


Въпрос за 2 компонентни системи
- bbboiko2004
- Мнения: 4295
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Въпрос за 2 компонентни системи
Така искам да попитам коя от 2 те системи да предпочета Hertz DSK- 165 или GTO605Ce JBL ? Ще се ползват за предна линия захранвани от UB-50 Pioneer.
- bbboiko2004
- Мнения: 4295
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Въпрос за 2 компонентни системи
Хора какво стана ? Някакви отзиви за JBL-a ??
- mafiacartel
- Мнения: 965
- Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
- Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
- Двигател: PG
- Местоположение: гр.Поморие
Re: Въпрос за 2 компонентни системи
Ами от компонентната система на Хертз мога да изкажа добри отзиви. Непрекалявай с усилването на плеера ,че понякога високата изгаря поради кривежи от плеера. Пробвал съм без филтъра на "мидбаса" и определено има разлика от към страна на повишаване на средата и нережи чак толкова мидбаса.
За "JBL": неми харесват как свирят ниските класове като цяло относно "Car Audio"
За "JBL": неми харесват как свирят ниските класове като цяло относно "Car Audio"
- bbboiko2004
- Мнения: 4295
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Въпрос за 2 компонентни системи
Мерси за отговора, аз имах оферта да си сменя херца за JBL но не го направих и явно не съм съркал. Относно филтрите искаш да кажеш да ги сваля и да отрегулирам от плеъра така ли ? Някакви препоръчителни настройки ?
Той има някакви настройки за високи среди и до колкото го разучих те режат над това кето показва примерно на среди давам 200 хц и всичкио над него изчезва, правилно ли съм разбрал?

- T.C.T.
- Мнения: 1235
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: СофиЯ
Re: Въпрос за 2 компонентни системи
И двата модела са пръчки,споделям мнението на колегата за ниските класове на JBL,при хубави настройки Hertz-a може да ти изкара нещо поносимо за слушане - не очаквай много.Мид баса ако го пуснеш през кросоувър или по-хубав амп можеш да постигнеш по-добър ефект,но на пищялките не им махай филтрите,през плеър да ги настроиш по-добре забрави.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Въпрос за 2 компонентни системи
T.C.T. написа:при хубави настройки Hertz-a може да ти изкара нещо поносимо за слушане - не очаквай много.Мид баса ако го пуснеш през кросоувър или по-хубав амп можеш да постигнеш по-добър ефект,но на пищялките не им махай филтрите,през плеър да ги настроиш по-добре забрави.
Kakво по-точно да им настройва? Какъв кросоувър, какъв амп, какви 5 лева? Как изобщо може да му мине през акъла да маха филтъра на високите, нали ще изгорят моментално. Имам чувството, че говориш на изуст.
- T.C.T.
- Мнения: 1235
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: СофиЯ
Re: Въпрос за 2 компонентни системи
Нещо не съм прочел като хората пък и малко бях пил
...видя ми се че колегата по горе му е писал да махне всички филтри...
А за мид басите какъв е проблема да се пуснат през амп или кросоувър,а не през плеъра не те разбрах.

А за мид басите какъв е проблема да се пуснат през амп или кросоувър,а не през плеъра не те разбрах.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Въпрос за 2 компонентни системи
T.C.T. написа:Нещо не съм прочел като хората пък и малко бях пил...видя ми се че колегата по горе му е писал да махне всички филтри...
А за мид басите какъв е проблема да се пуснат през амп или кросоувър,а не през плеъра не те разбрах.
Кросоувър и филтър е едно и също нешо - биват активни и пасивни. В повечето случаи когато в системата ни има събуфър, мидбасите ги "отрязваме" в долнния край на честотния диапазон посрестовом активния филтър на плеъра или усилвателя през, който ги слушаме. Ама ако няма събуфър за какво изобщо да ги режем. Или можеби имаше в превид да им направим би-амп система с активен филтър и отделни стъпала за "мидбаса" и за "пищялката", да така ще свирнат на максимума от възможностите си, но активен филтър и 4 стъпала ще струват няколко пъти цената на говорителите. Също така и да вържеш тази 2-ву компонентна система за усилвател ще свири по-добре ама пак идеята за бюджетно решения умира в тоя момент.
А що се отнася за други настройки - ниски, средни, високи, лоуднеси, турбо, мега, гига басове и прочее. Те само нас*ират картината допълнително. Една система не свири ли без тон корегции значи каквото и да правиш няма да я накараш да свири по-добре.
И в заключение ще потвърдя мнението на Mafiacartel, че Hertz DSK 165 е прекрасна система за парите си.
- T.C.T.
- Мнения: 1235
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: СофиЯ
Re: Въпрос за 2 компонентни системи
Виждам че си схванал идеята ми,спор няма че излиза скъпо но качеството изисква да бъркаш на дълбоко.
Системата спрямо ценови клас може да е добра,не отричам че на непретенциозни хора може и перфектна да им се струва.
Само през плеъра и без издевателства може да свирнат нормално.Ако търсиш обаче дори малко повече от тея колони става парично неоправдано.По-добре е да се вземе по висок клас...
Системата спрямо ценови клас може да е добра,не отричам че на непретенциозни хора може и перфектна да им се струва.
Само през плеъра и без издевателства може да свирнат нормално.Ако търсиш обаче дори малко повече от тея колони става парично неоправдано.По-добре е да се вземе по висок клас...
- bbboiko2004
- Мнения: 4295
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Въпрос за 2 компонентни системи
Аз не съм избрал херца заради финансовата страна а защото няма начин за 2 ри усолвате.
.Имам 1 малко басче 10" Pioneer в багажника, но предната ми линия се състои само от едни 8 см колонки който не ми достигат, отзад имам JBL GTO 937 което в момента продавам, защото са на 2 ома и им трябва още 1 усилвател за да свират както трявба, мисля да ги заменя с Hertz някакви 690 не помня модела, за да избегна нуждата от 2 ри усилвател и всичко това защото алтернатора ми е 55 ампера и по голям акумолатор от 60ампера не мога да завра в малката дупчица предназначена за него. Алтернатора НЯМА с какъв по голям да го заменя, просто този модел поло 2ф няма взаймозаменяемост с други коли от ВАГ групата. А всички знаем, че като няма достатъчно електричество нищо не правим 


- mafiacartel
- Мнения: 965
- Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
- Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
- Двигател: PG
- Местоположение: гр.Поморие
Re: Въпрос за 2 компонентни системи
Колеги Честита Нова Година
АЗ казах да се махне филтъра на МИДБАССА ,а не на високата. Май нечетете

АЗ казах да се махне филтъра на МИДБАССА ,а не на високата. Май нечетете

Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Angel_ и 15 госта