Проблем с парното Пасат Б3
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Чет 02 апр 2009 13:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Проблем с парното Пасат Б3
Пасата е 89г. седан 1.8 моно инжекция 90 к.с та проблема ми е, че парното не духа топло.Сутрин палим колата и разбира се я изчаквам малко да загрее и парното си духа нали обаче не достатъчно топло както беше миналата година.Слагам си ръката на решетките за стъклото и то духа едвам едвам. И също така като върта копчето дали да духа на предния прозорец или в купето или на караката нищо не се променя духа от вскякъде, но слабо. Някой знае ли какво може да е дали е термостата или нещо от радиатора не съм ходил на сервиз, нямам време искам да разбера от какво може да е.
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
Re: Проблем с парното Пасат Б3
вероятно проблема е в клапите за регулиране на въздушния поток.
дунапрена се е отлепил и сега смесва въздуха.
има много писано във форума.
дунапрена се е отлепил и сега смесва въздуха.
има много писано във форума.
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Чет 02 апр 2009 13:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Проблем с парното Пасат Б3
golfer написа:вероятно проблема е в клапите за регулиране на въздушния поток.
дунапрена се е отлепил и сега смесва въздуха.
има много писано във форума.
Четох вече доста ама се различни коли и затова се чуда точно от кое е да не сменям всичко.Някой друг с някво предложение? Мерси се пак за отговора
- passenger
- Мнения: 843
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин
Re: Проблем с парното Пасат Б3
Провери ли дали течността ти е до горе ?
СЕга е студено и дори с по-малко течност колата няма да загрее, но въру парното ще окаже ефект.
Преди 10-на дни имах този проблем с това решение.
СЕга е студено и дори с по-малко течност колата няма да загрее, но въру парното ще окаже ефект.
Преди 10-на дни имах този проблем с това решение.
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Вто 22 дек 2009 11:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с парното Пасат Б3
Здравейте. Имам същия проблем с парното- ужасна история ви казвам. Какво ли не правих;промивах радиатора много пъти колко буклуци изтекоха нямате си идея-нещо като варовик и още наща. Всъщност съм с пасат 2 1991год комби с АГУ. За мен вариантите за проблема са няколко :
1 както писах те по горе дунапрена на клапите
2 запушен радиатор
3 износена перка на водната помпа-това ще го установя скоро защото ангренажа ми е за смяна.
4 въздух в радиатора
Та значи: като форсирам двигателя към 4000 оборота температурата се повишава но незначително. Иначе тръбите на входа и на изхода не можеш да ги пинеш от горещина.направих си експеримент и вързах испарителя и радиатора последователно-стана още по лошо.Като връщах нещата по старому от радиатора не протече нищо;беше просто сух а казанчето е пълно до МАХ.
Преди време имах Голф 2 и при него имах същия проблем но беше много по лесно-имаше допълнителен термостат за подгряването на карборатора.Извадих му карантията и проблема беше решен.
Ако намеря накакво решение ще пиша. а ако някой знае нещо нека помогне!
1 както писах те по горе дунапрена на клапите
2 запушен радиатор
3 износена перка на водната помпа-това ще го установя скоро защото ангренажа ми е за смяна.
4 въздух в радиатора
Та значи: като форсирам двигателя към 4000 оборота температурата се повишава но незначително. Иначе тръбите на входа и на изхода не можеш да ги пинеш от горещина.направих си експеримент и вързах испарителя и радиатора последователно-стана още по лошо.Като връщах нещата по старому от радиатора не протече нищо;беше просто сух а казанчето е пълно до МАХ.
Преди време имах Голф 2 и при него имах същия проблем но беше много по лесно-имаше допълнителен термостат за подгряването на карборатора.Извадих му карантията и проблема беше решен.
Ако намеря накакво решение ще пиша. а ако някой знае нещо нека помогне!
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Проблем с парното Пасат Б3
Щом не се променя положението от което да духа топъл въздух свали панела и виж дали ушите на управляващите жила не са счупени,защото ако са то ти местиш цялата броня заедно с жилото вътре и нищо не се променя.
- vanko_VW
- Мнения: 2380
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
- Автомобил: Ford Focus
- Двигател:
- Местоположение: Враца/из България и чужбина
Re: Проблем с парното Пасат Б3
viewtopic.php?t=71586&highlight=%F0%E0%E4%E8%E0%F2%EE%F0%F7%E5
това ви е проблема,разглобяване му е майката,ама в тоя студ внимавайте,че всичко се чупи
трябва да почерпите колегата
това ви е проблема,разглобяване му е майката,ама в тоя студ внимавайте,че всичко се чупи



трябва да почерпите колегата

-
- Мнения: 627
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
- Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
- Двигател: 2015
- Местоположение: Plovdiv
Re: Проблем с парното Пасат Б3
И все пак преди да започне кошмара със замяната на радиатора ( правил съм го два пъти), провери
дали нямащ едно термостатче, което се намира непосредствено преди входа на радиатора от към двигателния
отсег.Ако има, трябва да го изтърбушиш с отверка или пирон.
Отидеш ли на смяна на радиатора, внимаваи после с таблото да не го стегнеш под напрежение, щото ще се спука грозно.
Успех!
дали нямащ едно термостатче, което се намира непосредствено преди входа на радиатора от към двигателния
отсег.Ако има, трябва да го изтърбушиш с отверка или пирон.
Отидеш ли на смяна на радиатора, внимаваи после с таблото да не го стегнеш под напрежение, щото ще се спука грозно.
Успех!
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Чет 02 апр 2009 13:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Проблем с парното Пасат Б3
Мерси много за всички отговори, но тази процедура при тези студове без гараж е немислимо да се изпълни напролет ще го направя.Сега единствено ще пробвам да промия радиаторчето. 

Re: Проблем с парното Пасат Б3
същия проблем, миналата година оправих клапите и се оправи единия проблем, но парното така и на стана перфектно. А на другия пасат духа 70градуса от клапите при -10 навън. Ще сменявм радиатора, че е позапушен.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 19:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pavlikeni
Re: Проблем с парното Пасат Б3
Здравейте момчета
Прочерох всичко за парното на Пасат-ора
...ама след като го сглобих!!!
ако имате 4 часа в двете посоки може и да се пробвате с тоя ремонт !!!
Само не правете моята глупост!!!
Сглобих всичко в купето и тогава реших да свържа маркучите и
...счупи се единия щуцер на казанчето!!!
Що майни бяха....не е истина !!!
Но нали съм си инат - пак от начало!!!
А това с ал. ламарина на клапите според мен не е добра идея.
Дунапрена е сложен с цел в каквото и положение да е поставен ключа за разпределение на въздушната струя да има някакво минимално обдухване във всички зони
за това има и отвори по металните клапи.
Аз реших проблема с мрежа за шпакловка на външна строителна изолация облепена с дунапрен
така въздушните потоци се запазват !!!
Успех Пасатори
Прочерох всичко за парното на Пасат-ора

ако имате 4 часа в двете посоки може и да се пробвате с тоя ремонт !!!
Само не правете моята глупост!!!
Сглобих всичко в купето и тогава реших да свържа маркучите и

Що майни бяха....не е истина !!!
Но нали съм си инат - пак от начало!!!
А това с ал. ламарина на клапите според мен не е добра идея.
Дунапрена е сложен с цел в каквото и положение да е поставен ключа за разпределение на въздушната струя да има някакво минимално обдухване във всички зони
за това има и отвори по металните клапи.
Аз реших проблема с мрежа за шпакловка на външна строителна изолация облепена с дунапрен
така въздушните потоци се запазват !!!
Успех Пасатори

Re: Проблем с парното Пасат Б3
да се присъединя към доволните от форума и тези дето имат парно
смених и аз радиатора днес
Нисенс "датски" китаец. 35лв. Преди да мине на газ автомобила (което става точно на 36 градуса темп на антифриза вече имам приятно парно. На 90 градуса пък вече духа неприятно силно
Цялата процедура по свалянето 2 часа (ама съм го правил още веднъж преди година заради клапите. С климатик съм, та това е най-сложния вариянт. Свалих всичко, промих цялата система, въздуховоди, радиатора на климатика, колко боклук излезе не е истина...
Да споделя кое ми се струва, че може да ви спъне при тази процедура. За да се махне корубата с всичките карантии в нея след като се свали таблото и всичкия кабеляк (което приемам , че ще направите без затруднения) трябва да развиете 4 гайки от моторния отсег. Две под щуцерите на радиатора за парното, където се включват маркучите. Едната гайка е под шумоизолацията. Другите две гайки са по диагонал от двете страни на щуцерите на тръбите на климатичния радиатор-доста завряни са и трудно се бърка ама не е невъзможно. Два болта 13мм глави които сенамират на рамката, в която се слага поленовия филтър (филтър купе). Две щипки има там едната под външния болт и другата отсреща, вадят се с отверка. Сваляте и тръбите на климата и маркучите на парното, там трябваш клещи с дълги човки че са малко терсене скобите. И после корубата я оглозвгвате от всички щипки и тя се разпада на 6 парчета
. Миете всичко хубаво, слагате новия радиатор.
Личен съвет , преди да сглобите всичко свържете маркучите, запалете колата, докато загрява, вържеше жилата и моторчето за парното и пробвайте всичко работи ли правилно. Тече ли от някъде... че всичко става и чак тогава почвайте да събирате всичко. Аз оставих за утре дреболиите и корубата на таблото.
Съветвам след като сглобявате да подлагате навсякъде дунапренчете, миквопореста гума и т.н. за да избегнетъе всякакво скърцане, пукане и т.н. от таблото ако не е хванато добре. Може да си белижите и волана,за да се сложи на същото място и да не се нацелва и той, че всяко дребно нещо после Ви бави.
А относно дупките на клапите... не са за да има поток навсякъде, а за да са леки, защото са метални, а на ауди са пластмасови. Обаче това е най-голямата глупост сътворена от VW-group... И затова 90 процента от колите ни трябва да си ги преправяме , то е вярно и , че ги взимаме на по 15 години ама все пак...


Нисенс "датски" китаец. 35лв. Преди да мине на газ автомобила (което става точно на 36 градуса темп на антифриза вече имам приятно парно. На 90 градуса пък вече духа неприятно силно

Да споделя кое ми се струва, че може да ви спъне при тази процедура. За да се махне корубата с всичките карантии в нея след като се свали таблото и всичкия кабеляк (което приемам , че ще направите без затруднения) трябва да развиете 4 гайки от моторния отсег. Две под щуцерите на радиатора за парното, където се включват маркучите. Едната гайка е под шумоизолацията. Другите две гайки са по диагонал от двете страни на щуцерите на тръбите на климатичния радиатор-доста завряни са и трудно се бърка ама не е невъзможно. Два болта 13мм глави които сенамират на рамката, в която се слага поленовия филтър (филтър купе). Две щипки има там едната под външния болт и другата отсреща, вадят се с отверка. Сваляте и тръбите на климата и маркучите на парното, там трябваш клещи с дълги човки че са малко терсене скобите. И после корубата я оглозвгвате от всички щипки и тя се разпада на 6 парчета

Личен съвет , преди да сглобите всичко свържете маркучите, запалете колата, докато загрява, вържеше жилата и моторчето за парното и пробвайте всичко работи ли правилно. Тече ли от някъде... че всичко става и чак тогава почвайте да събирате всичко. Аз оставих за утре дреболиите и корубата на таблото.
Съветвам след като сглобявате да подлагате навсякъде дунапренчете, миквопореста гума и т.н. за да избегнетъе всякакво скърцане, пукане и т.н. от таблото ако не е хванато добре. Може да си белижите и волана,за да се сложи на същото място и да не се нацелва и той, че всяко дребно нещо после Ви бави.
А относно дупките на клапите... не са за да има поток навсякъде, а за да са леки, защото са метални, а на ауди са пластмасови. Обаче това е най-голямата глупост сътворена от VW-group... И затова 90 процента от колите ни трябва да си ги преправяме , то е вярно и , че ги взимаме на по 15 години ама все пак...
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Вто 22 дек 2009 11:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с парното Пасат Б3
Vanko_VW благодаря за линка . Наистина колегата е за черпене и то голямо! Ще следвам стриктно инструкциите.
Весели празници на всички и мног здараве през новата година!
Весели празници на всички и мног здараве през новата година!
Re: Проблем с парното Пасат Б3
http://emk-33.com/shop/index.php?cPath= ... =2a&page=2
тук радиаторчетата са доста евтини ни сигурно са пълни ментета
тук радиаторчетата са доста евтини ни сигурно са пълни ментета
- Bobko81
- Мнения: 96
- Регистриран на: Вто 29 юли 2008 17:11
- Автомобил: Skoda Fabia I 1 4 16V
- Двигател: AUB
- Местоположение: Видин
Re: Проблем с парното Пасат Б3
Здравейте колеги за да не пускам нова тема ще пиша тук защото е изписано доста,преди два дни установих,че под шофьорската стелка е мокро което ме наведе на мисълта за спукано радиаторче пак.Казвам пак защото точно преди две години е сменявано лично от мен тогава го купих за 32 лв. китайско естествено та въпроса ми е сега какво да купя и да е горе долу читаво.Предишния път не обърнах внимание на клапите но сега ще ги оправя.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 38 госта