
Няма мощност?!-2F
Re: Няма мощност?!-2F
Колега пробвал съм с на лики моли за отпушване и нищо не стана,маи темп датчика ще се окаже щото симптомите са като на колегата които спомена по горе 

- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Няма мощност?!-2F
А защо просто не вържеш ваг кома и да видиш кой датчик какво дава?
- bbboiko2004
- Мнения: 4314
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Няма мощност?!-2F
Vizor написа:А защо просто не вържеш ваг кома и да видиш кой датчик какво дава?
Това е най удачния вариант

Re: Няма мощност?!-2F
Колеги връзвахме колата на ВАГ и нямаше никакви грешки!обаче се оказа че тампона на моното е за смяна(смуче въздух),та утре ще се сменя и ще видим.
за пореден път,кво да се прави?!
за пореден път,кво да се прави?!- vladko1001
- Мнения: 305
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Няма мощност?!-2F
един съвет колега,вземи отнякъде за проба една основа на делкото/същата по VW/AUDI-BOSH ,но с датчика на хол-комлект и с твоите палец+капачка+кабели и да видим дали ще изчезне този гаден провал...преди да свалиш твоето делко/две бурми на кръст/ удари една позиционна черта с Молив...успех
Re: Няма мощност?!-2F
Не,не съм го сменил поради причината,че на компа не показа грешка,но въ
преки това мен лично много ме съмнява.Има ли вероятност да не го е прихванало компа като грешка а всъщност да си е прецакан?
преки това мен лично много ме съмнява.Има ли вероятност да не го е прихванало компа като грешка а всъщност да си е прецакан?Re: Няма мощност?!-2F
Той има начин да се измери и с мултицет, просто трябва да провериш параметрите в различния температурен диапазон. Мисля че беше нещо от сорта на 3500 ома пр 10 градуса на атифриза, 1000-1400 при 40 и 270-280 при 90 градуса.
Re: Няма мощност?!-2F
Колеги дилемата се реши
Само да вметна че преди 3-4 дена колата тотално се предаде и работеше все едно на три цилиндъра и то и на газ и на бензин(преди проблема беше само на бенц)Та отидох аз при Люси(клубния майстор)и започнахме да се чудим кво може да е,като до Орландовци,където е сервиза стигнах все едно съм със ЗИЛ 130
След доста блъскане и "лечителни процедури"той заключи че проблема се върти някъде при свещи и кабели.Голямото НО е,че кабели и свещи съм сменял преди няма и година,та затова не съм ги и подозирал.Впоследствие сменихме кабелите и воала!Като нова. Та изводите са:
1.Внимавайте като си купувате каквото и да било,защото качествените части явно ще ги срещаме все по-рядко по нашите географски ширини.
2.Понякога трябва да се гледа това нещо което и най-малко подозираш.
Само да вметна че преди 3-4 дена колата тотално се предаде и работеше все едно на три цилиндъра и то и на газ и на бензин(преди проблема беше само на бенц)Та отидох аз при Люси(клубния майстор)и започнахме да се чудим кво може да е,като до Орландовци,където е сервиза стигнах все едно съм със ЗИЛ 130
След доста блъскане и "лечителни процедури"той заключи че проблема се върти някъде при свещи и кабели.Голямото НО е,че кабели и свещи съм сменял преди няма и година,та затова не съм ги и подозирал.Впоследствие сменихме кабелите и воала!Като нова. Та изводите са:1.Внимавайте като си купувате каквото и да било,защото качествените части явно ще ги срещаме все по-рядко по нашите географски ширини.
2.Понякога трябва да се гледа това нещо което и най-малко подозираш.
Re: Няма мощност?!-2F
евалата колега, ще споделиш ли какви кабели взехте, а и AAV-то моно или пълна инжекция е?- doc_j
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 1057
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе / София
- Контакти:
Re: Няма мощност?!-2F
AAV-то няма как да е пълна инжекция (говоря за двигател без извращения).
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта
