Burner_inc написа:абсолютно сменяш предавки по-рядко, защото можеш да ги изредиш супер бързо и после си караш като автоматик,
Ама защо да ги изреждам ??

Точно в това е идеята - че ти за да караш с 50 в нормални за мотора обороти трябва да стигнеш до 4-та, а аз само до 2ра - и сменяш 3 пъти - аз веднъж

2-ра ми покрива от 10 до 110 км/ч... - айде помисли аз дали трябва да сменям повече от веднъж скорости между които и да е 2 светофара в града... и ти колко пъти ги сменяш и какъв проблем във видимостта ще създадеш ако караш само на 2-ра

за какъв автоматик да говорим повече?? Кой двигател според теб покрива по-голям обхват скорост на 1 предавка - този от 0 до 4000 или от 0 до 7000 оборота

Ако погледнеш кривите на мощностите при бинзинов и дизелов двигател, ще разбереш и защо говориш абсурди - след 3000 оборота TDI-то е мор

Пак да кажа, че непрекъснато карам и дизелова кола и разликите са повече от очевадни (ти си първия човек, който твърди, че дизел се карало с по-малко сменяне на предавки когато всеки знае, че е точно обратното поради малкия обхват на обороти и особеността на кривата на дизела, чийто пик е доста раншко а после

)
Иначе си прав - всеки според вкуса си

А аз веднъж ти бях писал защо пък аз никога няма да си взема TDI, та дори и поддръжката му да беше по-евтина дори

Просто държа твърде много на комфорта.
Ама за това хората са направили за всяка душа по нещо

Едни пием Шуменско - други Каменица...

Спирам до тук с това, че от свещи пак се обърна на дизел-бензин.
Надявам се да съм помогнал на колегата с информация. Цената която цитирах е по каталог за VW. Възможно е актуалната да е +/- 10% но това е порядъка.