Ще споделя интересн проблем, с който се сблъсках и доста време си бих чутурата, докато го реша.
Та проблема беше следният:
Колата въри на бургия, не пуши , всичко ок , но влиза в сервизен режим - ниско налягане на турбината. Лога на турбото , показваше плавно изоставане на налягането на турбината. Проверихме турбопътищата, изхвърлихме катализатора, сменихме (слава богу само за проба) N75, но проблема си оставаше. Тъй като колата в крайна сметка вървеше дори повече от очакваното , а и стойностите на дебитомера бяха добри, решихме да кормим MAP-a , който е в ЕЦУ-то. Отваря ме ECU-то и ...







В действителност турбината е работила на макс, и за да напълни ECU-to с толкова масло през всмукателният колектор, е от бая време. Направо не ми се мисли , какво е можело да стане.

Така , че който е с вграден MAP в ЕЦУ-то, ще му отнеме точно 5 минути да го отвори и да провери дали всичко е ОК

ПП: Имам и снимков материал, но май не е нужен.
ПП2: Ако темата е обсъждана, модераторите да я затрият, но търсачката не ми даде нищо .


