Polo 6N

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
Волен
Мнения: 808
Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 17:37
Автомобил: 1996 Polo 6N
Двигател: 1H
Местоположение: Варна...морето

Re: Po-low 6N Caramel cream AEX->1H ...

Мнениеот Волен » Нед 20 дек 2009 17:51


И първия сняг върху новата боя:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Тука камбера добре се вижда сякаш :twisted:

Изображение

Изображение

Изображение

Краси, ти си брат.. искаше карамелов сладолед - очаквам професионално включване :lol:




Потребителски аватар
tupalka
Мнения: 295
Регистриран на: Чет 06 мар 2008 16:53
Автомобил: Passat B6
Двигател: BMR
Местоположение: София

Re: Po-low 6N Caramel cream AEX->1H ...

Мнениеот tupalka » Нед 20 дек 2009 18:11


за пореден път - УНИКАТ


Потребителски аватар
T.C.T.
Мнения: 1235
Регистриран на: Пет 31 авг 2007 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СофиЯ

Re: Po-low 6N Caramel cream AEX->1H ...

Мнениеот T.C.T. » Нед 20 дек 2009 19:15


Държи ли в права линия с летните гуми? mhihi


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Po-low 6N Caramel cream AEX->1H ...

Мнениеот madcap » Нед 20 дек 2009 20:08


Чудесен контраст в снега, ех ако ми беше по на близо, както си я лъснал и наточил, тия от VWscene щяха да искат да купуват сМинките за януарския им брой .


п.п. яд ме е че немога да си изкарам колата сега да я поснимам :Mr Green Fun


Потребителски аватар
Golf_Blade
Мнения: 815
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
Двигател: M43B16
Местоположение: Стара Загора

Re: Po-low 6N Caramel cream AEX->1H ...

Мнениеот Golf_Blade » Нед 20 дек 2009 21:03


Едно ми е интересно,Волене, при нас със Хондите слагат камбър китове за да оправят наклона на гумата ако си със мн ниско окачване за да не се изяжда отвътре ,а ти нарочно си си придал наклон! Има ли някакъв прачкичен смисъл откъм стабилност този наклон или всичко е за стойката? Питам ,защото не ми е ясно,не приемайте поста ми като заяждане. Благодаря! :да:


Потребителски аватар
Волен
Мнения: 808
Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 17:37
Автомобил: 1996 Polo 6N
Двигател: 1H
Местоположение: Варна...морето

Re: Po-low 6N Caramel cream AEX->1H ...

Мнениеот Волен » Нед 20 дек 2009 21:36


Не го приемам като заяждане, разбира се :D
Нищо практично няма, евентуално в завой с яката газ може да е по-стабилна..
Аз го направих заради стойка и защото ми беше интересно да видя как изглежда, това е към 2 градуса.
При всички положения ще го оправя или ще го намаля доста по-натам. :да:

Поздрав: mhihi

Изображение


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4294
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Po-low 6N Caramel cream AEX->1H ...

Мнениеот bbboiko2004 » Нед 20 дек 2009 23:01


Мен ми е интересно как го регулираш наклона :roll:


Потребителски аватар
Golf_Blade
Мнения: 815
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
Двигател: M43B16
Местоположение: Стара Загора

Re: Po-low 6N Caramel cream AEX->1H ...

Мнениеот Golf_Blade » Нед 20 дек 2009 23:29


Ин инглиш Rear camber Kit
Изображение

При нашите Хонди-Монди предните са ето такива,предполагам ,че и при Фау Ве са кажи-речи същите:

Изображение

Когато колата се пусне максимално долу със спортното окачване,поне при хондите е така(обяснявам със тази марка,щото незнам как е при ФауВе),горния носач който слиза максимално надолу издърпва колелото навътре и назад,при което се получава,така желания ъгъл на колелото спрямо земята който гони и Волен. Обаче ,по законите на физиката ако караш много време така вътрешния ръб на гумата се изяжда,понеже само той е във контакт със земята. Тези камбър китове се слагат ,защото разполагат със предимството да регулираш градуса на колелото спрямо земята,посредством раздвижени шарнири или отзад със дистанционни гайки. :да:


Потребителски аватар
vaso18
T.N.T.
Мнения: 2590
Регистриран на: Сря 18 юли 2007 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Троян

Re: Po-low 6N Caramel cream AEX->1H ...

Мнениеот vaso18 » Нед 20 дек 2009 23:47


за отпред ясно ами за отзад :beer :beer


Потребителски аватар
Радо Пеев
Мнения: 651
Регистриран на: Пет 31 авг 2007 7:10
Автомобил: Vw Golf MK3
Двигател: ABF 2.0 16v GTI
Местоположение: Варна

Re: Po-low 6N Caramel cream AEX->1H ...

Мнениеот Радо Пеев » Нед 20 дек 2009 23:52


Може неподготвен да се обадя но хондите са с независимо от зад пак при наште немци е на мост :) и няма как да не се изтърка вутрешния ръб :) пак има начини заа регулиране на наклона но това нека го кажат тези които са го правили :bowdown :screwy :applause:


Потребителски аватар
TDI stavrev
Мнения: 261
Регистриран на: Нед 08 ное 2009 20:45
Автомобил: MKV
Двигател: BKD
Местоположение: Sliven

Re: Po-low 6N Caramel cream AEX->1H ...

Мнениеот TDI stavrev » Пон 21 дек 2009 1:16


Евала много се кефя на този проект БРАВО направо страхотно :да: супер е колицата. :) страхотна е нямам думи :да:


Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Re: Po-low 6N Caramel cream AEX->1H ...

Мнениеот doc_j » Пон 21 дек 2009 8:38


Някъде из английските сайтове за поло-перформънс части бях виждал планки, монтиращи се между моста и главината. Имаше доста варианти за широчина и ъгъл, естествено продаваха се с по-дълги болтове.


golfmk1
Low rider
Мнения: 5568
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Po-low 6N Caramel cream AEX->1H ...

Мнениеот golfmk1 » Пон 21 дек 2009 8:57


подлагаш по една шайба 2мм на долните болтове на главината и ето ти наклона :да:


Потребителски аватар
golf II gti
Мнения: 483
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 18:59
Автомобил: Jetta GL
Двигател: RP
Местоположение: Сливен

Re: Po-low 6N Caramel cream AEX->1H ...

Мнениеот golf II gti » Пон 21 дек 2009 13:21


А защо колата е още с това дизелово гърне?
Нали беше само за пред КАТ, а имаше друго за след това


Потребителски аватар
Волен
Мнения: 808
Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 17:37
Автомобил: 1996 Polo 6N
Двигател: 1H
Местоположение: Варна...морето

Re: Po-low 6N Caramel cream AEX->1H ...

Мнениеот Волен » Пон 21 дек 2009 17:53


Илиян (golfmk1) е прав, много по-лесно е отколкото се изписа.

golf II gti написа:А защо колата е още с това дизелово гърне?
Нали беше само за пред КАТ, а имаше друго за след това


Имаше друго гърне, на което обаче не ми харесваше звука и отлетя. Бях писал, че когато си събера всичко необходимо за читава ЦЯЛА генерация ще сменям всичко.
Поздрави!



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта