Последствия от неработещи свещи за подгряване ?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
tihmir
Мнения: 83
Регистриран на: Пон 14 май 2007 18:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Последствия от неработещи свещи за подгряване ?

Мнениеот tihmir » Съб 19 дек 2009 23:19


Здр.
Най-вероятно са ми изгорели свещите за подгряване на моят Пасат б5 1.9 ТДИ с мотор AFN. В понеделник ще ходя на майстор да провери дали това е действителната причина да не пали веднага колата и да ги смени (акумулатора ми е чисто нов и след първото запалване пали от раз).
Та да попитам днес при тем. -10 градуса пак много трудно запали, като въртя около 7-8 сек. и повреме на въртенето светна червената лампичка за маслото и леко замириса на нафта.
Има ли вероятност да се развали нещо друго ако паля така 1-2 дни ( до понеделник) когато ще сменям свещите (най-вероятно)?

Последна промяна от tihmir на Нед 20 дек 2009 7:37, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3372
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Последствия от неработещи свещи за подгряване ?

Мнениеот Kuncavia » Съб 19 дек 2009 23:22


Колата ми не беше палена от 5 дена, при -6 за всеки случай подгрях 3 пъти (докато изгасна лампата ми взе по 10 секунди някъде) и запали от раз...

OFF: застудя и бая теми се появиха за подгряване :dummy:


Потребителски аватар
niko_77
Мнения: 89
Регистриран на: Пон 17 ное 2008 19:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat AWX

Re: Последствия от неработещи свещи за подгряване ?

Мнениеот niko_77 » Съб 19 дек 2009 23:40


Миналата зима при първия студ на -10 палеше лесно, но работеше много неравномерно, което ме усъмни и намерих 2 изгорели. Смених всичките, така се правело.


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3372
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Последствия от неработещи свещи за подгряване ?

Мнениеот Kuncavia » Съб 19 дек 2009 23:42


niko_77 написа:Миналата зима при първия студ на -10 палеше лесно, но работеше много неравномерно, което ме усъмни и намерих 2 изгорели. Смених всичките, така се правело.


Какво ще рече неравномерно :dummy: При мен пали от раз, като подгрея 3 пъти, но не знам защо всяка зима изхвърля сажди, и от автоматичния смукач е над 1000 оборота, не знам дали е от тях, ама все пак да попитам, че току виж и това трябва да сменя... а вече ме е срам да го добутам до сервиза, сигурно карта с отстъпка ще ми издадат, кофти година за дъщерята на вятъра :bishop

Поздрави. :banghead:


Потребителски аватар
niko_77
Мнения: 89
Регистриран на: Пон 17 ное 2008 19:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat AWX

Re: Последствия от неработещи свещи за подгряване ?

Мнениеот niko_77 » Съб 19 дек 2009 23:52


По спомени със претрисане, детонации и силен пушек още отначалото, сега пали добре обаче като ми позагрее, тогава започва да къди ама това ще да е от друго.


Потребителски аватар
Burner_inc
Мнения: 691
Регистриран на: Съб 28 фев 2009 17:20
Автомобил: Touran Kawasaki Versys 1000
Двигател: BLS 2009
Местоположение: София

Re: Последствия от неработещи свещи за подгряване ?

Мнениеот Burner_inc » Нед 20 дек 2009 0:24


tihmir написа:Здр.
Най-вероятно са ми изгорели свещите за подгряване на моят Пасат б5 1.9 ТДИ с мотор AHF. В понеделник ще ходя на майстор да провери дали това е деиствителната причина да не пали веднага колата и да ги смени (акумулатора ми е чисто нов и след първото запалване пали от раз).
Та да попитам днес при тем. -10 градуса пак много трудна запали, като въртя около 7-8 сек. и повреме на въртенвто светна червената лампичка за маслото и леко замериса на нашта.
Има ли вероятност да се развали нещо друго ако паля така 1-2 дни ( до понеделник) когато ще сменям свещите (най-вероятно)?


AFN е мотора колега, а по темата ще въртиш на стартер като луд докато не смениш свещите


the_tupan
Мнения: 882
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 13:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Последствия от неработещи свещи за подгряване ?

Мнениеот the_tupan » Нед 20 дек 2009 8:52


Kuncavia написа:колата ми не беше палена от 5 дена, при -6 за всеки случай подгрях 3 пъти (докато изгасна лампата ми взе по 10 секунди някъде) и запали от рас...

OFF: застудя и бая теми се появиха за подгряване :dummy:

10 секунди подгрев не е ли прекалено много? :roll: Аз вчера при минус 14 запалих от раз само с едно подгряване, което продължи не повече от 5-6 секунди( Голф 3 АФН).


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3372
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Последствия от неработещи свещи за подгряване ?

Мнениеот Kuncavia » Нед 20 дек 2009 10:58


Не знам... толко :dummy: може и по-малко да е, но аз си чакам да угасне лампичката и като врътна ключа пали от раз...


the_tupan
Мнения: 882
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 13:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Последствия от неработещи свещи за подгряване ?

Мнениеот the_tupan » Нед 20 дек 2009 11:13


Kuncavia написа:Не знам... толко :dummy: може и по-малко да е но аз си чакам да огасне лампичката и като врътна ключа пали от рас...

Щом нямаш ядове с паленето значи всичко е ОК! :beer :beer :)


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Последствия от неработещи свещи за подгряване ?

Мнениеот Zinoto » Нед 20 дек 2009 13:17


Kuncavia написа:колата ми не беше палена от 5 дена, при -6 за всеки случай подгрях 3 пъти (докато изгасна лампата ми взе по 10 секунди някъде) и запали от рас...

OFF: застудя и бая теми се появиха за подгряване :dummy:

Защо подгряваш по 3 пъти, разлика почти никаква няма, още повече, че със всяко следващо свещите греят по-малко време, а и ток харчиш излишно. Винаги само по един път подгрявам и пали от четвърт, освен това свещите се включват и след запалването.


Потребителски аватар
tihmir
Мнения: 83
Регистриран на: Пон 14 май 2007 18:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Последствия от неработещи свещи за подгряване ?

Мнениеот tihmir » Нед 20 дек 2009 13:32


Колеги не пълнете темата с общи приказки !!!!!
Ако имате да кажете нещо по ТЕМАТА го споделете ако не, не пишете общи приказки !!!!!


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Последствия от неработещи свещи за подгряване ?

Мнениеот morfei1 » Нед 20 дек 2009 13:53


Няма кво да и стане на колата за три дни, освен че товариш стартер и акумулатор. Все пак говорим за 2 ~ 3 първи старата, от тва няма какво да и стане :) .


boybey
Мнения: 42
Регистриран на: Вто 02 фев 2010 13:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Последствия от неработещи свещи за подгряване ?

Мнениеот boybey » Вто 09 фев 2010 14:22


Да питам и аз, за да не отварям нова тема:
1.9ТД - А33 - при подгряване след като угасне лампата колко време греят още свещите?
Трябва ли веднага след угасване на реотанчето от таблото да врътвам стартере?
Ако изчакам 2-3 секунди, дали няма да бъде по-добре за запалването?
Благодаря предварително за отговора.


Потребителски аватар
vinixxx
Мнения: 1822
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
Автомобил: Seat Altea
Двигател: BJB
Местоположение: Смолян

Re: Последствия от неработещи свещи за подгряване ?

Мнениеот vinixxx » Вто 09 фев 2010 15:03


boybey написа:Да питам и аз, за да не отварям нова тема:
1.9ТД - А33 - при подгряване след като угасне лампата колко време греят още свещите?
Трябва ли веднага след угасване на реотанчето от таблото да врътвам стартере?
Ако изчакам 2-3 секунди, дали няма да бъде по-добре за запалването?
Благодаря предварително за отговора.


още около 5сек.


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1108
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Последствия от неработещи свещи за подгряване ?

Мнениеот mshbul » Вто 09 фев 2010 20:18


По-добре е да не се чака, а да се върти веднага като угасне, защото ако чакаш може да спат да греят свещите и по-трудно ще запали. Все пак, ако работят и по време на въртенето на стартера е по-добре.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта