двигателя е от Audi A4 B5 но е същия като в МК4 тъй че мисля да го сложа в тоз форум....админ - премести ако трябва...
Малко инфо:
Audi 1.8Т двигател:
-06A Block: internal water pump
-Displacement: 1.8L (1781cc)
-Firing Order: 1-3-4-2
-Cylinder #1 is next to the timing belt
-Oil Capacity: 4.6qt (4.35L)
-Head bolt size: 11mm AEB, 10mm all others
-Compression Ratio: 9.3:1
-Horsepower (SAE Net): 170 @ 5900 RPM
-Torque: 166 ft. lbs. @ 1950 RPM
Размери на двигателя:
* Bore size – 81mm (3.19in)
* Stroke – 86.4mm (3.40in)
* Rod Length – 144mm
За увеличаване на работния обем до 2Л се използва следната комбинация:
83mm bore x 92.8mm stroke = 2009cc - за 92.8мм се ползва вала от 2.0Л АЕГ или АБА двигател
Тъй...намерих си едно Ауди което е ударило сърна и е угънало капака, ударил тайминг белта абе супа...но колата в много добро състояние...свалих двигателя, изкарах му буталата и същевременно довърших разглобяването на АЕГ мотора от стария Голф...
Ето малко снимки:





В следващите няколко седмици около Коледа трябва да се свърши бая работа:
1. Бутала/вилки - Wiseco 83mm / 144мм/20мм IE - пина на буталата е изместен на горе за да не излиза извън обема на цилиндъра
2. Увеличаване на обема - когато получа буталата, двигателя отива в сервиз за увеличаване на диаметъра на цилиндъра на 83мм - трябват буталата за да могат да го направят по спецификации...
3. Глава - или нова или трябва да ремонтирам старата
4. Турбо - BullsEye s256/s258
и т.н.