Нова бензинова помпа!
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 6:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ОФИЯ
Нова бензинова помпа!
Здравейте колеги!Днес ми поставиха новата бензинова помпа "Meyle".Колата работи перфектно на бензин но стрелката на таблото за бензина не мърда.Колата е пасат 1,8 ABS 95г.Възможни причини?
Re: Нова бензинова помпа!
Най-вероятно са ти скъсали жичката, която е на петата, от външната страна на помпата(може просто да е разпоена).
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Нова бензинова помпа!
При Б4 за да се свали помпата от резервоара се откача нивомера (подплавака).
Предполагам, че и тук е така и не е закачен както трябва. Отиди при този който я е сменял да я оправи.
Предполагам, че и тук е така и не е закачен както трябва. Отиди при този който я е сменял да я оправи.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Нова бензинова помпа!
Металното рамо,което свързва реостата с поплавъка е изкривено под ъгъл,различем от оригиналното!Трябва да се изправи за да се потопи в горивото(иначе ще ти показва от определено количество на горе!). 

-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 6:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ОФИЯ
Re: Нова бензинова помпа!
Благодаря колеги утре ще а погледна и ще пиша!
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 6:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ОФИЯ
Re: Нова бензинова помпа!
След като зарових моцуна над помпата установих че колегата е прав.Трябва да се изкриви поплавъка в определена посока и работата стана!Благодаря на колегата.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Сря 30 яну 2008 10:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград
Re: Нова бензинова помпа!
И моите 5 ст. по темата с благодарности за писалите в нея колеги
Снощи по време на път замина бензиновата помпа - колата е Пасат Б4`95 година, комби, 1.8 бензин моноинжекция. Прибраха ме с платформа
Днес успяхме с помощ от приятел да сменим старата помпа с нова, добре че погледнах във форума. 2 пъти я сваляхме точно заради неотчитане на нивото - поплавъкът на новата е с рамо друг профил. Накрая решихме да не си играем с корекции на металното рамо, а от двете събрахме една - прехвърлихме капака с карантията и стария поплавък в/у новата помпа с контейнера към нея. Сменят се само 2 скоби, но трябва да се понагреят с пистолет за топъл въздух, че много трудно излизат. А бе шантава работа, но проработи. 



- Wish_Master
- Мнения: 948
- Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Нова бензинова помпа!
Един въпрос относно работата на бензиновата помпа... Какъв е точно пътят на веригата за захранване на бензиновата помпа? Защото няколко пъти като дам на контакт и не тръгва, но след още няколко завъртания на контакт си завърта помпата. Релето изглежда като ново, няма замърсено, нагар или какъвто и да е боклук. Клемите на помпата са почистени. Какво още по инсталацията може да не е наред, за да се получи това "тука има, тука няма" когато само се дава на контакт?
Колата е голф 3 1.6 AFT.
Колата е голф 3 1.6 AFT.
- ohdan
- Мнения: 218
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 20:28
- Автомобил: vw Polo 1.4
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: ПЛОВДИВ
Re: Нова бензинова помпа!
Ееех, как ще бъда доволен и аз ако някой отговори на твоят въпросWish_Master
Толкова време и аз се трепа да открия този ПЪТ ама не
Само дето моята е ПАСАТ .
Толкова време и аз се трепа да открия този ПЪТ ама не

Само дето моята е ПАСАТ .
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Нова бензинова помпа!
А двигателя пали ли когато не чуваш помпата?Електронният блок на колата подава маса на релето. 

- Wish_Master
- Мнения: 948
- Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Нова бензинова помпа!
Ако помпата не завърти, колата няма как да запали колкото и да въртя. Немога да кажа нещо на 100%, но в общи линии проблемът ми се струва изцяло електронен или нещо по кабелите/релето. Почти всеки път си върти нормално помпата, някой път не се чува при контакт, отивам отзад и разбутвам кабелите под капачето - запалва след 3-4 пъти контакт-изключено. Друг път само с бутане на кабели не пали, порчуквам на помпата и пак след 3-4 опита контакт-изключено, помпата заработва. Последните 2 пъти обаче, когато отново отказа да върти, запали без да бутам нищо отзад, просто няколко пъти контакт-изключено, което ме навежда на мисълта за електронен проблем, а не за заминаваща си бензинова помпа. На какъв принцип работи Fuel regulator-a? Възможно ли е той да прави мизерии? Къде се намира и възможно ли е да проверя дали е изправен?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Нова бензинова помпа!
Логиката е следната :
от главното захранване на колата има предпазител за помпата...оттам минава през реле,което я пуска и спира...оттам отива в помпата отзад. Тов се случва с + .Масата си е маса.
Съответно интересно е за релето - то се управлява от комп-а на колата.
Идеята е такава - комп-а подава маса към релето и то цъква и помпата тръгва. Постоянно при него си има + .
Съответно логиката за цъкането му е такава :
-даваш на контакт и то пуска помпата за 2-3 секунди...за да качи гориво за да запалиш...после спира...тръгва пак чак когато постъпят в комп-а импулси от датчика на Хол на делкото.Ако импулсите спрат - и помпата спира.
това е направено с цел зашита - да кажем си караш и се удярш в нещо....тогава за да не тече бензин навсякъде ако акумулатора е здрав комп-а отчита,че двигателя е изгаснал и спира помпата.
И...това е.
от главното захранване на колата има предпазител за помпата...оттам минава през реле,което я пуска и спира...оттам отива в помпата отзад. Тов се случва с + .Масата си е маса.
Съответно интересно е за релето - то се управлява от комп-а на колата.
Идеята е такава - комп-а подава маса към релето и то цъква и помпата тръгва. Постоянно при него си има + .
Съответно логиката за цъкането му е такава :
-даваш на контакт и то пуска помпата за 2-3 секунди...за да качи гориво за да запалиш...после спира...тръгва пак чак когато постъпят в комп-а импулси от датчика на Хол на делкото.Ако импулсите спрат - и помпата спира.
това е направено с цел зашита - да кажем си караш и се удярш в нещо....тогава за да не тече бензин навсякъде ако акумулатора е здрав комп-а отчита,че двигателя е изгаснал и спира помпата.
И...това е.
- passat_for_life
- Мнения: 169
- Регистриран на: Нед 06 юли 2008 20:59
- Автомобил: Vw Passat B3 GT
- Двигател: 9A 1992
- Местоположение: Габрово
Re: Нова бензинова помпа!
Здравейте,колега Wish_Master,моята помпа правеше абсолютно същите мизерии преди да спре окончателно.Сега съм с нова помпа и няма мизерии 

- Wish_Master
- Мнения: 948
- Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Нова бензинова помпа!
Благодаря и на двама ви.
Нещото, което още не ме е накарало да сменя помпата(освен финансовата част) е когато мерих напрежението между двата най-крайни проводника - понякога на контакт е 0. Тъй като това съм го правил 2-3 пъти, немога да кажа със сигурност дали наистина има някакъв проблем по веригата, или просто лош контакт на мултицета или нещо друго. В последно време не ми е правила мизерии и няма как да измеря дали идва напрежение отзад, когато помпата отказва да завърти.
Искам да попитам ако помпата не завърти, постоянно ли ще има ~12V на буксата? Т.е. след като нивото на бензина не се е качило, горивният регулатор не изключва помпата и по пътя на логиката би трябвало да има постоянно 12В на буксите, а не само 1-2 секунди след като се даде на контакт?
Нещото, което още не ме е накарало да сменя помпата(освен финансовата част) е когато мерих напрежението между двата най-крайни проводника - понякога на контакт е 0. Тъй като това съм го правил 2-3 пъти, немога да кажа със сигурност дали наистина има някакъв проблем по веригата, или просто лош контакт на мултицета или нещо друго. В последно време не ми е правила мизерии и няма как да измеря дали идва напрежение отзад, когато помпата отказва да завърти.
Искам да попитам ако помпата не завърти, постоянно ли ще има ~12V на буксата? Т.е. след като нивото на бензина не се е качило, горивният регулатор не изключва помпата и по пътя на логиката би трябвало да има постоянно 12В на буксите, а не само 1-2 секунди след като се даде на контакт?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 57 госта