Айде, готово. Сипах два литра за -72градуса. Махнах един от маркучите който влиза в мотора и от там изтече около 2 литра. Запалих я да отвори термустата... и туй то!
Благодаря колеги!



Помагайте колеги, как да сменя антифриза в тази ... РЕШЕНО!
- Ico_Polo
- Мнения: 106
- Регистриран на: Вто 20 окт 2009 13:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Re: Помагайте колеги, как да сменя антифриза в тази ... РЕШЕНО!
На този двигател има едни тапи, който са много лесни за отваряне и затваряне. Намират се на другия край на горния маркуч за водата(към двигателя), 2 тапи са една до друга.Едната се исползва за температурния датчик. Само издърпваш пластмасовата скоба и точиш.
ЕЕЕ, късно писах.
ЕЕЕ, късно писах.
- kojuharov
- Мнения: 161
- Регистриран на: Пон 23 мар 2009 14:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Варна, Polo 1.3i 1995
Re: Помагайте колеги, как да сменя антифриза в тази ... РЕШЕНО!
Не е късно. Аз от същата тапа като си наливам, паля двигателят и чакам да видя дали ще просълзи.
- Ico_Polo
- Мнения: 106
- Регистриран на: Вто 20 окт 2009 13:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Re: Помагайте колеги, как да сменя антифриза в тази ... РЕШЕНО!
И как е, сълзи ли? Моята сълзи и все не остава време да питам в магазина колко струва и дали въобще се продава? Ако имаш някаква информация ще съм тенкю.
- kojuharov
- Мнения: 161
- Регистриран на: Пон 23 мар 2009 14:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Варна, Polo 1.3i 1995
Re: Помагайте колеги, как да сменя антифриза в тази ... РЕШЕНО!
Ами сълзеше. Проблемът ми се излезе самата тапа. Още си бях във Варна и от един магазин до прочутата "Гюрла" си купих само тапичката - това пластмасовото. Смених го и сега всичко е ок. Един познат ми каза, че било хубаво да сълзи малко, това помагало да няма въздушна възглавница. Цената на тапичката беше 13 лв.
Дано да съм бил полезен. Но я сменя ако сълзи, да не те боли глава после.
Дано да съм бил полезен. Но я сменя ако сълзи, да не те боли глава после.
-
- Мнения: 217
- Регистриран на: Сря 18 фев 2009 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: Помагайте колеги, как да сменя антифриза в тази ... РЕШЕНО!
а след махането на този малкия маркуч на преливничето на казанчето,трябва ли да се обезвъсдушава?
цялата ли система се източва или остава някаква част в радятора?
има ли някакъв риск,като е със запален двигател?
цялата ли система се източва или остава някаква част в радятора?
има ли някакъв риск,като е със запален двигател?
Re: Помагайте колеги, как да сменя антифриза в тази ... РЕШЕНО!
аз от такива мерки и теглилки ядах хуя, днес колата ми осъмна със замръзнал радиатор големият кръг само за късмет
а антифриза беше за -15 за колегите които ще четат след време тези писаници - хора .
При загрял мотор Вадите долният маркуч от радиатора и точите сичката помия на асвалта, след това слагате маркуча стягате и палите, след това наливате розав антифриз (G12).
пълните цялата магистрала само с концентрат палите колата и чакате да стигне 90 градуса и доливате още като отвори термостата ще поеме още нека се държат 2000 оборота на мотора през цялото време по лесно ще избута въздуха - мачкайте маркучите с ръце капачката се стяга на загрял антифриз да си направи вакума като истине мотора.
1,5л. (G12) струва към 14-15лв.земате 3 шишета и бухате който нема 45лв за антифриз значи не трябва да кара поло а да си вземе жигули.
Ако колата е с антифриз за -18 градуса когато автомобила се запали сутрин към работа докато отвори големият кръг автомобила се е движел със скорост 60 км в час.
а на вън температурата е -15 сутринта и ко става на -15 градуса със скорост 60-70 км мисля чи минава -25

При загрял мотор Вадите долният маркуч от радиатора и точите сичката помия на асвалта, след това слагате маркуча стягате и палите, след това наливате розав антифриз (G12).
пълните цялата магистрала само с концентрат палите колата и чакате да стигне 90 градуса и доливате още като отвори термостата ще поеме още нека се държат 2000 оборота на мотора през цялото време по лесно ще избута въздуха - мачкайте маркучите с ръце капачката се стяга на загрял антифриз да си направи вакума като истине мотора.
1,5л. (G12) струва към 14-15лв.земате 3 шишета и бухате който нема 45лв за антифриз значи не трябва да кара поло а да си вземе жигули.
Ако колата е с антифриз за -18 градуса когато автомобила се запали сутрин към работа докато отвори големият кръг автомобила се е движел със скорост 60 км в час.
а на вън температурата е -15 сутринта и ко става на -15 градуса със скорост 60-70 км мисля чи минава -25
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта