TDI vs. GTI

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: TDI vs. GTI

Мнениеот hooligan_sk » Нед 27 дек 2009 11:23


Достатъчно е само да се смени кутията на АБФ-а и нещата се променят


Смятай колко са обективни мненията и съветите тук :beer




jordanpar
Мнения: 840
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 15:01
Автомобил:
Двигател:

Re: TDI vs. GTI

Мнениеот jordanpar » Нед 27 дек 2009 13:45


hooligan_sk написа:
Достатъчно е само да се смени кутията на АБФ-а и нещата се променят


Смятай колко са обективни мненията и съветите тук :beer


Всъщност е точно така.Така че,смятай колко е обективен твоя коментар.
Колегата martinGTI имаше АБФ с чип от Брезел,сменена скоростна кутия с на пасат,полирани колектори и спортен конус и развиваше малко под 240км/ч.Има си и търсачка,който не вярва да намери темите ,че и клип има.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: TDI vs. GTI

Мнениеот niikoo_1 » Нед 27 дек 2009 15:02


Ако и двете коли са заводски КР има единствено по-добър старт и бие на 400метра с един калник, нагоре особено след 150км/ч АБФ-фа задминава КР-а.

Най-много се усеща на на края на 3та на АБФ-фа която е до към 160км/ч там вече КР-а е сложил 4та скорост и няма грам сила нагоре.



П.С с пасатови скорости АБФ-фа не търгва повече или поне няма голяма разлика от 3-та на 4-та се получава дупка :idea:

Отделно по-лесно е да се намери читав АБФ, който е доста безпроблемен мотор.
За към 4600лв. може да се вземе читаво Мк3 ГТИ 16, разхода е като на 1.8моно, единсвено 1.8моно харчи по-малко извънградко при 90-100км/ч, но при каране с 120-130-140км/ч АБФ е по-икономичен.

ТДИ-то особено, ако колата е по-старичка и по-карана е една голяма торба с проблеми mhihi :idea: съединител с демферен маховик, дебитомер, турбина, ЕГР е още една камара потенциални изненади :lol:

А на АБФ-фа просто няма какво да ти даде проблем, няма дебитомер, няна скъп съединител, турбо, демферен маховик, просто мотора е елементарен за подръжка и адски некапризен, може да изтърпи и най-големия мърляч, който ще го експлоатира. mhihi


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: TDI vs. GTI

Мнениеот pe6kata » Нед 27 дек 2009 18:51


hooligan_sk написа:
Достатъчно е само да се смени кутията на АБФ-а и нещата се променят


Смятай колко са обективни мненията и съветите тук :beer


Им кое е необективното, бе приятелю какво искаш да кажеш, че пиша глупости ли?!. Това го твърдя от опит, ами ти на базата на какво?!
С друга кутия, при 7300об/мин на 2 предавка прави 95км/ч, на 3-150км, 4-205(голфа е 93г с комп. БОШ, не сименс! и оригинално си беше на 7300 регулатора).До 3 предавка предавателните числа са много близки с КР-ските, на 4 наистина си имаше дупка. На 400м правех няколко коли на читав сток КР и АБФ. Говорим за високи до средни 15-ки(+ филтър, чип и други гърнета)
. Мога да го подплътя и с видео, но не за това е темата в крайна сметка.
По отношение на разхода- резервоара винаги съм го допълвал, за 3-те години в които я имах, и разхода който съм съм посочил е реален(борд комп. между другото даваше много близки стойности). Колата я продадох, така че нямам никакъв интерес да я хваля, просто бях много доволен!


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: TDI vs. GTI

Мнениеот hooligan_sk » Нед 27 дек 2009 22:35


golf4e-abf написа:
hooligan_sk написа:
Достатъчно е само да се смени кутията на АБФ-а и нещата се променят


Смятай колко са обективни мненията и съветите тук :beer


Им кое е необективното, бе приятелю какво искаш да кажеш, че пиша глупости ли?!. Това го твърдя от опит, ами ти на базата на какво?!
С друга кутия, при 7300об/мин на 2 предавка прави 95км/ч, на 3-150км, 4-205(голфа е 93г с комп. БОШ, не сименс! и оригинално си беше на 7300 регулатора).До 3 предавка предавателните числа са много близки с КР-ските, на 4 наистина си имаше дупка. На 400м правех няколко коли на читав сток КР и АБФ. Говорим за високи до средни 15-ки(+ филтър, чип и други гърнета)
. Мога да го подплътя и с видео, но не за това е темата в крайна сметка.
По отношение на разхода- резервоара винаги съм го допълвал, за 3-те години в които я имах, и разхода който съм съм посочил е реален(борд комп. между другото даваше много близки стойности). Колата я продадох, така че нямам никакъв интерес да я хваля, просто бях много доволен!


Цитирал съм ти една част от поста. НЕ КАЗВАМ ЧЕ НЕ Е ВЯРНО(да, крещя)... Човека иска да си купи НОВА за него кола, вие му говворите за смяна на скоростни кутии щото еди кой си карал така... ми аз ако карам КР кво да му напиша - че с двигател от МИГ-21 може и да лети ли??? И се пените на всичко отгоре mhihi


Потребителски аватар
pavlingm
Мнения: 145
Регистриран на: Чет 10 авг 2006 16:02
Автомобил: VW Golf
Двигател: AFN
Местоположение: София
Контакти:

Re: TDI vs. GTI

Мнениеот pavlingm » Нед 27 дек 2009 22:46


Аз препоръчвам AFN
Карам GTI TDI с чип-143НР.Витиня я качвам със 190км/ч. При това разходът не минава 6/100. Градско, при най-агресивно каране в София - 8.5/100. Малко е по-скъпа, но си заслужава. Возил съм се и в GTI-115НР. Нищо общо. Признавам си, че съм малко пристрастен към дизелите.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: TDI vs. GTI

Мнениеот dobrin » Пон 28 дек 2009 0:15


:търсачкаа



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Burner_inc и 27 госта