vw_golf_4_tdi написа:и аз не разбрах какъв е проблема че сте подписали договор. получил е нов телефон с тарифен план. тарифните планове се сменят. пък и по мое лично мнение (въпреки че съм на Мтел откакто се помня), глобулските тарифи са доста добри.
кажи какво конкретно не си доволен - такси, тарифни планове.. те хората са поставени там да убеждават клиенти.. и ти да работеше същото по същия начин щеше да убеждаваш хората.
мойте извинения, ама баща ти на каквато и възраст да е, е отговорен сам за действията си.
можеш да си отмениш договора, ако продавача наистина го е подвел, т.е. това което му е продал не е отговаряло на рекламата на продукта. грешка в цени, скрити клаузи; с две думи явно подвеждаща реклама
Баща ми,подобно на много други хора на възраст,е наясно с телефона дотолкова че да натиска червеното и зеленото копче.Отделно от това и преди няколко седмици (поради фалит на фирмата в която работеше все още) му предложили ако иска да му прехвърлят служебния номер на частен договор,вследствие на което вече се е сдобил и с двегодишен такъв на Ментел

Конкретно не съм доволен от това,че когато е поискал да си купи въпросния телефон съответният продавач,забелязвайки очевидното му незнание му е казал че не се продава без договор,като удобно е пропуснал да спомене срока

Да,има хора все още които подписват документи на честна дума без да четат и днес те останаха с един по-малко.Ако нещата опрат дотам,ще събера исканата неустойка от двеста петдесет и няколко лева на монети от по една стотинка,за което вероятно ще поискам помощ и оттук

и ще си викна някого да снима операцията броене в офиса на Германос
