


климатроник Diavia
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: Сря 06 юни 2007 22:23
- Автомобил: Ford Galaxy
- Двигател: 1.9 AFN
- Местоположение: Варна
климатроник Diavia
Здравеите!Интересува ме климатроника може ли да духа горещо както обикновенно парно на колата защото моя климатроник както и да го пусна не мога да го накарам да духа горещо за да се стопли по бързо , като го пусна да върти само въздуха в купето духа съвсем слбо топло а ако пусна да взима въздух отвън става хладко .Иначе мъркучите към радиаторчето на парното са горещи ,антифриза циркулира нормално по системата но не духа достатъчно топло.Дали това е нормално за климатроник?
- Namesata
- Мнения: 728
- Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
- Автомобил: VW PASSAT USA
- Двигател: KR 16V 9A
- Местоположение: София
Re: климатроник Diavia
какъв модел е колата?Ако е Б3 наи вероятно е заминал дунапрена на клапите и има доста информация използваи търсачката.
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: Чет 21 май 2009 20:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Harmanli
Re: климатроник Diavia
Колега аз имах същия проблем наведи се под таблото от страната на пасажера,трябва да има ебна метална пръчка която свързва клапата топло студено с стъпковия мотор който позиционира клапата на мен ми бяха прецакани шлиците на рамото което е зацепено на стъпковия мотор и клапата неможеше да отиде в полужение топло,и духаше не студено но хладко.
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: Чет 21 май 2009 20:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Harmanli
Re: климатроник Diavia
Утре ще снимам и ще кача снимки
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: Сря 06 юни 2007 22:23
- Автомобил: Ford Galaxy
- Двигател: 1.9 AFN
- Местоположение: Варна
Re: климатроник Diavia
Благодаря колега ще чакам снимки !Пасата ми е B4.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: климатроник Diavia
При Б4 проблема с клапите е същия като при В3.Обаче съм разглобявал климатроник Диавия - незнам дали заводски или след това е правено оначе клапите бяха облепени с едно дебело фолио и нямаха никакъв проблем...а фолито беше доста старо и си приличаше като да е оригинално така...понеже при монтажа на климатроника си сменят кожуха с техен с техни си клапи (напълно съвмести е оригиналния ама с някои съвсем леки разлики).
По-скоро огледай за механичен проблем - едни електромоторчета местят самите клапи...ако има механичен проблем тогава не се мести клапата и - студено.Съответно не го записва и като грешка понеже моторчето си работи а няма датчик,който да следи дали се мести клапата или не.
Успех!
По-скоро огледай за механичен проблем - едни електромоторчета местят самите клапи...ако има механичен проблем тогава не се мести клапата и - студено.Съответно не го записва и като грешка понеже моторчето си работи а няма датчик,който да следи дали се мести клапата или не.
Успех!
- angelov.id
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 20 окт 2008 17:25
- Автомобил: turan
- Двигател: dizel 2007
- Местоположение: Варна
Re: климатроник Diavia
И аз да кажа. Може проблема да е в датчика за температура който подава сигнал на климатрона, когато е студен двигателя духа слабо като започне да се покача температурата постепенно отваря. Ако този датчик е повреден може при загрял двигател да ти духа хладно защото не е отворил изцяло клапата за горещ въздух. Ако ти са заминали уплатненията на клапите като пуснеш вътрешна циркулация и насочиш примерно да ти духа на стъклото ще духа навсякъде. Така ,че според мен първо провери датчика и после разглобяваи таблото да правиш клапи 

- Namesata
- Мнения: 728
- Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
- Автомобил: VW PASSAT USA
- Двигател: KR 16V 9A
- Местоположение: София
Re: климатроник Diavia
angelov.id написа:И аз да кажа. Може проблема да е в датчика за температура който подава сигнал на климатрона, когато е студен двигателя духа слабо като започне да се покача температурата постепенно отваря. Ако този датчик е повреден може при загрял двигател да ти духа хладно защото не е отворил изцяло клапата за горещ въздух. Ако ти са заминали уплатненията на клапите като пуснеш вътрешна циркулация и насочиш примерно да ти духа на стъклото ще духа навсякъде. Така ,че според мен първо провери датчика и после разглобяваи таблото да правиш клапи
няма такъв датчик които да ти мери температурата на двигателя има един за вуншна температура и един за температурата в купето и ако не рабои 1 от тях на дисплея изписва Е1.
- angelov.id
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 20 окт 2008 17:25
- Автомобил: turan
- Двигател: dizel 2007
- Местоположение: Варна
Re: климатроник Diavia
Namesata написа:angelov.id написа:И аз да кажа. Може проблема да е в датчика за температура който подава сигнал на климатрона, когато е студен двигателя духа слабо като започне да се покача температурата постепенно отваря. Ако този датчик е повреден може при загрял двигател да ти духа хладно защото не е отворил изцяло клапата за горещ въздух. Ако ти са заминали уплатненията на клапите като пуснеш вътрешна циркулация и насочиш примерно да ти духа на стъклото ще духа навсякъде. Така ,че според мен първо провери датчика и после разглобяваи таблото да правиш клапи
няма такъв датчик които да ти мери температурата на двигателя има един за вуншна температура и един за температурата в купето и ако не рабои 1 от тях на дисплея изписва Е1.
Няма да споря но има такъв...
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: Сря 06 юни 2007 22:23
- Автомобил: Ford Galaxy
- Двигател: 1.9 AFN
- Местоположение: Варна
Re: климатроник Diavia
angelov.id написа:Namesata написа:angelov.id написа:И аз да кажа. Може проблема да е в датчика за температура който подава сигнал на климатрона, когато е студен двигателя духа слабо като започне да се покача температурата постепенно отваря. Ако този датчик е повреден може при загрял двигател да ти духа хладно защото не е отворил изцяло клапата за горещ въздух. Ако ти са заминали уплатненията на клапите като пуснеш вътрешна циркулация и насочиш примерно да ти духа на стъклото ще духа навсякъде. Така ,че според мен първо провери датчика и после разглобяваи таблото да правиш клапи
няма такъв датчик които да ти мери температурата на двигателя има един за вуншна температура и един за температурата в купето и ако не рабои 1 от тях на дисплея изписва Е1.
Няма да споря но има такъв...
Къде стои този датчик?
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: Сря 06 юни 2007 22:23
- Автомобил: Ford Galaxy
- Двигател: 1.9 AFN
- Местоположение: Варна
Re: климатроник Diavia
Здравеите! А от къде климатроника взима топлия въздух от радиатора на парното или чрез работата на компресора както домашния климатик? Защото ако топлото се получава от компресора на климатроника не е ли възможно от липса на достатъчно фреон в системата да не може да се образува топлото?
- dandan
- Мнения: 768
- Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
- Автомобил: Passat B5-5
- Двигател: AHA 2003
- Местоположение: Montreal
Re: климатроник Diavia
Взема от двигателя топлото. Климата е само за студено.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: климатроник Diavia
dandan написа:Взема от двигателя топлото. Климата е само за студено.
Аз този климатик е така,да...не е инверторен.
Иначе има на по-новите коли и инверторни..палиш я и след 2 минути вее 80 граудса вътре...благодат

За датчика за температурата на антфриза...и двамата се прави

При заводския климатроник има...при насажданите Диавия няма

Успех!
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: Сря 06 юни 2007 22:23
- Автомобил: Ford Galaxy
- Двигател: 1.9 AFN
- Местоположение: Варна
Re: климатроник Diavia
Благодаря за отговорите колеги продължавам да търся къде е проблема с топлото?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта