Здравейте, колеги. 1-во да кажа,че направих търсене из форума и не открих тема за такъв или сходен проблем.
Моята кола е Пасат Б4 1,9 ТДИ 1Z 95г GL (variant 3- което определение съм го чувал само 1 път).
Основната причина да търся съдействие по този проблем е, че е непостоянен и не мога да си го обясня от каде идва. А проблемът е следния:
В момента на запалване ( не просто даване на контакт) се чува някакъв странен шум в таблото, нещо подобно на скърцане от несмазани зъбни колела и дневният километраж и часовникът се нулират. Интересното е, че зимата го правеше по-често, а сега почти го няма.
Благодаря Ви предварително.



Рестарт бордови ком. на Пасат Б4
Re: Рестарт бордови ком. на Пасат Б4
Акумолатора си отива колега ,при мен беше така след смяната му всичко е ОК,неможе да смогне на стартовия ток и таблото остава без захранване.
- ABSOLUT
- Мнения: 4434
- Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
- Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
- Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Рестарт бордови ком. на Пасат Б4
И на мене от време на време ми се случва същото.
Явно е от стар акумулатор, защото ми се случва когато времето застудее.
А иначе като дам на контакт и пусна яко консуматори за 10-15 сек, това явно възбужда акумулатора и дава по-голям стартов ток, защото след това не ми трие километража.
Явно е от стар акумулатор, защото ми се случва когато времето застудее.
А иначе като дам на контакт и пусна яко консуматори за 10-15 сек, това явно възбужда акумулатора и дава по-голям стартов ток, защото след това не ми трие километража.
- mitacee
- Мнения: 153
- Регистриран на: Вто 05 фев 2008 20:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: Рестарт бордови ком. на Пасат Б4
gottibg написа:Акумолатора си отива колега ,при мен беше така след смяната му всичко е ОК,неможе да смогне на стартовия ток и таблото остава без захранване.
точно акумолатора и при мен беше така и го сложих една нощ на зарядното и за сега не го е правило иначе може и проблем в стартера ама едва ли
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Пон 29 дек 2008 12:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Рестарт бордови ком. на Пасат Б4
Айде и аз "за" акумулатор.Мога да ти го кажа с 99% сигурност
С един заряд на акумулатора,или каране на по дълги разстояния, нещата ще се оправят

Re: Рестарт бордови ком. на Пасат Б4

-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пет 20 ное 2009 16:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Razgrad
Re: Рестарт бордови ком. на Пасат Б4
Здравейте на всички. Специално заради този форум си направих регистрацията. Така ... През далечната 2003г. си купих първата кола Пасат 3 1.8 мотор бензинов ДВГ.Лично съм си я купил от Белгия,значи без повече да се обеснявам от както си я купих и на мене ми прави абсолюутно същия проблем зъбчатките престъргват и се нулират дневния км. и часовника но 100% съм сигурен не е от акумулатора(поне при мен) сменял съм го и пак си го прави , само че при мене има и още нещо след като престърже километража и мотора угасва , страртер запалва и пак гасне и така до като му дойде кефа например 4-5 ( 8-10) пъти. не съм го носил на майстор , търпя си го за сега. Внесох още няколко такива модела включително и дизелови но при тях не сам срещал такива проблеми. Дано да се намери някой да помогне
Re: Рестарт бордови ком. на Пасат Б4
Eprom написа:Здравейте, колеги. 1-во да кажа,че направих търсене из форума и не открих тема за такъв или сходен проблем.
Моята кола е Пасат Б4 1,9 ТДИ 1Z 95г GL (variant 3- което определение съм го чувал само 1 път).
Основната причина да търся съдействие по този проблем е, че е непостоянен и не мога да си го обясня от каде идва. А проблемът е следния:
В момента на запалване ( не просто даване на контакт) се чува някакъв странен шум в таблото, нещо подобно на скърцане от несмазани зъбни колела и дневният километраж и часовникът се нулират. Интересното е, че зимата го правеше по-често, а сега почти го няма.
Благодаря Ви предварително.
аз съм с Г3 1,9тди и със същия проблем някой ако е намерил решение да пише?
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Re: Рестарт бордови ком. на Пасат Б4
sn1pes_76 написа:Здравейте на всички. Специално заради този форум си направих регистрацията. Така ... През далечната 2003г. си купих първата кола Пасат 3 1.8 мотор бензинов ДВГ.Лично съм си я купил от Белгия,значи без повече да се обеснявам от както си я купих и на мене ми прави абсолюутно същия проблем зъбчатките престъргват и се нулират дневния км. и часовника но 100% съм сигурен не е от акумулатора(поне при мен) сменял съм го и пак си го прави , само че при мене има и още нещо след като престърже километража и мотора угасва , страртер запалва и пак гасне и така до като му дойде кефа например 4-5 ( 8-10) пъти. не съм го носил на майстор , търпя си го за сега. Внесох още няколко такива модела включително и дизелови но при тях не сам срещал такива проблеми. Дано да се намери някой да помогне
Мойто табло няма зъбчатки.Следователно няма и жило на километража.С датчик е.
Re: Рестарт бордови ком. на Пасат Б4
Днес сутринта на -8 не искаше да завърти и след два часа запали на -5 градуса.
Май май трябва нов акумулатор,но ще го заредя първо и после ще се види
Май май трябва нов акумулатор,но ще го заредя първо и после ще се види

- vanko_VW
- Мнения: 2380
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
- Автомобил: Ford Focus
- Двигател:
- Местоположение: Враца/из България и чужбина
Re: Рестарт бордови ком. на Пасат Б4
аз залагам също на акумулатор
2007 година карах Б3,проблема ми го правеше често,докато стана по студено и една сутрин неможах да запаля(акумулатор беше на 2-3 месеца),причината беше консумация на ток и от тук идваше и проблема с нулирането на часовника(когато палиш,стартерът дърпа всичкия ток) и страния звук,както е писал и колегата,оправих си консумацията и заредих акумулатора и всичко се оправи,карах колата още 1-на година и не съм имал проблем,даже акумулатора е на новия ми пасат

2007 година карах Б3,проблема ми го правеше често,докато стана по студено и една сутрин неможах да запаля(акумулатор беше на 2-3 месеца),причината беше консумация на ток и от тук идваше и проблема с нулирането на часовника(когато палиш,стартерът дърпа всичкия ток) и страния звук,както е писал и колегата,оправих си консумацията и заредих акумулатора и всичко се оправи,карах колата още 1-на година и не съм имал проблем,даже акумулатора е на новия ми пасат



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Pet_rov и 34 госта