Кой е по як KR или PL?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Re:

Мнениеот kav4o » Сря 16 дек 2009 12:04


UK GTI 16v написа:КR е с ковани бутала и мотовилки, както има и маслени дюзи под буталата за допълнително охлаждане
П.П. Никой не ползва PL за база на състезателни мотори а само КR или ABF. Що ли?

Иксаш да кажеш,че кр ги има,пл ги няма тия неща :mrgreen: за мен е смешно и то доста mhihi от главата надолу мотора е 1:1,разликата е,че на пл-а се закача детонационен датчик и че е щампован номер с кр отпред :mrgreen:
Никой не ползва пл да награжда(твое виждане за нещата е това)защото е важно от каква мощност тръгваш да надраждаш по принцип,но ако се тунинговат тия мотори валове инджекции катализатори-оригиналните отпадат,слага се един колектор на 50мм.В крайна сметка е все тая-кр или пл правиш :applause:




Потребителски аватар
ALFONS_SS
Мнения: 59
Регистриран на: Пон 27 окт 2008 21:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Кой е по як KR или PL?

Мнениеот ALFONS_SS » Пон 05 апр 2010 10:53


в крайна сметка и пл и кр са едни и същи, 4е кр има "повече" коне е относително всичките ни двигатели са издухани в германия още така че на кой му варвяло повече????? АЗ лично съм за пл и точно такъв ще слагам на моето поло


Потребителски аватар
brmbrm
Мнения: 34
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Кой е по як KR или PL?

Мнениеот brmbrm » Вто 06 апр 2010 9:14


Този спор е абсолютно не нужен според мен. Дали ще е KR или PL не е важно. Важното е да Golf, :mrgreen: а 10 кончета е ама абсолютно никаква разлика. При два двигателя абсолютно здрави пл и кр няма да има абсолютно никаква осезаема разлика.
Просто единият ще праща по-голяма еко такса ако бяхме в германия де. :D


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Re: Кой е по як KR или PL?

Мнениеот Жоро Делчев » Вто 06 апр 2010 10:56


Разлика има - по-големия всмукателен колектор,по различния всмукателен вал и липсата на катализотор си казват думата при КR,освен това инжекцията е по опростена.От друга страна пък PL има детонационен датчик който пази мотора и спокойно си работи с 95 бензин и има малко по-голям въртящ момент а с една малка инвестиция си става много лесно КR :wink:


Потребителски аватар
Barboukov
Мнения: 6090
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Кой е по як KR или PL?

Мнениеот Barboukov » Вто 06 апр 2010 11:29




zig-zag
Мнения: 76
Регистриран на: Сря 18 ное 2009 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В.Тьрново

Re: Кой е по як KR или PL?

Мнениеот zig-zag » Вто 06 апр 2010 14:40


И двата са убави само бензин да има.


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Re: Кой е по як KR или PL?

Мнениеот Жоро Делчев » Вто 06 апр 2010 22:41


Barboukov написа:KR mhihi


Koлега това не е КR a 1,8 20V.


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Re: Кой е по як KR или PL?

Мнениеот neon » Вто 06 апр 2010 23:23


Обработването на металите чрез пластична деформация представлява съвкупност от методи и процеси за механично обработване на метални заготовки или детайли без отнемане на материал. Тази съвкупност се подразделя най-общо на три групи, всяка от които включва методи за обработване чрез:

- обемно пластично деформиране, характеризиращо се, че формо- и размерообразуването се извършва в горещо или
студено състояние на материала. Най-разпространени, от тези методи, са коването, щамповането, валцуването,
пресуването и изтеглянето през матрица;
- щанцоване, характеризиращо се с това, че формо- и размерообразуването се извършва в студено състояние без
съществено обемно формоизменение на детайла. Най-разпространени, от тези методи, огъването, дълбокото изтегляне,
отрязване, изрязване и пробиване;
- пластично деформиране на повърхностния слой на материала...............
В резултат от пластични деформации в определен, характерен за всеки метал или сплав температурен интервал, се наблюдава значително изменение на физико-механичните свойства на металите и сплавите. Увеличават се якостните показатели - граница на провлачане и граница на якост, нараства съпротивлението срещу пластично деформиране, намалява пластичността. Едновременно с това се увеличава електрическото съпротивление, намалява топлопроводността и корозионната устойчивост на металите и сплавите. Температурният интервал на деформиране, в който се наблюдава описаното изменение в свойствата на металите и сплавите, е известен като температурен интервал на студено пластично деформиране, а получената пластична деформация - студена пластична деформация. Изменението на физико-механичните свойства на металите и сплавите в резултат от осъществената студена пластична деформация се нарича деформацнонно уякчаване (наклеп). Тъй като деформационното уякчаване е свързано с повишаване на съпротивлението срещу пластично деформиране, студената пластична деформация създава препятствия за осъществяване на механизма на плъзгане в метала.......
Коване се нарича този технологичен процес на гореща обработка на металите чрез пластична деформация, при който формата и размерите на изработваното изделие не се определят от формата и размерите на инструмента.

Предимства и недостатъци на коването

Съвременният етап на рационализиране на процесите при коване е свързан с използуването на все по-големи заготовки, получени чрез непрекъснато леене и с внедряването на промишлени изделия от сложно легирани термоустойчиви и високояки сплави. Чрез коване могат да се получават изковки с най-различни размери и форма. Коването е единственият метод за изработване на тежки изковки. Освен изброените предимства коването има и недостатъци: сравнително ниска производителност, малка точност на размерите, значителни прибавки за механична обработка, голям разход на висококвалифициран труд.

Тук и целия текст: http://www.castingarea.com/education/nt/tm06.htm

Доколкото съм наясно с начина на обработка на типа "ковани" сплави, то заготовката (металния блок) се подлага на обработка (коване и т.н.), след което се обработва с металорежещи машини до постигане на исканата форма на изделието. 8)


Потребителски аватар
alex929
Мнения: 311
Регистриран на: Нед 05 ное 2006 12:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Кой е по як KR или PL?

Мнениеот alex929 » Сря 07 апр 2010 20:47


Еднакво здрави са и двата мотора един ПЛ лесно става КР че и повече с валове от АБФ и другииии....


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30048
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Кой е по як KR или PL?

Мнениеот dobrin » Сря 07 апр 2010 20:49


neon написа:...

Напълно достатъчно.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта