2-ка с табло на 3-ка

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
La4o
Мнения: 187
Регистриран на: Сря 15 сеп 2004 16:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

2-ка с табло на 3-ка

Мнениеот La4o » Пон 01 ное 2004 14:39


Изображение
Изображение
Изображение
Мноо Яко :roll:




Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

табло

Мнениеот Жоро Делчев » Пон 01 ное 2004 22:32


Вземи си едно табло втора употреба от троика и слагаи, ама е бая играчка..


Потребителски аватар
La4o
Мнения: 187
Регистриран на: Сря 15 сеп 2004 16:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот La4o » Вто 02 ное 2004 13:36


Не вярвам да стане едно към едно, а това го пуснах защото ми се стори интересно решение


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Вто 02 ное 2004 14:13


Изображение

Изображение

:twisted: Това е АУДИ ТТ в Голф 2


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Вто 02 ное 2004 14:21


Дет се вика: ВЪЛК В ОВЧА КОЖА :wink: :wink: :wink:


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Вто 02 ное 2004 18:21


аз имах някъде снимки и инфо за цялостния процес от г3 в г2 ама траа да потърся че нещо не съм го мяркал из материалите скоро..... ако искаш може да го постна като го изровя


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Вто 02 ное 2004 18:27


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 16:05, променено общо 1 път.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Вто 02 ное 2004 18:50


ще потърся но не обещавам, че от тогава много пъти ре- инстал Windows и нали знаеш


Потребителски аватар
pinci
Мнения: 1195
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pinci » Вто 02 ное 2004 18:56


prj57 написа:ще потърся но не обещавам, че от тогава много пъти ре- инстал Windows и нали знаеш
Ако имаш от голф3 таблото как да го мушна на голф1, цена няма да имаш. Е може и от голф2 де


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Вто 02 ное 2004 19:01


е такова нямам, имах само г2 в г3


Потребителски аватар
Bratt
Drivers wanted
Мнения: 2441
Регистриран на: Пон 01 ное 2004 10:37
Автомобил: MKII
Двигател: EZhko
Местоположение: София

Мнениеот Bratt » Сря 03 ное 2004 11:50


И аз бих искал да знам как стаа от Г3 на Г2 таблото...


Потребителски аватар
oxam
Мнения: 69
Регистриран на: Сря 29 сеп 2004 13:39
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот oxam » Сря 03 ное 2004 12:36


ето го линка за това как става, довечера ще преведа статията за хората които не знаят немски.
http://www.vw-audi-teambs.de/tricksutip ... ergolf.htm


Потребителски аватар
oxam
Мнения: 69
Регистриран на: Сря 29 сеп 2004 13:39
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот oxam » Сря 03 ное 2004 13:32


Ето превод на статията, предварително се извинявам за правописни и терминологични грешки

Kакво ви трябва

Части: Табло от голф 3 вр6 или гти с мека пластмаса, всички ел.ключове, километраж, всички тръби за парното,
всички болтове от таблото на 3ката, кормилна колонка от голф 2 или регулируема на височина от корадо,
гъвкав маркуч от железарията

Инструменти: шестограни и гаечни ключове (различни размери), кръстати и нормални отверки, моторно трионче
(или ножовка), чук, макетен нож, пистолет за топло лепене

Преди да започнете трябва да знаете, че вграждането и нагласянето на таблото ще ви отнеме няколко дни, в нашия
случай на 2ма човека им трябваха 2 дни. За начало трябва да си осигурите табло с всичките части към него (от ебаи
или от някоя морга), за всичко около 100-120 евро.

След като сте осигурили таблото, трябва да го разглобите и да остане само голата пластмаса, това ще улесни
монтажа и нагласянето след това. Извадете таблото на г2 от вашата кола. Таблото на г3 не е много по-широко,
и не трябва да се скъсява много, трудното е самото напасване. Човек трябва да работи бавно и постепенно и да внимава
да не отреже твърде много.

Така трябва да изглежда вашият г2 след като сте махнали старото табло и сте откачили всички вентилационни тръби.
следва картинка 1 от статията

Напасването на таблото става най-добре от двама човека - трябва да се опитате да го сложите в правилното положение
и да маркирате каде опира в колонките на предното стъкло. Излишния материал се изрязва с ножовка (моторно трионче) като
се реже само от пластмасата на таблото (това е и причината да се вземе табло от вр6 или гти които са от по-мек
материал и по-лесно се огъват при притискане към колонката на стъклото).

Следващата стъпка е скъсяването на таблото в предната част която опира в стъклото. Откачат се 5те щифта(или куки за захващане
и се реже, докато таблото пасне. Също така трябва да се отреже и част от тръбата на вентилацията на предния прозорец
за да може таблото да легне на основата (купето). разрезът трябва да прав, защото по-късно на него ще бъде залепена
пластмаса.
Следва картинка 3

След като таблото е изрязано в правилната форма е време на захващането му към купето. На каросерията на г2 има 2 места
за захващане от външната и 2 по средата. За се убедите че всичко пасва както трябва първо се завинтват външните болтове
и след като сте нагласили всичко в правилното положение завивате и средните болтове. Сега таблото трябва да се държи от
само себе си (поне при мен беше така).Това беше най-трудната част.
следва картинка 4

Време е за вентилацията. Монтажът не е толкова сложен и с помощта на малко лепило и пластмаса се получава доста добра и силна
вентилация. За целта се използват купените преди това 3 маркуча, всеки около 30 см. Взимат се оригиналните маркучи от г3
и се режат краищата им както е показано с червените линии на картинка 5, защото по-късно трябва да се захванат за регулатора
на вентилацията.
картинка 5

След това се поставят новите маркучи в таблото. Трябва да се внимава да бъдат поставени точно и чисто, т.к. в противен случай
при поставяне на радиото и различните ключовете би възникнал проблем с мястото. Също така маркущите не трябва да се огъват
прекаленно много (да не се прищипят) иначе въздухът не би могъл да минава с необходимата сила.
картинка 6

Сега трябва да се сложат останалите части - регулатор на парното, ключове и т.н. За кормилната колонка има две възможности:
1. оригиналната от г2 с малко преработка
2. регулируема на височина от корадо

1. г2 оригинална колонка
Закрепването на колонката (металната скоба) се реже с флекс по шева на заварката и след това се заварява по-надолу след като и
е намерено правилното положение. Най-добре пробвайте с точкова заварка докато сте сигурни че сте намерили оптималната позиция.
След това направете цялостна заварка, за препоръчване е пълен шев около скобата, за да сте сигурни че кормилната колонка ще
си седи на мястото. Това е най-бързия вариант.

2. колонка от корадо.
аз лично предпочетох този вариант, (по-добрият според мен) въпреки че коства повече работа. Трябва да можете да заварявате
и да си направите сами скоба от 4 четириъгълни тръби. (тук обяснение липсва, има само снимка)


Потребителски аватар
Dic
Мнения: 121
Регистриран на: Съб 26 юни 2004 19:41
Автомобил: Seat Leon 1M
Двигател: ARL
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот Dic » Сря 03 ное 2004 21:56


Цена нямаш! bowdown
Ще помислим върху темата :?


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Сря 03 ное 2004 22:28


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 16:04, променено общо 1 път.



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 101 госта