температурен датчик на двигателя

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Niko_a3
Мнения: 25
Регистриран на: Пон 14 дек 2009 20:44
Автомобил: Голф 4
Двигател: ASZ 2001
Местоположение: Вършец/обл.Монтана

температурен датчик на двигателя

Мнениеот Niko_a3 » Пон 14 дек 2009 21:12


Извинявам се предварително за темата ако се повтаря, но видях теми за бензинови и помпа-дюза мотори, но моята е Ауди а3 1,9 TDI 110 PS - AHF. Тааа ства въпрос за температурния датчик на двигателя , който е с 4 крачета и дава сигнал на таблото и на компа. И тук идва проблема-на таблото всичко е ОК , но към компа с VAG-COMa отчита стойности от 16 до 18 градуса. Смених 4 цвята датчици ориг.не помня какав беше,после кафяш,после син, сега сам със зелен и резултатът е един и същ 16-18 градуса.СТУДЕНААА :(. а иначе таблото е ОК,парното също си е ОК. Е малко бавно се вдига стрелката но е ОК. Та от къде може да се оправят тези 16-студена , 18,9-загряла градуси с някакви реални? Махахме буксата на датчика и показа на загрял двигател 46 градуса и грешка на VAG-COMa. А иначе няма грешки със сложена букса. Направо се отчайвам вече. 10/100 градско, Надявам се за помощ от ваша страна...




Потребителски аватар
djdaka
Мнения: 207
Регистриран на: Чет 06 апр 2006 20:39
Автомобил: VW Tiguan R-line
Двигател: CUV 150hp
Местоположение: Русе

Re: температурен датчик на двигателя

Мнениеот djdaka » Пон 14 дек 2009 21:50


Идва ми като идея да погледнеш по обстойно дали нямаш свързано съпротивление преди датчика.
Така се лъже компа при проблемно топло палене при този мотор.
Powerbox нали няма ?
Поздрави.


Потребителски аватар
yugo
Мнения: 8
Регистриран на: Пет 20 мар 2009 23:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: температурен датчик на двигателя

Мнениеот yugo » Пон 14 дек 2009 22:41


точно това е проблемът с топлото палене, свържи се с колегата Brezel той ще ти оправи проблема а и някое конче ще добави :D
ПП: и аз имах същият проблем само че при мен беше прекодирана на автоматик но с новият софт този проблем се оправи за което благодаря още веднъж на колегата Brezel :да:


Потребителски аватар
Niko_a3
Мнения: 25
Регистриран на: Пон 14 дек 2009 20:44
Автомобил: Голф 4
Двигател: ASZ 2001
Местоположение: Вършец/обл.Монтана

Re: температурен датчик на двигателя

Мнениеот Niko_a3 » Пон 14 дек 2009 23:29


Майсторът също каза или съпротивление , или компютъра е за смяна,което не ми харесва(тва с компа). А иначе топлото палене е екстра. Бокс има , но е на копче не е постоянно включен, само в спешни случай,които са повечето :)


SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: температурен датчик на двигателя

Мнениеот SACHO7803 » Пон 14 дек 2009 23:33


да колега.....имаш сложено съпротивление на 97.7% :lol: но.......щом докато сте сменяли датчика не сте го видяли ....може би е завряно.....на далеко.............просто тръгни от жиците на темп.датчик до...докъдето стигат и търси :lol: няма от друго кво да е.а с това съпротивление се "лекува"не само топлото палене а и мнооооого други неща :lol: :lol: :lol:като го откриеш и махнеш ще разбереш за кво иде реч :cry: :cry: :cry:


Потребителски аватар
Niko_a3
Мнения: 25
Регистриран на: Пон 14 дек 2009 20:44
Автомобил: Голф 4
Двигател: ASZ 2001
Местоположение: Вършец/обл.Монтана

Re: температурен датчик на двигателя

Мнениеот Niko_a3 » Вто 15 дек 2009 19:23


Да колеги , съпротивлението днес беше намерено. Но незнам да се смея ли , да плача ли ? Не знам какви могат да бъдат страничните реакции, защото едва ли напразно е сложено това нещо. За сега колата си загрява и веднага си пали, няма да върти, няма де се чуди. Знам ли за какво друго освен топлото палене се слага това съпротивление? Да не би някакъв проблем да се появи? Някои ако знае други причини, да сподели...
Аааа, пак Ви благодаря за верните предположения. Поздрави.


SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: температурен датчик на двигателя

Мнениеот SACHO7803 » Вто 15 дек 2009 22:07


с това съпротивление мотора работи мноооого по-тихо гладко и равномерно.ако имаш разни там притрисания и простотии също се замаскират както и разбития маховик.това за топлото палене вече го знайш.сега просто наблюдавай поведението на колата.примерно сега студена може би ще пропушва а като позагрей ще притриса........абе карай и наблюдавай то ще си проличи.а може и тъпите джамбази да са го сложили профилактично щото май вече им стана навик.


Потребителски аватар
djdaka
Мнения: 207
Регистриран на: Чет 06 апр 2006 20:39
Автомобил: VW Tiguan R-line
Двигател: CUV 150hp
Местоположение: Русе

Re: температурен датчик на двигателя

Мнениеот djdaka » Вто 15 дек 2009 22:40


Niko_a3 написа:Да колеги , съпротивлението днес беше намерено. ......
...... Да не би някакъв проблем да се появи? ...

Значи колата ти от завода е нямала това съпротивление, така че каквото и да се появи е скрития проблем по колата.
Не се притеснявай , топлото палене, претрисане(слабо) и нуждата от Powerbox ги лекува Брезел с чиптунинг.
Поздрави.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта