Здравейте колеги!!
На празен ход зарядния ток е(без консуматори) 14.2-14.3
а в обороти стига макс. 14.4-14.5 !!!
В рамките на нормата ли е?
АФН !!! 74 а/ч
акумулатор B5+зареждане
- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
Re: акумулатор B5+зареждане
Ток 14.2-14.3?!?!
А?! К'во?!
Законът за рИкията, колега.

А?! К'во?!

Законът за рИкията, колега.


-
- Мнения: 627
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
- Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
- Двигател: 2015
- Местоположение: Plovdiv
Re: акумулатор B5+зареждане
Колега,искаш да кажеш напрежение а не ток.Според мен напрежението 14,2 волта е о.к.
Моя В5 AFN, напрежението е същото.
Моя В5 AFN, напрежението е същото.
- MAKAROW
- Мнения: 247
- Регистриран на: Пон 04 сеп 2006 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Пловдив,В.Търново
Re: акумулатор B5+зареждане
[quote="ChimeyJimmey"]Ток 14.2-14.3?!?!
А?! К'во?!
Законът за рИкията, колега.
[/quoteн
няма ток със стойности 14.2-14.3 така ли??????????????????????????????????????? господин ОМ???????
А?! К'во?!

Законът за рИкията, колега.


няма ток със стойности 14.2-14.3 така ли??????????????????????????????????????? господин ОМ???????
- MAKAROW
- Мнения: 247
- Регистриран на: Пон 04 сеп 2006 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Пловдив,В.Търново
Re: акумулатор B5+зареждане
Volkswangel написа:Колега,искаш да кажеш напрежение а не ток.Според мен напрежението 14,2 волта е о.к.
Моя В5 AFN, напрежението е същото.
благодаря колега (грешката е моя)
- bobcho
- Мнения: 2230
- Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Монтана
Re: акумулатор B5+зареждане
Зарежда перфектно..... не пипай
!Така трябва да бъде

- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: акумулатор B5+зареждане
Дали е в нормата ще си каже при тест със солиден товар , това на празен ход не значи нищо
. Много ме притеснява , че има зависимост от оборотите
. Особено на празен ход (без нищо включено)не би трябвало да се променя и една десета дори .
Включи фарове , парно , отопление задно стъкло и ако си над 14 V си супер . Ако си под 13,6 - 13,7V си много зле . Ако си между двете стойности - бива , долу-горе
.
ПП за закона на Ом : не може всички да знаем всичко


Включи фарове , парно , отопление задно стъкло и ако си над 14 V си супер . Ако си под 13,6 - 13,7V си много зле . Ако си между двете стойности - бива , долу-горе

ПП за закона на Ом : не може всички да знаем всичко

Re: акумулатор B5+зареждане
Винаги съм се чудил как мерите акумулатори без товарна вилка.
Само по напрежание е бошлаф работа. Спокойно акумулатор, с пробила клетка, може да дава 13 волта мерен с мултисет, но на вилката умира прав.
Теста с включени консуматори върши работа, но е по добре да се провери както си трябва
Само по напрежание е бошлаф работа. Спокойно акумулатор, с пробила клетка, може да дава 13 волта мерен с мултисет, но на вилката умира прав.
Теста с включени консуматори върши работа, но е по добре да се провери както си трябва
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: акумулатор B5+зареждане
ValBo написа:Винаги съм се чудил как мерите акумулатори без товарна вилка....
Колега , донякъде си прав , но само донякъде ... С вилка се мери само акумулатор свален от колата , или поне на незапален двигател . При запален двигател се прави тест на генератора и въобще на инсталацията на автомобила . Дори и най-умрелия акумулатор , та дори и да го няма


ПП : Става въпрос за работата на генератора ...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта