преди време ми мина през главата да се позанимавам с "глупости" тоест да си поставя АБС на Голфа.Намерих си АБС с ЕДС - от ВР6 '94г (Тевес 04) а колата ми е Голф 3 1.6 АБУ.
систематамата от един колега и приател и започнах да си троша главата

ОК! сега по темата.
За целта са ви нужни:
- Много търпение
- АБС с-ма тоест
-----АБС помпа
-----компютър за АБС-а
-----релета
-----инсталация
-----датчици.
- Шенкели с дупки за АБС датчици и гривни на главините (това е за отпред)
- отзад или си взимате комплект за ПРОЕКТ "От Барабани към Дискове с АБС" или треа да си смените шенкелите за барабаните щото
и на тях има дупки за АБС датчици.
- ПОМАГАЛА :
-----

----- Бушониерата и буксите
Изваждането на Букси от бушониерата става като преварително се ОТКЛЮЧАТ. а лостчето за отключване е между горната част с букси (A1,A2,B,C,D,E,F,G1,G2,H1,H2,J....) и долната част (K,L,M,Z2,N,P,Q,R,S,T,U1,U2,V,W,H...) има лостче нещо като райбер избутва се около 3см на дясно. ВИЖ СНИМКАТА ОТДОЛУ
-----

- ЕЛ. СХЕМИ:
-----

http://media.snimka.bg/5016/016287877-big.jpg
----- ABS Teve Mark 04
----- 1
----- 2
Помощни ТЕМИ:
----- проблем с АБС/ЕДС
----- от 239 към 256 дискове
Малко снимки: (Не обръщайте внимание на датата на снимките несъм я нагласил от апарата)

При мен на колата нямаше даже и замисел за поставяне на АБС така че се наложи да си сменя предните шенкели с всичко по тях
(от 239 плътни) и



Минах на 256 вентилирани



след това се наложи да си сменя барабаните с дискове (отзад) понеже и там не бяха преценили от VW че някой може да иска да си постави АБС.


И така след като преключих с тези промени по предицата и задницата преминах към Сервото и спирачната помпа (сермофрена с АБС-а)

свалих моят:




И монтирах тази с АБС помпата и всичките и сензори и датчици по нея!





Буксите:
Буксата за управление на пътищата на спирачната течност (незнам как се казваше


ето и цветовете на кабелите:



Буксата на абс помпата

Това също е отпред до помпата:

Тази е за педал позишън сензора

казанчето за спир. течност:

всичко си пасна перфектно ОСВЕН

останалите е 10мм. (говоря за АБС-а), а при мен и четрите са 10мм та се наложи да се ходи при стругар да направи един
преходник (от 10мм към 12мм)

След като обезвъздуших с-мата: преминах към най-гадната част ОКАБЕЛЯВАНЕТО:
Тук е момента да отбележа че КАБЕЛЪТ НА КОЙТО ПИШЕ NOT USED в същност е най-важният то е за + при контакт но за него по късно.






Кабели за предни АБС датчици:

проблебат е доста сериозен с прекарването на инсталацията за АБС- помпата и захранването (горната част на снимката)защото
трябва да мине покрай въздуховодите на парното или по точно зад клапата за пресен въздух на парното.







След като наредите всички букси (БЕЗ тази на "+" на акомулатора червеният кабел)

Време е да се погрижите и за релетата и буксите:
тези неща треа да стигнат до бушониерата.




ЗА ПО СИГУРНО СВАЛЕТЕ ВНИМАТЕЛНО РЕЛЕТАТА И БУШОНИТЕ НА АБС-а! (като предварително запомните тяхното местоположение) не се
залъгвайте с това че има 2 релета 179 има разлика в тях белечете ги!
Аз прекарах инсталацията под конзолата с врътките за парното (под пепелника) като отворих от двете страни барчето.
След това кабелите отиват нагоре към километража че да се спуснат над бушониерата (за по лесно свалете километража)!


вече релетата са монтирани:

Сега за кабелите които остават.

зелената букса (с 6-те пина) се закача на гнездо "W" отзад на бушониерата няма как да я объркате!
---- черно-червеният кабел (който влиза и излиза от буксата) е за бутончето за спирачните светлини.
---- синьо белият не върши никаква работа но ако намерите негов въбрат закачете го до него.
---- сиво-белият е за диагностика, него трябва да го закачите за другият сиво-бял който отива на ОБД-буксата за диагностика
(не опитваите да правите диагностика на АБС-а, няма да стане с ВАГ-КОМ 409... трябва ви нещо по добро)
---- и сега черно-сивият кабел прословутат лампа АБС, неината ма.....**, на схемата е показато че лампата се закача на
бикса "Х" 8-пин който е свързан с букса "W 2-пин" (черно-сивия кабел) и 2-пин.
Е да ама не! Лампата се закача на букса "Х"
но не на 8-пин и 2-пин, а на 8-пин и на 4-пин който е "+" при контакт а "-" получава от ЕКУ-то на АБС-а демек (Х 8-пин)
---- черно-жълтият кабел е за оживяване на АБС инсталацията тоес той казва на АБС компютъра че колата е запалена
кабела се закача на букса "D" 7-пин най-вероятно ще се наложи да отрежете сивата клемичка на кабела и да поставите друга (женска) та да можете да я свържете към букса "D" 7-пин. (ако позицията е заета просто обелете кабела и закачете и този за АБС-а към другия)

Компютъра на АБС-а седи под пасажерската седалка, инсталацията му минава вътре в прага (трябва да се наптави малка дупка за да може да се затвори прага)

Накрая поставяте "+" на акумолатора и трябва да заработи!

Ако някъде съм объркал нещо моля поправете ме! За да не стане някой фал.
Проекта е реализиран с помоще на:
Брат ми, racing_team_vidin, PASSAT и др.
Ако някой е толкова запален (или по точно





http://media.snimka.bg/5016/016287877-big.jpg
PDF Shemi:
1
2
Приемам упреци спрямо правописът ми, (не мога да пиша с БГ-букви на компютър)