Проблем в ниските КР!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Проблем в ниските КР!

Мнениеот didkoltd » Чет 03 дек 2009 22:20


Ситуацията е следната:На приятел КР-а има проблем в ниските ,много е муден и глъхне!Всяка година гарнидурата на главата се сменя защото я духа,блока е крив!Според майстора който я е отварял последния път главата била намаляна с около 1 мм!Та въпроса е следния:От това намаляне на главата какво следва?Дали проблема не е в загуба на центровка и евентуално прехвърляне с един зъб напред би ли имал положителен ефект?Умуваме от доста време и на там я измъдряме ама .....?
Правили сме си всякакви експерименти и може би единственото което дава някакъв ефект е увеличаване на предварението,колата си тръгва по-добре ,но пък започва да причуква аванса!Сменяли сме дюзи,стъпкови моторчета,регхулатора на налягането,компа и всичко което може да се смени и все същия проблем,само инжекцията не сме сменяли още !
Всякакви мнения и предположения са добре дошли!Благодаря на хората които ще се отзоват! :да:




Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Проблем в ниските КР!

Мнениеот sashobas » Чет 03 дек 2009 22:58


С какви скорости и колата да не е с 4Тили 4S аз имах подобен проблем като бях с 4Т скорости.


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Re: Проблем в ниските КР!

Мнениеот didkoltd » Нед 13 дек 2009 14:03


Значи колата е била до скоро с кутия от 1.8 моно,от около година е сменена с такава от Венто 2Е мотор!
Колата глъхне и на място като се форсира се усеща,няма да е проблема в кутията или поне няма да е там главния проблем!


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Re: Проблем в ниските КР!

Мнениеот Жоро Делчев » Нед 13 дек 2009 16:52


Опитайте да замерите наляганията в системата - основно от помпите(5,5)и деференциално след регулатора(3,4 - 3,8),бензиновия филтър сменян ли е,предварението на колко градуса е ? :)


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Re: Проблем в ниските КР!

Мнениеот didkoltd » Нед 13 дек 2009 18:14


Помпите не са мерени ,ама все си мисля ,че щом във високите се оправя няма да е от налягането,тоя регулатор малко не е ясна работата с него защото преди време бяхме стигнали до него ама така и не намерихме друг за който да сме сигурни,че работи за да го сменим и да пробваме!Аванса е на око като му се даде повечко предварение колата живва обаче пък аванса започва да чука ,а колата се кара само с 98,бензиновия филтър е сменян не е проблема в него ,колата е проблемна само в ниските и за толкова време сме стигнали до центровката и зацепването на ремъка.Съмненията са ,че от много шлайфане на главата /около 1 мм/горивната камера е доста намалена ,от там бяга центровката с половин зъб и се бърка цялата работа на мотора!Не знам ако се премести с един зъб назад би трябвало да има ефект ама си остава само предположение.......!


Потребителски аватар
viruscheto
Мнения: 56
Регистриран на: Нед 13 дек 2009 18:02
Автомобил: Subaru Legacy III BE BH Golf MK2
Двигател: 2.5 BOXER 2.8 VR6
Местоположение: Хасково

Re: Проблем в ниските КР!

Мнениеот viruscheto » Нед 13 дек 2009 18:30


Аз имам саштия проблем,преди да купя колата предишния собственик ми каза че е сменял гумички на клапаните,без да сваля главата,и наистина си личи че главата не е сваляна.Но да ти кажа за какво се самняваме аз и моя маистор,мислим че когато е правил тази процедура не е паснал правилно разпределителните валове.Аз моята ще я отварям на пролет поради липса на средства сега.дано да сам ти бил полезен ако има ефект пиши,другия вариант е бош клапата сашто е вариант.


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Re: Проблем в ниските КР!

Мнениеот Жоро Делчев » Нед 13 дек 2009 19:56


Моята прекъсваше в ниските под 2000 1/мин и се оказа че не идва достатъчно бензин до третата дюза от дозатор-разпределителя,смених го и се оправи.

Последна промяна от Жоро Делчев на Нед 13 дек 2009 21:37, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
teddy
Мнения: 716
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 8:29
Автомобил: golf 4
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Проблем в ниските КР!

Мнениеот teddy » Нед 13 дек 2009 20:45


колега първо провери наляганията, ето и малко помощ - http://www.youtube.com/watch?v=58I2Cd1kszA
това с шлайфа на главата ако е 1мм. хич не е малко! направете центровката както трябва(6гр. преди гмт). в случай, когато аванса чука във високите, а не в ниските обороти тогава говори за намалена горивна камера! не е трудно и да проверите как са белезите на ангренажа както и на разпред. валове. ако има нещо др. пиши. :)


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Re: Проблем в ниските КР!

Мнениеот didkoltd » Вто 15 дек 2009 21:52


Собственика на колата в момента не е в града като се върне ще я гледаме и ще пиша!Сега си спомням ,че ми беше казвал пред ивреме,че последния път когато са сваляли главата белега на разпределителния вал не е идвал точно ,а се е получил половин зъб разлика ,сега не знам обаче на задния или на предния зъб са зацепили ангренажния ремък ще го погледна как идват белезите!Някой ако има нещо друго впредвид да казва!? :012:


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Re: Проблем в ниските КР!

Мнениеот didkoltd » Пон 21 дек 2009 22:52


Благодарения на колегата Русия на които дължа специални благодарности,за помоща в най-големия студ и при наличието на друга работа,даже и безплатно преместихме един зъб колелото на разпределителния вал!Майсторите са я зацепили на око и от многото намаляне на главата се измества белега и от таб е бил целия проблем,сега колата се цепи по-добре!Благодаря на колегите отзовали се на помощ,както и още веднъж да спомена Русия-не е за първи път да ти правя евала,дай боже повече хора като теб! :bowdown :bowdown :bowdown



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 56 госта