климатроник Г4

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Haralampi
Мнения: 3612
Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
Автомобил: VW Golf 4 - 2002
Двигател: 1.6 16V - AZD
Местоположение: София

Re: климатроник Г4

Мнениеот Haralampi » Пон 21 дек 2009 16:30


Namesata написа:Значи ако са ти потни стъклата по бързо се чистят с студен въздух за това на новите автомобили кого му зададеш команда да ти духа на прозирците започва да духа студено.



Нищо подобно :lol: Ако Бернули или някой друг от неговата сфера те прочете, ще се обърне в гроба ;)

топлия въздух допуска мн. по-голямо количество влага в себе си (Сега е добър момент да прочетеш що за чудо е това конденза и защо се получава) ;)

Най-добрия начин за премахване на влага по стъклата е максимално топъл и сух въздух. Когато колата не е загряла, първото очевидно е неизпълнимо... но пък второто е възможно с пускане на климатика - той пуска в купето мн. по-сух въздух от иначе ;)

Има цяла тема по въпроса ;)




Потребителски аватар
Namesata
Мнения: 728
Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
Автомобил: VW PASSAT USA
Двигател: KR 16V 9A
Местоположение: София

Re: климатроник Г4

Мнениеот Namesata » Пон 21 дек 2009 16:38


Haralampi написа:
Namesata написа:Значи ако са ти потни стъклата по бързо се чистят с студен въздух за това на новите автомобили кого му зададеш команда да ти духа на прозирците започва да духа студено.



Нищо подобно :lol: Ако Бернули или някой друг от неговата сфера те прочете, ще се обърне в гроба ;)

топлия въздух допуска мн. по-голямо количество влага в себе си (Сега е добър момент да прочетеш що за чудо е това конденза и защо се получава) ;)

Най-добрия начин за премахване на влага по стъклата е максимално топъл и сух въздух. Когато колата не е загряла, първото очевидно е неизпълнимо... но пък второто е възможно с пускане на климатика - той пуска в купето мн. по-сух въздух от иначе ;)
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: незнам закони ала бала ма земи пробваи па тогава говори професоре.
Има цяла тема по въпроса ;)


Потребителски аватар
Haralampi
Мнения: 3612
Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
Автомобил: VW Golf 4 - 2002
Двигател: 1.6 16V - AZD
Местоположение: София

Re: климатроник Г4

Мнениеот Haralampi » Пон 21 дек 2009 17:23


Еми има ли смисъл да спорим - явно за тебе гравитацията не важи :)
Успех - духай със студено тогава, твой е проблема ;) To на сила хубуст не става ;)


Потребителски аватар
Namesata
Мнения: 728
Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
Автомобил: VW PASSAT USA
Двигател: KR 16V 9A
Местоположение: София

Re: климатроник Г4

Мнениеот Namesata » Пон 21 дек 2009 17:31


Haralampi написа:Еми има ли смисъл да спорим - явно за тебе гравитацията не важи :)
Успех - духай със студено тогава, твой е проблема ;) To на сила хубуст не става ;)

Нищо не ти пречи да пробваш качи 4 човека в колата и остави предния джам да се изпоти пусни си климатика и засичай после същата процедура но на топло.После драсни едно съобщение.


Потребителски аватар
vw_golf_4_tdi
Мнения: 1647
Регистриран на: Чет 09 юли 2009 23:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna
Контакти:

Re: климатроник Г4

Мнениеот vw_golf_4_tdi » Пон 21 дек 2009 17:34


Namesata написа:
Haralampi написа:Еми има ли смисъл да спорим - явно за тебе гравитацията не важи :)
Успех - духай със студено тогава, твой е проблема ;) To на сила хубуст не става ;)

Нищо не ти пречи да пробваш качи 4 човека в колата и остави предния джам да се изпоти пусни си климатика и засичай после същата процедура но на топло.После драсни едно съобщение.


недей пък ти, ще го спрат куките и си помислят че правят нещо вътре с тия запотени стъкла mhihi


Потребителски аватар
maxpayne
Мнения: 2808
Регистриран на: Нед 28 сеп 2008 12:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: климатроник Г4

Мнениеот maxpayne » Пон 21 дек 2009 17:37


За dable_vision физичните закони са измислени от скучаещи хора, дето нямат пари да идат да пият едно кафе в елитен квартал като Надежда.

Аз съм пробвал и с 4 и с 5 човека, като пусна да духа топло на 2-ра или 3-та степен към предния прозорец се изчиства за под 5 секунди.


Потребителски аватар
Namesata
Мнения: 728
Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
Автомобил: VW PASSAT USA
Двигател: KR 16V 9A
Местоположение: София

Re: климатроник Г4

Мнениеот Namesata » Пон 21 дек 2009 17:41


maxpayne написа:За dable_vision




Тва ми е скаипа mhihi mhihi mhihi mhihi mhihi mhihi mhihi mhihi


Потребителски аватар
Haralampi
Мнения: 3612
Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
Автомобил: VW Golf 4 - 2002
Двигател: 1.6 16V - AZD
Местоположение: София

Re: климатроник Г4

Мнениеот Haralampi » Пон 21 дек 2009 18:07


Namesata написа:Нищо не ти пречи да пробваш качи 4 човека в колата и остави предния джам да се изпоти пусни си климатика и засичай после същата процедура но на топло.После драсни едно съобщение.


Ти дали прочете какво написах??? Че климатика именно за това е добър зимата - защото пуска сух въздух!!! Но глупостта за студения въздух, която изрече...

Има си една фазова диаграмка, ама виждам, че е безсмислено да ти се обяснява - ти очевидно знаеш най-добре (и англ. и физика).

P.s. Аз обикновено качвам само 1 човек и много бързо изпотяваме стъклата mhihi


Потребителски аватар
joromnt
Мнения: 2903
Регистриран на: Пет 08 май 2009 16:07
Автомобил:
Двигател:

Re: климатроник Г4

Мнениеот joromnt » Пон 21 дек 2009 18:19


svetlo написа:лятото работи без проблем
зимата не включва компресора за да стопли
трябва да мина 20 км. копчета клапи скорсти на климатроника
работят не се включва компресора
VAGCOM - не отчита грешки

Колега, що не провериш дали минава антифриз пред радиаторчето в купето. Компресора зимата няма причина да се пуска, още повече когато ти се налага да се топлиш. А относно VAG-GOM, той отчита само грешки свързани с електрическата система на автомобила. Механични проблеми не лови / ако ти е разбит шарнир, грешка нема да покаже :D /. Ако ти е запушен частично радиатора в купето или пък не достига антифриз до него, няма как да почне да духа топло. И термостата играе роля тук, но не каза за температурата на колата нищо. За 20 км както си написал, трябва да става баня дори и при положение че тръгваш веднага след като си запалил колата.


Потребителски аватар
svetlo
Мнения: 30
Регистриран на: Пон 09 фев 2009 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: климатроник Г4

Мнениеот svetlo » Пон 21 дек 2009 19:08


e каква е ползата от климатроника
щом зимата пак ще чакаме колата да загрее
каква е разликата между климатика и климатроника
все пак колата е с климатроник


Потребителски аватар
Namesata
Мнения: 728
Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
Автомобил: VW PASSAT USA
Двигател: KR 16V 9A
Местоположение: София

Re: климатроник Г4

Мнениеот Namesata » Пон 21 дек 2009 19:16


svetlo написа:e каква е ползата от климатроника
щом зимата пак ще чакаме колата да загрее
каква е разликата между климатика и климатроника
все пак колата е с климатроник

Ми разликата е че климатроника ти потдържа температурата в купето която си задал примерно 22градуса.Като температурата превиши тези градуси се включва компресора а като стане по ниска се изключва и започва да духа топло.И с климатика може да постигнеш подобен резултат но не е същото.


Потребителски аватар
Haralampi
Мнения: 3612
Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
Автомобил: VW Golf 4 - 2002
Двигател: 1.6 16V - AZD
Местоположение: София

Re: климатроник Г4

Мнениеот Haralampi » Пон 21 дек 2009 19:24


svetlo написа:e каква е ползата от климатроника
щом зимата пак ще чакаме колата да загрее
каква е разликата между климатика и климатроника
все пак колата е с климатроник


Разликата е, че нагласяш конкретна температура, която се поддържа равномерно из купето. Климатроника за разлика от климатика има 2 шепи сензори, чрез които постоянно следи условията (вкл и слънчевия интензитет) и определя къде, колко и какво да духа!

Някой много те е излъгал, ако ти е казал, че климатроника топли без да е загряла колата.... освен ако не му забучиш една печка "Лъч" някъде... :mrgreen:

Чети... :deal http://volkswagen.bg/rund_um_vw/innovat ... ronic.html

А ето една извадка от горното и за Namesata:
Освен това, климатроникът активира, чрез просто натискане на бутона, функцията за размразяване при изпотени или замръзнали стъкла.При това, целият въздушен поток се насочва върху вътрешната страна на стъклата, при пълна мощност на вентилатора и на отоплението.

Последна промяна от Haralampi на Пон 21 дек 2009 20:27, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
joromnt
Мнения: 2903
Регистриран на: Пет 08 май 2009 16:07
Автомобил:
Двигател:

Re: климатроник Г4

Мнениеот joromnt » Пон 21 дек 2009 19:38


Колега svetlo, ако искаш да ти е топло без да е загряла колата, си сложи подгряване на седалките и печка.


Потребителски аватар
svetlo
Мнения: 30
Регистриран на: Пон 09 фев 2009 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: климатроник Г4

Мнениеот svetlo » Пон 21 дек 2009 20:44


Haralampi това което ми препоръча да чета го прочети и ти,защото там пише че при 0градуса се включва генератора за изсушаване на въздуха,а моят несе включва изобщо при тази температура.Отоплението ставало от вентили които обръщат посоката на фреона.Но на мен не ми се включва генератора под 7градуса.ЗАЩО?????


Потребителски аватар
Namesata
Мнения: 728
Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
Автомобил: VW PASSAT USA
Двигател: KR 16V 9A
Местоположение: София

Re: климатроник Г4

Мнениеот Namesata » Пон 21 дек 2009 20:47


отиди на климатичар да да ти каже дали с сигурност иаш четирипътен вентил ако имаш значи тои е за смяна(Но щом не изписва грешка значи не е за смяна)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Пламен Тодоров и 89 госта