


въпрос за маркуче на aft 1.6
- peachbaby
- Мнения: 175
- Регистриран на: Вто 23 дек 2008 10:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
въпрос за маркуче на aft 1.6
здр.колеги.днес ми се наложи да сменя маркуча от въздушния филтър към дросела.питането ми е-каква е ролята на посоченото маркуче от снимката и имали проблем ако то е ликвидирано.???на оргиналния маркуч от въздушния филтър към дросела на самото отклонение има нещо като клапичка.днес смених маркуча (големия)но на този който сложих няма клапичка.това проблем ли е ?разбрах че ако запуша извода на колектора кадето се набутва малкото маркуче колата си работи супер но ако го закача кам големия маркуч с тройник колата мени обороти много осезаемо.може би заради това че няма клапичка.така или иначе на този маркуч който сложих няма отклонение за малкото маркуче и няма клапичка.аз затапих щуцера на местото на малкото маркуче но не знам това проблем ли е или да си карам така.?
след подмяната на големия маркуч благодаря предварително за одговорите защото се притеснявам- peachbaby
- Мнения: 175
- Регистриран на: Вто 23 дек 2008 10:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: въпрос за маркуче на aft 1.6
колеги,можеби никой не знае за какво е това маркуче и дали има проблем да си карам ако го затапя.но поне савет няма ли да ми дадете.сега си карам като на големия маркуч нямам клапа а това малкото маркуче което излиза от колектора и трябва да влиза в големия маркуч съм го затапил.дайте сават.иначе колата си работи супер така.
- teddy
- Мнения: 716
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 8:29
- Автомобил: golf 4
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: въпрос за маркуче на aft 1.6
колега това което си направил е напълно правилно, тъй като от това маркуче без клапата само ще влоши работата на празен ход. това е така, защото постъпва въздух след дебитомера, а той няма как да го отчете! смисъла от тази клапа е, че на празен ход тя е затворена, а когато се увеличи налягането във всмукателните колектори леко се отваря. карай така и не се бой 

- Wish_Master
- Мнения: 948
- Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: въпрос за маркуче на aft 1.6
Това ти е маркучето за картерните газове. Пробвал съм да запуша входа и тогава колата става доста по-динамична, работи стабилно и без замисляне, но мирише ужасно на газове от гумения шлаух. Някой слагат тръбичка от него до задната част на колата за да отвежда газовете ида не мирише толкова, но мен ме притеснява дали се променя нещо в работата на двигателя като разход най-вече. И при мен въпросната клапичка е спекла и не си върши работата, затова се чудя дали да откача шлауха и да запуша входа към дебелия маркуч или просто да потърся нова дебела тръба с работеща клапа, което сигурно струва 200лв.
П.п. Предполагам човекът, от който си купил тръбата е махнал въпросната клапа именно защото е била затлачена.
П.п. Предполагам човекът, от който си купил тръбата е махнал въпросната клапа именно защото е била затлачена.
- shirosama
- Мнения: 57
- Регистриран на: Пон 28 апр 2008 22:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: въпрос за маркуче на aft 1.6
Аз съм със същия автомобил. Взел съм следните решения:
-газовете от върха на блока на двигателя ги отведох надолу с маркуч
-малкото маркуче и картерните газове си седят по същия начин.
Малкото маркуче съм си играл с него и при ниските обороти няма значение дали си го запушил или не, но за високите обороти сигурно ще има значение някакво, но надали ще ти направи впечатление...
-газовете от върха на блока на двигателя ги отведох надолу с маркуч
-малкото маркуче и картерните газове си седят по същия начин.
Малкото маркуче съм си играл с него и при ниските обороти няма значение дали си го запушил или не, но за високите обороти сигурно ще има значение някакво, но надали ще ти направи впечатление...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Пешо123 и 99 госта