Въпрос за спортни пружини
- Дон Хуан Голфа
- Мнения: 1000
- Регистриран на: Съб 05 ное 2005 20:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Въпрос за спортни пружини
Имам един въпрос!
Поръчах си от WEITECH (Германия) спортни пружини, които би трябвало да снижават колата с 50мм отпред и отзад, но днес като ги смених отзад се снижи с 50 мм а отпред само 35 мм и въпроса ми е следният:
Дали пружините отпред ще слегнат след известно време или направо да ги срежа половин намотка?
Колата е Голф4 с 17 ки и гуми 225\45
p.s.
пружините по каталог са си същите-имам впредвит че не може да са объркани и на кутията си пише 50\50 мм
P.S.
Eто адреса на който може да се види колата
http://snimka.bg/album.php?album_id=7837&photo=121
Поръчах си от WEITECH (Германия) спортни пружини, които би трябвало да снижават колата с 50мм отпред и отзад, но днес като ги смених отзад се снижи с 50 мм а отпред само 35 мм и въпроса ми е следният:
Дали пружините отпред ще слегнат след известно време или направо да ги срежа половин намотка?
Колата е Голф4 с 17 ки и гуми 225\45
p.s.
пружините по каталог са си същите-имам впредвит че не може да са объркани и на кутията си пише 50\50 мм
P.S.
Eто адреса на който може да се види колата
http://snimka.bg/album.php?album_id=7837&photo=121
Последна промяна от Дон Хуан Голфа на Съб 22 апр 2006 15:18, променено общо 3 пъти.
- Дон Хуан Голфа
- Мнения: 1000
- Регистриран на: Съб 05 ное 2005 20:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
!
golfer написа:ма'ни не се занимавай с глупости.
да режеш спортни пружини !
ако веднага след свалянето от крика си мерил е нормално да е по-високо.
покарай малко и премери.
ами покарах около 40 км и пак си е така дано да паднат

-
- Мнения: 311
- Регистриран на: Сря 19 окт 2005 6:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
.
дай снимки да видим как е станало че на мойта 4 ка искам да и слагам и аз
- SMEL
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
- Автомобил: MK4 TDI
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Варна
И аз съм със спортни и при мен е така:задницата е по ниска,не съм мерил колко точно но за 12000 км си остана така.но и аз не бих отрязал предните.Мисля да подложа на задните 1-1.5 см втулка,защото на тях диаметъра в долната част е колкото диаметъра на амортисьора/тръбата/ и става лесно-можеш да ги махнеш ако не ти харесва.НО ТАКА КОЛАТА ОПИРА И СТЪРЖЕ НЕ ВСЕКИ БОРДЮР ИЛИ КВОТ Е ТАМ ПО ВИСОКО.
- Дон Хуан Голфа
- Мнения: 1000
- Регистриран на: Съб 05 ное 2005 20:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
!
FreAk написа:трядва да караш поне месец, за да улегнат, но не си мисли че ще е кой знае колко - мах. 1 - 1,5 см
Ами да и аз мисля да покарам 1 месец и ако паднат с 15мм ще е перфектно ако ли не ще ги срежа предните с една намотка!
снимка ще пусна след 2 дни
10х
- Дон Хуан Голфа
- Мнения: 1000
- Регистриран на: Съб 05 ное 2005 20:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
!!!
vaskoto1 написа:разликата идва от амортесьорите.
ако си със спортни, къси или както и да ги наречеш-подходящи за понижено окачване-ще имаш ефект 50мм. ако си със стандартни-ефекта се неутрализира донякъде.
и вероятно задните са тръгнали за да падне задницата повече...
мое мнение
Значи амортесьорите са нормални, но не са тръгнали защото ги тествах дни преди да сложа пружините и са перфектни!
- Дон Хуан Голфа
- Мнения: 1000
- Регистриран на: Съб 05 ное 2005 20:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
!!!!!!!
FreAk написа:а как разбра че отпред се е смъкнала по-малко?
Мери разтоянието от земята до прага при двете гуми, а не от веждата до гумата, защото на повечето коли задната вежда е по ниска от предната и оставаш с впечатление, че отзад е по "клекнала".
измерих разтоянието преди да сложа пружините и то беше (с 17 ки джанти) отпред от гума до калник 60мм отзад 80 мм и след като сложих пружини които по каталог са 50 на 50 стана:
отпред 30мм отзад 30 мм.....а аз исках отпред да е 10мм

иначе пружините са бая тварди и колата изглежда яко!
не знам как се пускат снимки тука да ви покажа как е станало...но е факт че отпред само 30мм падна

- Дон Хуан Голфа
- Мнения: 1000
- Регистриран на: Съб 05 ное 2005 20:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
!
Kashon написа:а защо не пробва първо да отрежиш оригиналните пружини да видиш как ще се държи колата?
с оригиналните пружини и дума не може да става да се режат и без това се клатушкаше яко и 2 картера сам чупил бая меки са та ако ги срежа обикновените няма да остане нищо здраво отдолу

(по между другото колата е 2001 год и всичко си е здраво по окачването)
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
клатушкането не идва от пружините приятелю-дълбоко си заблуден...
клатенето идва само и единствено от амортисьорите!
а с понижено окачване се е стабилизирал защото:
1 сваляш центъра на тежестта и оттам изменяш скоростите на потоците под и над колата.
2. изместваш работната зона на амортисьора и там където си го сложил да работи с по ниското окачване търбите не са толкова драни=по малко износени=малко по добра работа на самото амортизаторче...
пак ще кажа-за смяна на амортисьорите си! вземи си такива с по къс ход за понижено окачване и ще постигнеш желания ефект!
тия с тестовете не ги брой за съвсем чиста монета...
освен това-не е задължително един амортисьор да е омаслен за да е изпуснал.
клатенето идва само и единствено от амортисьорите!
а с понижено окачване се е стабилизирал защото:
1 сваляш центъра на тежестта и оттам изменяш скоростите на потоците под и над колата.
2. изместваш работната зона на амортисьора и там където си го сложил да работи с по ниското окачване търбите не са толкова драни=по малко износени=малко по добра работа на самото амортизаторче...
пак ще кажа-за смяна на амортисьорите си! вземи си такива с по къс ход за понижено окачване и ще постигнеш желания ефект!
тия с тестовете не ги брой за съвсем чиста монета...
освен това-не е задължително един амортисьор да е омаслен за да е изпуснал.

- Дон Хуан Голфа
- Мнения: 1000
- Регистриран на: Съб 05 ное 2005 20:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
!!!
vaskoto1 написа:клатушкането не идва от пружините приятелю-дълбоко си заблуден...
клатенето идва само и единствено от амортисьорите!
а с понижено окачване се е стабилизирал защото:
1 сваляш центъра на тежестта и оттам изменяш скоростите на потоците под и над колата.
2. изместваш работната зона на амортисьора и там където си го сложил да работи с по ниското окачване търбите не са толкова драни=по малко износени=малко по добра работа на самото амортизаторче...
пак ще кажа-за смяна на амортисьорите си! вземи си такива с по къс ход за понижено окачване и ще постигнеш желания ефект!
тия с тестовете не ги брой за съвсем чиста монета...
освен това-не е задължително един амортисьор да е омаслен за да е изпуснал.
ок може и да си прав, но сега колата си ми е пирфектна и ме кефи как седи НО въпроса не е това а дали след време предните пружини ще слегнат с 15-20мм или да ги срежа с половин намотка, както прави Бай ти Ганьо в БГ

все пак ако имах кинти бих си взел и амортесьори ама жената ще ме изгони от вкъщи хахахахаха
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта