мен скокът от Г2 към Г3 е най-голям в техническо отношение между две генерации на голф въобще.
Честно казано не знам защо голяма част от собственици на Г2 така не харесват Г3, единственото сигурно е, че Г2 е по-здрава, но на тази възраст не може да се говори за дълъг живот на колата. Те тройките са по на над 15 години (1991 мисля, че започват), та какво остава за 2-ките.
В заключение - всяка кола си има предимствата, но да се каже, че новата генерация е като цяло по-лоша е абсолютно неправилно. Говоря за всяка марка и модел.
Re: Голф 3 1.8 90к.с. или Голф 3 2.0 115к.с.?
Здрасти колега! Изчетох всички мнения и така като гледам всеки е прав в съветите си. Моето мнение е, че трябва първо да гледаш състоянието на колата. И двата мотора са едни от най-добрите за модела и при нормално каране почти няма да усетиш никаква разлика нито като вървене, нито като разход. На газ всички тройки от 1,4 до 2.0 могат да се докарат до 5 на 100 разход, но средният разход като цяло на всички модели е около 10 на 100 с обикновените АГУ. И аз съм бил студент и най-много пари тогава съм пропилял така, че не се замисляй мн. за 1-2 лева на 100 км. 

- w_smith
- Мнения: 2301
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
- Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 3 1.8 90к.с. или Голф 3 2.0 115к.с.?
mania написа: Според мен скокът от Г2 към Г3 е най-голям в техническо отношение между две генерации на голф въобще.
Бих желал да ме светнеш в какво точно се изразява огромният технически скок между Г2 и Г3.
Аз понеже имам и двете коли се сещам само за въздушни възглавници и комфорт модул на ел.стъклата, които ги няма в двойката, а ги има в тройката. Окачването е без почти никаква разлика, както и скоростните кутии. В двигателите има някакъв възход - вкарали са по някоя що годе грамотна система за впръскване - обаче само след 1995 и ТДИ-то.
Честно казано най-голяма драма на двойката е тракането на пластмасите.
Та светни ни за "огромния" технически скок.
И за да не съм съвсем оф - към автора - колега щом си студент вземи си моното и си го покарвай с обикновена газова без да си постоянно на тръни дали при гърмеж няма да строшиш дебитомера.
- leido
- Мнения: 406
- Регистриран на: Нед 04 май 2008 23:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив New York
Re: Голф 3 1.8 90к.с. или Голф 3 2.0 115к.с.?
sa6i4 написа:Колеги изкажете мнение,насочил съм се да се кача от 2-ка на 3-ка..
Да се спра на доказаното 1.8 ABS или да пробвам 115-те кс.(как е кода?)
90% ще карам отново на газ,затова питането ми е дали на 115-ката се слага обикновенна газова или само инж.?
С една дума GT или GTI?
Варианта със ABF го изключвам,все пак съм студент
Точно за това, че си студент ти трябва ти трябва ABF(ама ще го караш бавно), сега ти е времето. Най вероятно те спира данъка, който към днешна дата за ABF регион София e. Мощност на автомобила - 149.99 к.с., адрес на собственика (община)-София, автомобилът е над 5г. до 14г.катализатор - Да, размер на данъка - 254.78 лева, а за 2Е(и вс.др.) мощност на автомобила - 115 к.с., адрес на собственика (община) - София, автомобилът е-над 5г. до 14г., катализатор - Да, размер на данъка - 175.04 лева. Това е еднократно в годината (вяка година


-
- Мнения: 144
- Регистриран на: Нед 31 авг 2008 16:50
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: ABF 1996
- Местоположение: Свиленград
- Контакти:
Re: Голф 3 1.8 90к.с. или Голф 3 2.0 115к.с.?
GTI.. отзад на дискови спирачки, ABS сигурно и и т.н. ..
- golf_III_2e
- Мнения: 965
- Регистриран на: Вто 13 май 2008 20:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Голф 3 1.8 90к.с. или Голф 3 2.0 115к.с.?
разхода на гти не е толкова голям според мен.Миналата събота ходих до софия на отиване карах с 130 спазвах ограни4енията на връ6тане между 170 и 180 само на мостовете съм намалял до 100 понеже ограни4ението е 70 и в краина сметка с 47 литра газ от ПЕТРОЛ съм минал 465км.голфа е 115коня с обикновенно LOVATO за сега проблеми никакви с газовата а колкото до 4астите под4ти всяка 4аст е по скъпа от колкото на обикновен голф но си заслужава да карара6 ГТИ въпреки по скъпата поддръжка
- Pavcho2
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
- Автомобил: Golf Mk4 GTI
- Двигател: 1798 Т AGU custom intake
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 3 1.8 90к.с. или Голф 3 2.0 115к.с.?
То като идеш в магазина и си купиш шарнир за обикновен Г3 и за ГТИ разликата в цената е стабилна да не кажа, че бях изненадан с почти 2ойна - обаче единия шарнир изглежда направо смешен спрямо другия и понеже го купих преди вече година и половина смятам, че е в пъти по-здрав. Обаче за други части разлика незнам дали има. Предполагам, че в пружините и амортесьорите ще има в цената в издръжливостта ... н.з. все още.
Всъщност добрите хорица от Евро07 имат отворен ценови лист който може да докаже кое по-скъпо кое по-евтино,
ето тук направих едно търсене на предни/задни амортесьори и пружини за 1800 и 2000:
за 1800:
http://www.euro07.bg/catalog/catalog.php?action=results&searchType=searchByCar&id=16243
за 2000:
http://www.euro07.bg/catalog/catalog.php?action=results&searchType=searchByCar&id=16243
Това е за подръжката. А за това кой колко харчи е ясно всеки избира според джоба си както и според нуждите - ако ще пътуваш често на дълго ГТИ е по-добрия.

Всъщност добрите хорица от Евро07 имат отворен ценови лист който може да докаже кое по-скъпо кое по-евтино,
ето тук направих едно търсене на предни/задни амортесьори и пружини за 1800 и 2000:
за 1800:
http://www.euro07.bg/catalog/catalog.php?action=results&searchType=searchByCar&id=16243
за 2000:
http://www.euro07.bg/catalog/catalog.php?action=results&searchType=searchByCar&id=16243
Това е за подръжката. А за това кой колко харчи е ясно всеки избира според джоба си както и според нуждите - ако ще пътуваш често на дълго ГТИ е по-добрия.
Re: Голф 3 1.8 90к.с. или Голф 3 2.0 115к.с.?
Е..от ЕВРО 07 повече няма да си купя и дъвки..Щото ще са китайски и ше им свършва вкуса след 2 мин.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 139 госта