



Автомобилчето го имам трета годинка, и се предтавя добре

Колата е Венто 1.9 тди 1z - за който двигател съм горд да споделя, че поне за мен е доста читав, а и както съм изчел из форума, още доста хора...
Когато започнах незнаех какво искам да постигна като крайна цел, но с времето вече ми се изясни горе-долу какво искам (въпреки, че и до сега продължават да ми се въртят някакви неща из главата)Незнаех за форума, но и за него научих след време



Колата я взех абсолютно стокова, лишена е от екстри, но на мен това не ми пречи, а и при по-голяма възможност и това ще оправя

Преди всичко искам да се извиня на всички за лошото качество на някой от снимките, но не винаги съм разполагал с фотоапарат (все пак телефоните с камера вече са в почти всеки джоб)

Ето малко стари снимки: Така го взех

Скоро един приятел ми предложи едни джанти с които съм и до днес: и така си отидоха железарките


Понеже доста време си карах така колата, та дойде зимата и върнах железарките, но ето и първият удар в една преспа, която реши че трябва точно там да застане откадето исках аз да мина

Следва едно мое решение за което още ме е срам



Бронята беше изключително крива(от самия калъп) и адски тънка, продзърташе яко


Както и да е: намерих си решетка пролета, но тази с тесните ребра за което съм адски доволен, последва боядисване на бронята и решетката(със спрейче естествено)

Тук е мястото да се извиня на BoJleH и alpine за вида в който видяха тогава Вентото, защото ходихме до Варна за едно vr6, и моята кола беше във вида със боядисаната и олюпена естествено) батманска броня. (пичове, много дърпане падна до Софията тогава)
След един инцидент с въпросното дърпане на твърд теглич от Варна до София, реших че хем по-красиво хем и по-сигурно ще се чувствам със едно окачване. Тук дойде и реда да благодаря на колегата от форума guru, от който взех и окачването, което вече почти година, и доста километри, карам без забележка, а и при сравнемие с приятелски коли държи доста



