2хDELLORTO на DX - как става това?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
костадин
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 20 ное 2009 11:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

2хDELLORTO на DX - как става това?

Мнениеот костадин » Пет 20 ное 2009 11:57


Здравейте,

интересувам се как става преминаването от механична "инжекция"към карбуратори двойни по-точно/.
Интересува как се слагат и какво е необходимо за слагането им и след това за настройките.
Безопасни и надеждни ли са?
Мотора ми е 1,8 ДХ
Имам двойни карбуратори Делорто.
Знам че ми трябва регулатор на гориво и фланци/преходници за карбовете към главата./всмукателната с-ма./
Не знам какво налягане трябва да е бензиновата помпа и кака да е настроен регулатора.
Самите карбуратори кака се настройват?

Благодаря Ви предварително!!! :обичам ви




Потребителски аватар
Garchev
Мнения: 284
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 10:37
Автомобил:
Двигател:

Re: 2хDELLORTO на DX - как става това?

Мнениеот Garchev » Вто 24 ное 2009 21:15


:търсачкаа


Потребителски аватар
костадин
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 20 ное 2009 11:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: 2хDELLORTO на DX - как става това?

Мнениеот костадин » Пет 27 ное 2009 10:45


ползвах я но в нея на пише как става това на 8в мотор.
Ако някой знае да каже,ама като гледам само лаладжии гледат...


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: 2хDELLORTO на DX - как става това?

Мнениеот Stenly » Пет 27 ное 2009 14:55


Трябва ти преходен всмукателен колектор - от едната страна да пасва на главата на ФВ а от другата на карбураторите. За захранване с бензин се ползва електрическа бензинова помпа ( от моноинжекцион например или подкачваща такава). Карбураторите след това се синхронизират за да се изравни количеството всмукан въздух. Ако съм пропуснал нещо колегите с повече опит с карбураторите да помагат.
Хубаво е да се направи и термощит между изпускателните колектори и всмукателните защото и двата са от едната страна на 8в двигателите.

Garchev - тука не се сещам някой да е правил 8в мотор с карбуратори за да ползва колегата търсачката


Потребителски аватар
костадин
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 20 ное 2009 11:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: 2хDELLORTO на DX - как става това?

Мнениеот костадин » Съб 28 ное 2009 23:22


Stenly написа:Трябва ти преходен всмукателен колектор - от едната страна да пасва на главата на ФВ а от другата на карбураторите. За захранване с бензин се ползва електрическа бензинова помпа ( от моноинжекцион например или подкачваща такава). Карбураторите след това се синхронизират за да се изравни количеството всмукан въздух. Ако съм пропуснал нещо колегите с повече опит с карбураторите да помагат.
Хубаво е да се направи и термощит между изпускателните колектори и всмукателните защото и двата са от едната страна на 8в двигателите.

Garchev - тука не се сещам някой да е правил 8в мотор с карбуратори за да ползва колегата търсачката


Благодаря! :да:
Знаеш ли на колко трябва да е настроен регулаторът на горивото?
С какво налягане да влиза банзина в карбураторите?
Този "щит",за който говориш от какъв материал трябва да е?


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 2хDELLORTO на DX - как става това?

Мнениеот paco » Нед 29 ное 2009 0:51


Тва от едно време когато се заигравах с карбове :mrgreen:
Изображение
Захранването го правих с тройник и рестриктор като не съм пипал и откачал нищо от оригиналната система на инжекцион помпите на КР-а. Виж снимката и обърни внимание на бялата кутия в която е филтъра..на нея е закрепен един тройник през който циркулира бензина. Вътре диаметъра му беше 4мм а изхода за към карбураторите на 2мм. Принципно налягането към карбовете варира в порядъка на 50милибара.

РАСО


Потребителски аватар
VelaPeeva
Мнения: 10
Регистриран на: Вто 04 ное 2008 11:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: 2хDELLORTO на DX - как става това?

Мнениеот VelaPeeva » Чет 10 дек 2009 22:53


paco написа:Тва от едно време когато се заигравах с карбове :mrgreen:
Изображение
Захранването го правих с тройник и рестриктор като не съм пипал и откачал нищо от оригиналната система на инжекцион помпите на КР-а. Виж снимката и обърни внимание на бялата кутия в която е филтъра..на нея е закрепен един тройник през който циркулира бензина. Вътре диаметъра му беше 4мм а изхода за към карбураторите на 2мм. Принципно налягането към карбовете варира в порядъка на 50милибара.

РАСО


А дали ще стане така/т.е. без рагулатор на горивото/ и за 1.8DX?Помпата на DX-а може ли да захранжа карбовете с достатъчно гориво?Няма нужда от друга?


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: 2хDELLORTO на DX - как става това?

Мнениеот Stenly » Чет 10 дек 2009 23:21


Може с помпата от ДХ тя си е пак за механичен инжекцион и си държи високо налягане но карбураторите даже не им трябва такова налягане на горивото.


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 2хDELLORTO на DX - как става това?

Мнениеот Bobby_ » Чет 10 дек 2009 23:56


Стенлииииии знаеш ли какво ще направят карбовете с тази помпа?

сменяш си помпата с такава от моно или обикновенна подкачваща помпа и си ти!


Потребителски аватар
VelaPeeva
Мнения: 10
Регистриран на: Вто 04 ное 2008 11:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: 2хDELLORTO на DX - как става това?

Мнениеот VelaPeeva » Пет 11 дек 2009 1:24


значи ще трябва регулатор..?
И на колко да е настроен?Някой знае ли?


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 2хDELLORTO на DX - как става това?

Мнениеот Bobby_ » Пет 11 дек 2009 1:37


paco написа:Тва от едно време когато се заигравах с карбове :mrgreen:
Изображение
Захранването го правих с тройник и рестриктор като не съм пипал и откачал нищо от оригиналната система на инжекцион помпите на КР-а. Виж снимката и обърни внимание на бялата кутия в която е филтъра..на нея е закрепен един тройник през който циркулира бензина. Вътре диаметъра му беше 4мм а изхода за към карбураторите на 2мм. Принципно налягането към карбовете варира в порядъка на 50милибара.

РАСО


това стига ли ти като информация?


Потребителски аватар
костадин
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 20 ное 2009 11:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: 2хDELLORTO на DX - как става това?

Мнениеот костадин » Пет 11 дек 2009 8:46


Bobby_ написа:
paco написа:Тва от едно време когато се заигравах с карбове :mrgreen:
Изображение
Захранването го правих с тройник и рестриктор като не съм пипал и откачал нищо от оригиналната система на инжекцион помпите на КР-а. Виж снимката и обърни внимание на бялата кутия в която е филтъра..на нея е закрепен един тройник през който циркулира бензина. Вътре диаметъра му беше 4мм а изхода за към карбураторите на 2мм. Принципно налягането към карбовете варира в порядъка на 50милибара.

РАСО


това стига ли ти като информация?


Определено не. :cry:


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: 2хDELLORTO на DX - как става това?

Мнениеот Stenly » Пет 11 дек 2009 11:14


Боби това бях написал по рано за подкачващата помпа :)


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 2хDELLORTO на DX - как става това?

Мнениеот Bobby_ » Сря 16 дек 2009 18:41


костадин написа:
Bobby_ написа:
paco написа:Захранването го правих с тройник и рестриктор като не съм пипал и откачал нищо от оригиналната система на инжекцион помпите на КР-а. Виж снимката и обърни внимание на бялата кутия в която е филтъра..на нея е закрепен един тройник през който циркулира бензина. Вътре диаметъра му беше 4мм а изхода за към карбураторите на 2мм. Принципно налягането към карбовете варира в порядъка на 50милибара.

РАСО


това стига ли ти като информация?


Определено не. :cry:


ЧЕТИ ПИЧ, ЧЕТИ!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта